Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חייב לציין שגם אצלי באוטו יש מגבר חלש של רוקפורד 4*40 (301x)

 

 

והוא מחובר לסאב לפיונייר 1000 306c והוא מנגן מאווד מאווד יפה!!

 

והוא גם מחובר לסט דוטק ופשוט חבל אל הזמן!!(הדוטק חדש אצלי :) ותודה אורן אל כול ההמלצות של הקוממפוננט-בסוף הייתי צריך לחתוך טיפה פלסטיק )

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה רע ברוקפורד הנ"ל שאסור להתקרב אליו!?
הרוקפורד פוסגייט P4004 מוצהר 50W, בפועל, מניסיון שלנו עם הרבה מאוד התקנות, הוא הרבה יותר חזק. הוא מצליח ל"דחוף" בקלילות קומפוננטים המתאימים להספק של 100wrms וסאבוופרים כמו הסרווין ווגה V-MAX 12, המתאימים להספק של עד 300wrms.
פורסם
הייתי בחנות היום

והוא הציע לי את המגבר הזה

ואמר שהוא 90 RMS ב 4 אום בבדיקה שעשו למגברים האילו

 

ומה שאני ראיתי תמיד שהמגבר הזה

ב 4 אום 50 RMS

וב 2 אום 100 RMS

 

ולא משנה איך שהוא אחד מהשתי האפשרויות שנתתי

הוא יעשה עבודה טובה לקומפוננט דוטק ופיוניר 300 ??

ה-4004 יפעיל בקלות את הסאב וסט הקומפוננט שהזכרת.

פורסם

יש לי שאלה אחת אלייך נציג אוטופרט היקר...

דבר בתור אדם לא משוחד ובתור אדם לפני שאתה נציג חברה..

יש אלטרנטיבות טובות יותר מה 4004 של רוקפורד במחיר שלו או נמוך ממנו?

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

אני לא חושב שזה הוגן להפנות שאלה כזו לאוטופרט, הם מייבאים את ה4004 .

 

ואגב, אני בטוח שזה מגבר מעולה, לי יש את ה400.4 הישן שגם מוצהר 50*4 ב4 אום,

והוא חזק מאוד,

לא בדקתי מדעית (אין לי ידע מספיק לכך), אבל על סמך הרגשה אישית הוא באמת חזק.

אני לא חושב שה4004 החדש יפול ממנו בביצועים, הם מוצהרים זהה.

אולי SHALEVHO יכול לעשות בדיקה על ערוץ אחד כמו עם ה75.4 של JBL,

זה לא יהיה מדוייק לחלוטין, אבל זו אינדיקצייה.

ZZR

פורסם

4004 נופל ממנו חזק!

אלה שתי מגברים שונים לחלוטין לא משנה מה יגיד נציג אוטופרט וזה לא אותה גברת בשינוי אדרת בלי בולשיט ולדבר תחלס לעניין המגבר החדש 4004 מגבר על הפרצוף....

הוגן בהחלט להפנות שאלה כזאת לאוטופרט למה עכשיו דחקתי אותו לפינה שבה הוא חייב להגיד שיש אלטרנטיבות אחרות טובות בהרבה כי זאת עובדה בשטח אין פה ויכוח ואין פה על מה לפתח דיון המגבר החדש של רוקפורד מגבר שלא שווה את הכסף...

זרקתי את האמת לאוויר תמיד הפסיכולוג שלי אמר שאני ירגיש טוב יותר (-: חחחח

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

אולי SHALEVHO יכול לעשות בדיקה על ערוץ אחד כמו עם ה75.4 של JBL,

זה לא יהיה מדוייק לחלוטין, אבל זו אינדיקצייה.

מידן טל,

1. אין לי בעיה עקרונית לבצע בדיקת הספק למגבר הנ"ל.

