Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבל שכחתם שהוא גרמני....

והוא יעשה בלי בעייה 300K ק"מ וגם יותר, לעומת מנועים אחרים (דוגמאות שלכם: דייהטסו או פיג'ו)

שיחזיקו וימשכו אולי את ה-200K ק"מ במקרה הטוב...

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

וואלה? בגרמניה מחתימים את המנוע בחותמת "300K ק"מ ומעלה"? לא ידעתי.

 

יודע מה, נלך איתך - נניח והוא באמת יחזיק 300K. אז מה? מדובר כאן ברכב עם פחות מ-50K

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

קישקוש!

זה שהמנוע של הגולף קיים כבר איזה 300 שנה לאו דווקא אומר שהוא ישרוד 300 אלף ק"מ.

מבחינת אמינות ואורך חיים פולקסווגן היא בפירוש בנחיתות מול היפנים ולא הרבה יותר טובה מהצרפתיות, אם בכלל.

כמובן שיש מקרים ולכאן לכאן אצל כל אחת מהעדות!

פורסם

שלום לכם,

אל תשכחו את ההסטוריה !!

מי שהקים את תעשיית הפלדה ביפן ולימד אותם מהי פלדה וכיצד עובדים איתה אלו הגרמנים עוד לפני מלחמת העולם השניה.

 

סניור מבחינתך אני מבין שכול המנועים אותו דבר .

אני עבדתי כ-10 שנים עם תעשית המתכת הגרמנית שהיא המובילה בעולם ! מה שהם שכחו הרבה עוד לא הספיקו ללמוד.

 

לכתוב שאנשים כותבים שטויות זה כייף לא נורמלי, אבל תנסה להסביר מה אתה חושב.

איזה כייף לי :)

פורסם
ולא הרבה יותר טובה מהצרפתיות, אם בכלל.

!

מעניין שכמעט בכל מנוע TU צריך להרים ראש (במקרה הטוב) בסביבות ה100-120 אלף ק"מ....

 

אני מתקשה להיזכר באנשים מעל גבי הפורום שסיפרו שביצעו שיפוץ ראש / אוברול למנוע גרמני או יפני.

 

בקשר לשאלה המקורית, זה הכל עניין של היצע וביקוש.

אני אישית מוכן לשלם מעל המחירון על ג'נריישן ידנית 00-01 , אבל קומפורטליין לא חסרות,

והמחיר בהתאם.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

ושוב - כפי שנאמר באחת ההודעות - הכל תלוי ברמת התחזוקה.

 

זה שמר ישראל ישראלי רוצה למלא מי ים במקום דלק, לשים שמן סוייה במקום שמן מנוע, מי השקיה במקום נוזלי קירור יעודיים ופילטרים של סיגריות במקום מסנן אויר ולחסוך כל גרוש רק לא לצאת פרייאר אבל כשצצה תקלה הוא יודע טוב מאוד לצעוק "צרפתי חרא - ביפני זה לא היה קורה" אז במחילה מכבודו - הוא קשקשן.

מנועי פיז'ו כמו מנועים גרמנים כמו מנועים סינים ויפנים, קוריאנים וכו' דורשים את הטיפול והאחזקה כפי שקבע היצרן.

ספק רב מאוד אם ייצטרכו לפתוח ראש ב-100K אם יטופל כראוי.

פורסם

ושוב - כפי שנאמר באחת ההודעות - הכל תלוי ברמת התחזוקה.

 

זה לא יעזור, ניתקלתי ולא פעם ברכבים שתוחזקו ברמת הליקוק,בפדנטיות מוחלטת, הכל לפי הספר, ועדיין, צרות ובצרורות.

זה תלוי באיכות הבנייה,בקרת איכות איכות החומרים,בנייה לטווח ארוך,בקיצור אמינות, וזה ידוע שרכבים יפניים מובילים בקטע הזה עם יתרון ענק.

ותראה לי בעל מקצוע אחד שלא יעיד על כך, אפילו במוסך מורשה קראסו שמעתי לא פעם את המשפט:מה אתה רוצה, זה רנו , זה לא ניסן!

פורסם

טוב, בשם חובבי הצרפתיות - היום נסעתי במונית 307 (דיזל) שעשתה - שימו לב - 350K ק"מ.

 

טוב, זה בטח נס, לא?

אגב, היו לי שתי פיג'ו בעלות ותק לכאורה בעייתי ומעולם לא "הרמתי ראש". כן עשיתי שיפוץ ראש למנוע גולף 1.3, בתנאים דומים. אז מה? זה לא אומר כלום.

שינסה הבחור לדרוש כמה שירצה. או שימצא פראייר שישלם (כמו שבעלי הפאביה מצאו פראייר כזה; פשוט לא ייאמן), או שיסגרו לו את הטלפון עד שיבקש מחיר נורמלי.

אגב, לחבר שלי יש גולף 2002, והוא הוציא עליה הרבה יותר כסף מאשר אני על הרובר 2002 שלי... :-)

החליפו לו בית מצערת בכמה אלפי שקלים טובים, ואח"כ עוד איזה חלק, ביחד משכורת שלמה (והוא עורך דין שמרוויח יפה...).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
קומפורטליין היא רמת האבזור הבסיסית של גולף בשנת 2000 !

אז מדוע תוספת ?

אגב, אני מכרתי לפני שבועיים פאסאט 1.8 טורבו וריאנט ב 500 ש"ח מתחת למחירון, עם טבט לשנה ושבוע אחרי החלפת טיימינג.

אורן

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

שלום,

 

החלפת בית המצערת בגולף לצערי זה הליך סטנדרטי במוסכים המורשים של צ'מפיון בגלל תופעה של טורים לא יציבים.

 

במידה והבחור היה ניגש למכונאי מקצועי שיודע לפרק ולנקות את בית המצערת שזה תהליך פשוט מאוד רק נדרשת זהירות הנזק היה מסתכם ב-1000 שקל.

מנסיוני הרב זוהי תופעה שקורת עקב הזנחה של הרכב.במידה ולא מבצעים החלפת מסנן אוויר וניקוי יסודי של בית המסנן בתדירות כפי שקבע היצרן.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...