Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1.יתכן שניתק החוט היוצא מהיוניט.

2.יתכן שפשוט הנורית בלוח המחוונים נישרפה(סיכוי קלוש).

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

פיוז יותר קל לבדוק.

בדוק שהפיוז לא שרוף, שהיוניט מחובר, ומה שנשאר - זה הנורה עצמה. אז מה אתה אומר ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אחדד את דברי שמר.

 

האם הכוונה לנורת חיווי שנדלקת בשעת ההתנעה ?

או לנורה שדלקה באופן קבוע, וכבתה אחרי שמלאת שמן ? (ועדיין נדלקת לחווי בלבד בהתנעה) ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

רז ידידי,העפרון ללא חוד, ולכן לא ניתן לענות ולאבחן על שאלה שחסרה פרטים מינימלים,

הדבר משול לסיפור שיש לו התחלה , אך חסר לו הסוף והאמצע, מה שניתן לקורא לנחש את הסוף והאמצע, בימים חמים ולחים אלה, קשה לנחש את האמצע, כך שקרוב לוודאי, גם לא יהיה סוף.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אגבב! האוטו בדרך כלל נדלק לי מכה ראשונה ללא בעיות.

לאחר הטיפול המוסכניק אומר לי כנס לאוטו ותניע אז נכנסתי ולא היה סטרטר בכלל אז הוא הלך הביא איזה חוט כזה לבדוק שיש זרם מהמצבר אני חושב.

איזה 10 דקות לקח לו להניע את האוטו.

יכול להיות שבגלל זה המצב קרה (לפני מה שאני זוכר לפני הטיפול הנורות עבדו כמו שצריך)

פורסם

אני לא יודע לבדוק דברים כאלה יוניט זה קשור לרדיאטור לא? אני יודע שהכל עבד יפה לפני הטיפול ...

אני בכלל לא מתעלם מהתשובות שלכם אני פשוט לא מבין כל כך מכנית ברכב.

בקשר למה ששמר אמר בעניין השמן יכול להיות שהמוסכניק שם לי שמן מהול במים? (אני לא אומר טוען ששמר אמר דבר כזה) פשוט שבדקתי במדיד שמן ראיתי שהשמן לא כמו שהיה בהתחלה (לפני הטיפול) יענו שחור. אחרי הטיפול הוא נראה יותר מימי כזה.

פורסם

אם לזה רז מתכוון.

אני מדבר על הנורה שאני מפעיל סטרטר ללא התנעה. אז מופעילים שלושה מנורות ורק של השמן כבויה

סליחה על ההצקות פשוט אני לא כל כך מבין..

פורסם

הבנתך ברכב לקוייה בחסר , בלשון המעטה, זה ברור לכל, השאלה מדוע אתה מבקש עזרה, ולא עונה לשאלות מחודדות של רז ושמר?

האם נורת לחץ שמן נדלקת , בעת פתיחת מתג הצתה (סוויץ), לפני התנעת המנוע?

באם לא בעייתך חשמלית, קונקטור רפוי בחיבור ליוניט, או חוסר הגעת מתח חשמלי, לחיווט הקשור לנורה, הצטרפות המקרים, שבו הנורה לא נדלקת , מיד לאחר הטיפול, מעוררת חשד שיד אדם גרמה לכך ולא צרוף מקרים, ובמקרה זה יש לחזור למוסך, לבדיקה וסידור הבעייה, כולל שאלתך לגבי צמיגות השמן,

עדיף כך מאשר לעצבן את חברי הפורום.

****עריכה מעודכנת

חזור למוסך בעייתך כנראה חשמלית ופשוטה, ותסודר בקלות במוסך, או אצל כל חשמלאי.

חזור מחר לדווח

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

כן, זה מה ששאלו. כלומר הנורה היתה נכבית כרגיל לאחר ההנעה.

יוניט זה חישן שבמקרה זה מדובר בחישן שבודק את הלחץ השמן ומדליק את הנורה אם הלחץ נמוך מדי.

יתכן שבמהלך הטיפול בטעות ניתק ממנו החוט ולכן הוא כבוי.

אם אינך יודע איפה הוא/ על מה מדובר חזור למוסך שיבדוק בשבילך - הוא אחראי לרכב בעקבות הטיפול.

שמן אמור להיות שחור לקראת ההחלפה - זה סימן טוב שהוא סופח את הלכלוך מהמנוע.

מה זה מימי? איזה שמן שמו לך באיזה צמיגות? לא מאמין שזה מהול במים...

 

אגב, כאשר נותנים כמה שיותר פרטים על הרכב, הבעיה ומה קדם לה (איפה היה הטיפול מה כלל וכו') אז קל לתת לך תשובות...

 

צביקה

...Carpe Diem

×
×
  • תוכן חדש...