2. למגבר ה - JBL ביצעתי בו זמנית בדיקה ל - 2 ערוצים ובדיקה נוספת ביצעתי ל - 2 ערוצים שמחוברים בגישור.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

בקיצור חברים אני חייב מגבר

בנתיים הבאתי מגבר של לאנזר

5 יציאות דגם 530 עם מישהו מכיר

מגבר מפלצת

 

מה אתם מציעים לי לקנות בסכום של 1000-1300 שקל

הרוקפורד

הגיביאל

אוריון

אינפיניטי

או קיקר 350.4 מה אתם אומרים על המגבר הזה

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם
יש לי שאלה אחת אלייך נציג אוטופרט היקר...

דבר בתור אדם לא משוחד ובתור אדם לפני שאתה נציג חברה..

יש אלטרנטיבות טובות יותר מה 4004 של רוקפורד במחיר שלו או נמוך ממנו?

אנחנו חושבים שהרוקפורד פוסגייט P4004, הוא מגבר מצוין. גם הלקוחות שמצביעים "ברגלים" חושבים כמונו. לגבי אלטרנטיבות יותר טובות? אנחנו בטוחים שיש עוד חברות ומוצרים מצויינים.

פורסם
מידן טל,

1. אין לי בעיה עקרונית לבצע בדיקת הספק למגבר הנ"ל.

2. למגבר ה - JBL ביצעתי בו זמנית בדיקה ל - 2 ערוצים ובדיקה נוספת ביצעתי ל - 2 ערוצים שמחוברים בגישור.

שלו.

דרך למדוד הספק:

http://www.rockfordfosgate.com/scripts/rightnow.cfg/php.exe/enduser/std_adp.php?p_sid=5A1bHo1i&p_lva=&p_faqid=468&p_created=1119555993&p_sp=cF9ncmlkc29ydD0mcF9yb3dfY250PTY4JnBfc2VhcmNoX3RleHQ9JnBfc2VhcmNoX3R5cGU9MyZwX3Byb2RfbHZsMT05JnBfcHJvZF9sdmwyPX5hbnl_JnBfY2F0X2x2bDE9fmFueX4mcF9zb3J0X2J5PWRmbHQmcF9wYWdlPTI*&p_li=

פורסם

הלקוחות מצביעים שהמגבר מוצלח מפני שהלקוחות כבר רכשו מגבר כזה ולא עברו את אחד המגברים האחרים...

מותג ושם בשוק זה עניין שמוכר ולדעתי המגבר הזה הוא רק מותג לא מעבר לזה בתג המחיר שלו יש מוצלחים ממנו בהרבה...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

מה אתם מציעים לי לקנות בסכום של 1000-1300 שקל

הרוקפורד

הגיביאל

אוריון

אינפיניטי

או קיקר 350.4 מה אתם אומרים על המגבר הזה

ה JBL והאינפינטי - אותו מגבר , הייתי ממליץ עליהם או על האוריאון , גם הקיקר חלש יחסית (60 RMS לערוץ ...)

פורסם
הלקוחות מצביעים שהמגבר מוצלח מפני שהלקוחות כבר רכשו מגבר כזה ולא עברו את אחד המגברים האחרים...

מותג ושם בשוק זה עניין שמוכר ולדעתי המגבר הזה הוא רק מותג לא מעבר לזה בתג המחיר שלו יש מוצלחים ממנו בהרבה...

בארה"ב, בה מצוי שוק הסטריאו לרכב הגדול בעולם, חברת רוקפורד פוסגייט, מוכרת יותר מגברים מכל חברה אחרת המוזכרת בפורום (בפער עצום). לא השוונו את הרוקפורד פוסגייט P4004 לכל מגברי 4 הערוצים הקיימים בשוק. אנחנו משוכנעים, שהוא בין המובילים והטובים ביותר בנאמנות המוזיקאלית ובאמינות הטכנית.

פורסם

אני עם הדעה של אוטופרט ותומר ציון. אולי המחיר של המגבר באמת יקר אבל מה שהוא

צריך לעשות הוא עושה בצורה הכי טובה. כל פעם שמישו העלה שאלה לגבי המגבר

ישר הפלתם אותו! אני בעתיד הקרוב הולך להתקין את המגבר הנ"ל ולא חושב בכלל על

אופציות אחרות!

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב


×
×
  • תוכן חדש...