Jump to content

roko

  • הודעות

    39
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי roko

  1. אם תמצא בגרמניה משהו מספיק טוב ובמחיר טוב אז שווה. אני הזמנתי מחול עם משלוח ems ושילמתי 46 שח מיסים. כבר כמעט שנה אצלי וטפו טפו אין ולו תלונה אחת. Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk
  2. היי, אני ממליץ להזמין מחול.לאחר הרבה בדיקות וניסיונות מצאתי את היצרן הזה שהמוצרים שלו איכותיים,עדכניים ,המוכר נותן תמיכה וכל כמה זמן יוצא עדכון תוכנה.כדיף להזמין את הדגם של ה283$ הוא הרבה יותר מהיר. US $232.20 57%OFF | TEYES SPRO Car Radio Multimedia Video Player Navigation GPS For Nissan Qashqai 1 2006-2013 J10 accessories sedan dvd no 2 din https://s.click.aliexpress.com/e/Nj7XmHIs Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk
  3. מניסיון על 2 רכבים מערכות של teyes רק שרובן מגיעות בתצורה של 9.2" ואנדרואיד 8 ומעלה Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk
  4. כנראה המערכת מתחממת אז פעולת המאוורר נחוצה. אם אתה חוזר לאחר חצי שעה המאוורר עדיין פועל? Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk
  5. לאיזה רכב? Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk
  6. תפנה לחברת הביטוח ותן להם להחליט.בכל מקרה אין הסכמה בינך לבין הרכב השני. Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk
  7. תצלם את הצד השני של הצמה מהתמונה השלישית בבקשה Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk
  8. צריך להיות לך מתאם של ה צמה ברכב לחיבור השחור במערכת.תפנה לספק ותשאל על המתאם או שתבדוק אצל מתקיני האודיו בארץ ותקנה מהם את החלק. Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk
  9. בעיקר deep house ואת הערוץ הזה https://youtu.be/whldx4Dw1LE Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk
  10. יש כמה אפשרויות אבל רובן אם לא כולן מצריכות כרטיס סים פעיל. https://gearbest.app.link/hM3WhIw4IU Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk
  11. שלי כבר שבוע וחצי במכס ואני לא מצליח ליצור איתם קשר,יש למישהו רעיון איך עושים את זה? אגב החבילה נשלחה דרך 4px ולא DHL Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk
  12. בביטוח חובה אין הבדל בין החברות ,מבחינת המבוטח מדד השירות הוא הקובע. אתה יכול לעשות חובה בחברה א' ומקיף בחברה ד'. Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk
  13. שלום לכולם, הזמנתי דאבל דין והחבילה נשלחה באמצעות 4px. כנראה שהחבילה כבר כשבוע במכס ,פניתי למכס והם דורשים שאפנה לחברת השילוח שתפנה אליהם ע"מ לשחרר את החבילה. האם מישהו יודע איך ניתן לשחרר אותה ולמי לפנות? תודה. Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk
  14. איך מחשבים את המיסים? האם הם יודעים מה שוויו האמיתי של המוצר שרכשתי או על סמך מה שנכתב על החבילה? המערכת עלתה לי 260$ כולל משלוח באמצעות DHL ,משלוח ems זול יותר ב30$ Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk
  15. האם בחרת במשלוח של חברת שילוח כמו DHL או FedEx ? Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk
  16. היי, קניתי מערכת דאבל דין מסין בעלות של 260$ כולל משלוח באמצעות DHL מישהו יודע מה גובה המיסים/מע''מ שאני צפוי לשלם? תודה Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk
  17. בצורה הישנה אין מגנזיום וMP3? כי הציעו לי בתוספת 3000 ש"ח לשדרג לצורה החדשה שווה?
  18. ועם יש הבדל בכלל ולמי שיש תמונות ממש יעזור לי תודה רבה
  19. מה אני צריך לעשות כדי לחדש רישיון רכב אחרי שנה לא בתוקף אבל האגרה שולמה ועברה שנה ושבוע מאז הטסט האחרון (היה לרכב טסט עד ינואר07) עזרה דחוף תודה...
  20. אני מעוניין להחליף את הרכב שלי (איביזה 95 1.6 3דלתות) בפיג'ו 206 אני לא כלכך מכיר את הדגמים שלהם XT או XS??? אז עם מישהו היה לו ניסיון עבר עם הפיגו או כל ניסיון ויכול למסור מידע על בעיות טכניות כרוניות או נפוצות או כל דבר.... השימוש ברכב הוא לא יותר מנסיעות לעבודה ולפעמים נסיעות יותר ארוכות בתודה מראש...
  21. חשבתי על סט קומפוננט MOREL PULSE "6.5 270W 500 ש"ח ומגבר של לייטינג אודיו 4 ערוצים 55*4 לקומפוננט 500 ש"ח היה בשימוש חודשיים אצל חבר סאב וופרו12ואינטשוKenwoodוKFCW3514DVCו 1500 וואט 400RMS 700 ש"ח מגבר לרכב MAGNAT PHANTOM MONOBLOCK 1400 W1400 675RMS בשביל הסאב וזוג רמקולים PIONNER 1500 ש"ח ביחד 3200 ללא התקנה איך נשמע בנתיים????
  22. כן כולל התקנה חיווט והכל
  23. סליחה שלא עניתי פשוט לא הייתי על המחשב בעבודה .... התקציב הוא באמת בסביבות 5K תודה
  24. שלום לכולם אני רוצה להרכיב מערכת מחדש מהרדיו דיסק עד המגבר וכל מה שמסביב (כמובן כל מה שבאמת נחוץ) עם אפשר המלצה על מגבר, סאב ,רמקולים, קומפוננט וכל מה שנחוץ כמובן במחיר סביר הרכב הוא איביזה 95 3 דלתות בתודה מראש.
  25. לפי מה שאני יודע הוא עמיד לזעזועים מה גם שהוא נכנס לתא הכפפות בקלות יש לו גם שלט אינפרא וערכת חיבור לרכב.... השאלה איך אפשר לחבר אותו בשביל לשמוע באיכות מספקת?
×
×
  • תוכן חדש...