Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם.

אני רוצה להוריד דברים מהביטורנט ויש לי רק את האתר TORRENTSPY.COM.

אם מישהו יכול לתת לי הזמנה לאיזה אתר שדורש הרשמה (ומן הסתם טוב יותר)

או אתר חינמי טוב יבורך.

[size=3][color=navy][b][i]אתה לא קוסם ואין לך שפן בכובע.[/i][/b][/color][/size] [size=3]אסף.[/size]

פורסם

מקווה שלא מפריע לך :oops: .

 

אני אתן לך את זכות הראשונים, אך במידה ולמישהו יש 2, או שיש לכמה אנשים כאן - אשמח לקבל גם.

 

היה לי בזמנו חשבון טוב בטורנט ליץ', וסגרו לי אותו בגלל ישראלים אחרים (לא אני, הייתי מעלה יפה מאוד והיה יחס מעל 1), שזייפו את ההעלאה. :mad:

פורסם

יש לי כמה הזמנות ל SuperTorrents

אני מוכן להביא רק למי שבאמת מתכוון להעלות, לא מזייף ולא סתם ליצ'ר..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אפשר הסבר על האתרים האלה? מה הם עושים ובמה הם שונים מאימיול?

 

אני די חלש במחשבים ואימיול הורדתי רק אתמול ,אז אשמח להסברים רן.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

ההבדל בין ביטטורנט לאימיול הוא העובדה שבאימיול יש מנוע חיפוש פנימי בתוכנה והוא עובד על שרת שאתה מתחבר אליו.

באימיול אתה מוריד את ה TORRENT של הקובץ וכל מי שהוריד את אותו הטורנט חולק עכשיו את הקובץ איתך.

בשביל להשתמש בביטטורנט אתה תצטרך להוריד את הטורנטים מאתר כלשהוא...

 

חפש מידע קצת יותר מפורט באינטרנט :)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

זה העניין אם אתה מוריד את קובץ הטורנט במיול זאת אומרת שאתה מוריד קובץ פומבי עם המון עלוקות (מרידים ולא משתפים) קבצים מאתרים שלא דורשים הרשמה בעיקר.

 

השוני לאתרים עם הזמנות הוא שבכל אתר ישנה קהילה של משתפים מעולים. כל אחד מעלה כמה שיכול וכמה שיותר. היות וכל אחד מוכן לתרום לקהילה = מהירויות ההורדה באתרים גבוהה מאוד. לצרוך המחשה אם הרוחב פס שלך 1.5 מגה מהירות הורדה הממוצעת 160-170KBPS.

 

הבעייה עם הקהילה הישראלית שרק לאחרונה הספקיות שלנו התחילו להתעורר מבחינת ההלעה. כיום רובינו מעלים במהירות 13KBPS. מה שנותן לנו יחס בין UP DW גרוע אשר לוקח המון זמן (אני לדוגמא מעלה חרוני). הישראלי "החכם" מצא תוכנה שמשתמשת בבאג ידוע בקליינט של הביטורנט לצורף הלעת ג'יגות מזוייפים של קבצים. תוך מס' שניות מעלים כמה אלפי ג'יגות ואין הגבלות ואתה מקודם "למשתמש מתקדם". אתרים אלו יודעים לעלות על הבאג ולגלות זייופים שכאלו, וכך כמו בכל מקום אחר בעולם גם פה השארנו טעם רע. ישראל קיבלה בן שרק לאחרונה בוטל.

 

כל אלו שפנו אליי והזמנתי אותם תעשו טובה תשתפו כמה שיותר!

פורסם

יש לי כמה הזמנות לטורנט ליץ'

אני זוכר שהזמנתי פה כמה חבר'ה..

 

:-)

 

ולמי שאמר, אין שום הגבלה לישראלים. הבעיה היא אם אתה מעלה קבצים מאתרים אחרים,

אז אני חושב שהם מעיפים אותך..

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

חדשות לא משהו,

הועפתי מטורנט ליץ' - אין לי הזמנות...

 

מצטער

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

×
×
  • תוכן חדש...