Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז אתה כנראה שעוד כמה חברה מחו"ל קונים מותגים וזה לא מפתיע אותי בכלל...

לקנות מגבר של 50 RMS לערוץ בגלל שזה רוקפורד פוסגייט נראה לי מעשה דבילי לחלוטין גם אני נפלתי ואני לא מתבייש להודות...

קניתי נקאמיצ'י בגלל שזה נקאמיצ'י על מגבר של 50 RMS לערוץ(בלי התחשבות באנדר או אובר רייטד) שילמתי הון תועפות מהסיבה הפשוטה שהצליחו לדחוף לי את זה ושהמוכר הוא אחלה סוכן שיודע למכור את עצמו...

אני חושב (אנשי אוטו פרט לא להעלב זה מחמאה) שבאוטופרט עושים יותר עבודת שיווק ויותר מכירות לא כי היא מוכרת את הטוב ביותר לאזור המחירים של המגברים המתחרים רק בגלל עבדות שיווק...

תומר הייתי שמח אם היית מסביר לי את המושג נאמנות מוזיקלית?

כוונתך שהמגבר הזה יותר נאמן למקור מאשר סתם לדוגמא 4004 של אוריון?

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אם חברת Rockford מפרסמת שככה בודקים הספק למגבר, אין לו מושג באלקטרוניקה. אני פשוט נסער מהשטויות שניכתבו שם. ממתי בודקים הספק של מגבר ללא עומס (רמקול/נגד הספק)? הרי ברור שבמצב כזה המתח שיתקבל ביציאה של המגבר יהיה גבוה. במידה ומישתמשים בדיסק בדיקה כפי שהם כתבו על איזו עוצמה ה - HU צריך להיות? (רק להזכיר שהמתח שיוצא ביציאות ה - RCA של ה - HU השונים אינו זהה). הגיין של המגבר באיזה מצב הוא צריך להיות?, כאשר מישתמשים לצורך הבדיקה בסיגנל גנרטור עד לאיזו עוצמה יש לכוון אותו? גם כאן באיזה מצב צריך להיות הגיין של המגבר? איך נדע האם במצב מסויים של הבדיקה המגבר מעוות מבלי שהוא מחובר לאוסילוסקופ שמאפשר ליראות בעיין את הגל שיוצא מהמגבר?

בקיצר, אפילו בתור בדיחה זו בדיחה שאינה מוצלחת, על אחת כמה וכמה שחברה, שמחשיבה את עצמה כחברה איכותית, כותבת כל כך הרבה שטויות ועוד מפרסמת את זה ברבים. פשוט בושה!!!

אני מתנצל על הזילזול שלי ועל סיגנון הכתיבה החריף שלי, זה לא מתאים לי, אבל אני פשוט ניסער ורותח מעצבים.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם
אני פשוט נסער מהשטויות שניכתבו שם.

שלו.

ראית מה כתוב?

אתה רוצה תירגום ?

תקרא שוב את ההקדמה ותבין שמדובר על משהו קליל לשימוש ביתי , שלא באופן מקצועי.

אפשר להירגע, החברה עדיין יודעת למדוד מגברים.

 

notice.gifThe method described in this document is not designed to determine the actual "rated," "peak," or "dynamic" output power of an amplifier. It is specifically written for the "do it yourself" car audio fanatic as a troubleshooting method designed to verify power output of a properly working amplifier. This document recommends using test equipment and measurement procedures that are fairly easy to work with, versus professionals who use oscilloscopes, specific voltage measurements, distortion limits and signal-to-noise parameters

ZZR

פורסם
ראית מה כתוב?

אתה רוצה תירגום ?

תקרא שוב את ההקדמה ותבין שמדובר על משהו קליל לשימוש ביתי , שלא באופן מקצועי.

אפשר להירגע, החברה עדיין יודעת למדוד מגברים.

מידן טל,

קראתי והבנתי עוד קודם את ההקדמה שלהם. עדיין הפירסום אינו ראוי והוא פירסום מטעה. לפעמים עדיף שלא ליכתוב ולפרסם, מאשר ליכתוב ולפרסם שטויות. בכל מיקרה הבדיקה הזאת אינה שווה כלום. פשוט כלום.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.


×
×
  • תוכן חדש...