Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7195 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מגבר נחמד אבל תלוי מה הצרכים שלך

לי יש אותו הוא מרים לי יפה מאוד מורל פולס

וסאב של 150 RMS

המגבר לעולם לא ניכנס לי לפרוטקשן

עשה את העבודה שלו כמו שצריך

וחבר שלך נתן לך מחיר לא רע בכלל

LIFE IS GOOD IF YOU HAVE VW

למכירה סאב http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=139659

פורסם

אצל חבר הוא מגביר זוג פיוניר אחוריים 420 + פולס חבל על הזמן איכותי ביותר כמובן שמומלץ להוסיף מונו לסאב,

עכשיו עם אתה רוצה סאב הייתי הולך על P1 או C12

פורסם

עם אתה צריך את המגבר הנוסף רק לסאב אז למה אתה רוצה 4 ערוצים?

 

מגבר לסאב זה רק מונובלוק אך ורק.

ב 500 ש"ח אתה יכול להשיג את המונו של ליטנינג דגם B2.250.1 - אחלה מגבר שבעולם.

בברכה.

פורסם
עם אתה צריך את המגבר הנוסף רק לסאב אז למה אתה רוצה 4 ערוצים?

 

מגבר לסאב זה רק מונובלוק אך ורק.

ב 500 ש"ח אתה יכול להשיג את המונו של ליטנינג דגם B2.250.1 - אחלה מגבר שבעולם.

בברכה.

מגבר לסאב זה לא רק מונובלוק.

הרבה אנשים מעדיפים מגבר 4 ערוצים שיאפשר להם גם חיבור של רמקולים

וגם חיבור לסאב מבלי להכנס להוצאות נוספות.

אין בכך שום פסול ושום בעיה.

מגבר מונובלוק עדיף בגלל היעילות הגבוהה שלו והצריכה הנמוכה (יחסית)

למגברים מקלאס A/B אך כשמדובר במגברים כאלו עד כ 600 וואט זה זניח.

אתה מוזמן להגיע מחר למפגש לראות מה מגבר 2 ערוצים "מסכן" של אוריון

עושה לסאב שלי.

 

גל

פורסם
אני רוצה אותו בנוסף לBOSS 1000 וואט 4*50 RMS

ועם אפשר המלצה לסאב טוב שיתאים למגבר של Lightning Audio

הגבתי לצרכים של הבן אדם.

 

אתה מוזמן להגיע מחר למפגש לראות מה מגבר 2 ערוצים "מסכן" של אוריון

עושה לסאב שלי.

עשית כבר מספיק בלגאן עם המפגש צפון שלך.

אך הצפוניים האלה - :) סתם בצחוק - הכל בצחוק.

בידידות רבה.

בוריס.

 

×
×
  • תוכן חדש...