Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7404 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקנתי אתמול מגבר jbl gto 75.4 שמרים מורל דוטק וסאב cvr ובפול ווליום אחרי שעה הוא נכנס לפרוטקשיין. במגבר הקודם (חיקוי סיני של אלפיין) שמעתי גם שלוש שעות פול ווליום עם כל העוצמה של המגבר בלי להיכנס לפרוטקשיין? מה הסיבה

פורסם
התקנתי אתמול מגבר jbl gto 75.4 שמרים מורל דוטק וסאב cvr ובפול ווליום אחרי שעה הוא נכנס לפרוטקשיין. במגבר הקודם (חיקוי סיני של אלפיין) שמעתי גם שלוש שעות פול ווליום עם כל העוצמה של המגבר בלי להיכנס לפרוטקשיין? מה הסיבה

פרט את כל מרכיבי הציוד - איזה סאב, איזה רמקולים,

והכיוונים של המגבר,-- לגבי הGAIN והתדרים, --אופן מיצוב הסלקטורים

 

סוג החיוט, כל הנתונים.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

בגדול,כאשר מגבר נכנס ל protection הוא מקדים תרופה למכה- קרי לפני שהוא עלול להישרף.

א. ייתכן ואתה צריך לכייל מחדש את המערכת ולשנות את יחס העוצה ביין הHU למגבר.

ב. ייתכן חיוות המתח לא עומד בעומס וכאשר המגבר "מרגיש "זאת הוא נכנס ל protection

 

ציינת שהמגבר מתחמם שזה בסדר אך השאלה אם הוא לא מתחמם יתר על המידה ? אולי אין לו מספיק איורור?

אריק

Guest תמיר .א.
פורסם
התקנתי אתמול מגבר jbl gto 75.4 שמרים מורל דוטק וסאב cvr ובפול ווליום אחרי שעה הוא נכנס לפרוטקשיין. במגבר הקודם (חיקוי סיני של אלפיין) שמעתי גם שלוש שעות פול ווליום עם כל העוצמה של המגבר בלי להיכנס לפרוטקשיין? מה הסיבה

ככול שיש הספק רב יותר כך יותר חום מופק ע"י המגבר, לכן, המגבר הJBL אני מניח שהוא כמעט כפול בהספק שלו מהמגבר הסיני הפשוט שהיה לך לכן הוא מפיק יותר חום, המגבר הפשוט שהיה לך כנראה לא היה מספיק חזק כדי להתחמם עד למידת טמפרטורת יתר,

 

תבדוק שהסאבוופר שלך הוא מסוג SVC סליל יחיד בעברית, של 4 אום, ולא כפול.

 

המלצה שלי, תרכיב 2 מאוורירי DC פשוטים 12V אחד לכול צד של המגבר שיגבירו את פיזור החום כך שהמגבר יתחמם הרבה פחות.

 

ואני מניח שזה יפתור לך את בעיית ההתחממות, כול עוד המגבר מתחמם והוא לא מתנתק אחרי כמה דקות זה אומר שיש לו מספיק כוח לעבוד בצורה טובה.

 

תמיר

×
×
  • תוכן חדש...