Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7430 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוטו לא שלי.. הוא של חבר שלא מצליח להרשם בעצמו אז אני רושם בשבילו.

 

אז ככה.. סקסו 99 אוטומט 1400 עם 76 אלף קילומטר..

 

הבעיה היא כזאת: הוא נוסע עם האוטו ללא קשר למשך נסיעה, נסיעה רגועה!, פתאום המנוע מתחיל לגמגם.. כאילו מקבל דלק / לא מקבל דלק. מקרטע לגמרי, עד למצב שהוא נכבה.

אח"כ הוא מניע את האוטו, האוטו מגמגם, הוא נותן קצת גז זה מסתדר וקדימה הוא ממשיך לסוע עד שזה קורה שוב כעבור דקות ספורות..

 

האוטו אצלו 3 חודש, שהתופעה התחילה לפני חודש. האוטו טופל במוסכים מורשים תמיד ובזמן ללא תופעות מיוחדות.. בשנים האחרונות האוטו כמעט ולא נסע (היה אצל סבהלה) - לא נסע אני מתכוון שהסבא פשוט לא נסע! 4 קילומטר בשנה, זה הכל!

חבר שלי הכניס את האוטו לטיפול 10, החליף גם פלאגים, הבעיה עדין לא הסתדרה.

מה יכולה להיות הבעיה לפני שאיזה מוסכניק ינסה לתקוע לו ישר "משאבת דלק" \ "צריך לפתוח לראות להחליף עד שיסתדר" ?

 

נאור.

כבר לא 205, גם לא 106...

Golf Generation 2002

פורסם

נאור שיתחיל מן הקל(והסביר) לכבד, שיחליף מסנן דלק תחילה, ויבצע נסיעת מבחן!

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

גם לחבר שלי הייתה אותו בעיה...

תחליף פילטר דלק..ואם לא כיון ניקוי קרבורטור..

או שזה מודול או שזה כוהל או פלגים או כבלי הצתה או קרבורטור

או מיליון ואחד דבריםםםם גש למוסך יבדוקו את הבעיה ויסדרו...

אתה לא תיצא בנזק תופעה מוקרת בסיטרואן

פורסם
גם לחבר שלי הייתה אותו בעיה...

תחליף פילטר דלק..ואם לא כיון ניקוי קרבורטור..

או שזה מודול או שזה כוהל או פלגים או כבלי הצתה או קרבורטור

או מיליון ואחד דבריםםםם גש למוסך יבדוקו את הבעיה ויסדרו...

אתה לא תיצא בנזק תופעה מוקרת בסיטרואן

יקיר או שזה וזה וזה וזה וזה ועוד מיליון דברים!

מה שבטוח במוסך שלך אני לא אבקר, את האלמנט אני אחטוף בסוף, למרות שהבעייה היתה בשטנגה!

הפורום מיועד לקבלת עצות מבעלי ידע בלבד, האחרים והמנחשים למינהם מתבקשים לקרוא וללמוד בלבד!

בברכה

ובאהבה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה צביקה, אבל הוא כבר החליף פילטר דלק במטרה שזה יפתור את הבעיה, מה שלא קרה.

כבר לא 205, גם לא 106...

Golf Generation 2002

פורסם

משאבת דלק דווקא לא יקרה במנועי TU חד נקודתיית. תחליפית עולה פחות מ250 ש"ח למיטב זכרוני.

לדעתי שווה לנסות ולבדוק מתחים תקינים למשאבת הדלק ולנקות שם את המגעים, אולי בזמן נסיעה מתנתקת אספקת המתח למשאבה והדלק מפסיק לזרום.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...