Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Mono subwoofer car amplifier

500W x 1 RMS (4ohm, 12.0V, 1% THD+N)

700W x 1 RMS (2ohm, 12.0V, 1% THD+N)

700W x 1 RMS (4ohm, 14.4V, 1% THD+N)

1.000W x 1 RMS (2ohm, 14.4V, 1% THD+N)

Max. 1.800W x 1

S/N Ratio 90dBA

Internal, variable-speed cooling fan

Amp Link for single-cable hookup to compatible Alpine receivers

STAR Topology for cleaner sound

Bass Engine® features:

  • Low-pass digital filter, 30-200 Hz, with a selectable 12 or 24 dB/octave slope
  • Selectable subsonic filter (off, 15Hz, or 30 Hz)
  • Parametric EQ variable from 30-160 Hz, ±12 dB
  • Bass Compensator enhances low-end definition

Top-mounted digital control center with cover

CEA-2006 Compliant

MOSFET power supply and output stages

Preamp outputs

Time correction 0-10 milliseconds in 0.1ms steps

Phase adjustment 0-180

Turn-on delay

Requires 4-gauge power and ground leads and 80 amp fuse

Extra-large terminals

Fuse rating: 20A x 4

Dimensions: 13"W x 2-5/16"H x 8-11/16"D

 

האם שווה את הכסף , אתה תחליט האם זה שווה בשבילך , הרי אפשר למצוא מגברים עם נתונים דומים פחות

או יותר שעולים פחות. לאיזה סאב אתה מתכוון לחבר אותו ?

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

אתה בטוח שזה 1% THD או 0.1% THD?

 

הבדל די משמעותי, שמיעתי ומהותי בין השניים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אתה בטוח שזה 1% THD או 0.1% THD?

 

הבדל די משמעותי, שמיעתי ומהותי בין השניים.

 

איתמר.

האם במגבר מונו שיגביר סאב יש חשיבות לנתון THD 1 או 0.1 אחוזים? אודה לתשובה על הסוגיה.

חג שמח ושבת שלום,

מתן.

פורסם
אתה בטוח שזה 1% THD או 0.1% THD?

 

הבדל די משמעותי, שמיעתי ומהותי בין השניים.

 

איתמר.

איתמר, כנראה שהתבלבלת,

ההבדל לא משמעותי, לא שמיעתי וממש לא מהותי,

בטח שלא בסאב .

 

אם אתה לא מאמין , תבדוק את מה שכתבתי,

בהצלחה, מידן.

ZZR

פורסם

העלתי מאמר שעוסק ב THD לפני כמה ימים, והשורה התחתונה אמרה כי אין לנתון הזה השפעה ברורה על הסאונד השמיע או על איכות המגבר.

 

מה שכן, עיוות של 1% כבר הופך לשמיע.

 

אני די בטוח שהאלפיין מוציא 0.1% THD ולא 1%.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
העלתי מאמר שעוסק ב THD לפני כמה ימים, והשורה התחתונה אמרה כי אין לנתון הזה השפעה ברורה על הסאונד השמיע או על איכות המגבר.

 

מה שכן, עיוות של 1% כבר הופך לשמיע.

 

אני די בטוח שהאלפיין מוציא 0.1% THD ולא 1%.

 

איתמר.

אין צל של ספק בכך שעיוות של 1% הופך לשמיע (לדעתי לא בסאב). לא נראה לי שהעיוות רלוונטי, כלומר יחסית זניח ולא שמיע.
פורסם

נכון, עיוות של 1% כנראה לא יהיה שמיע בתדרים של סאב, או לחילופין יהיה קשה לשים לב אליו.

עדיין אני לא מאמין שחברה כמו אלפיין תוציא לשוק מגבר עם נתון עיוות שהיה נפוץ במגברים של לפני 10 שנים ויותר.

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

למה אתה לא מאמין?

 

אם מודדים הספק מגבר באחוז עיוות גבוה יותר,

מקבלים יותר ואטים למגבר נתון,

 

מה בדיוק לא ברור?

אלפיין הגיעו להספק גבוה יותר בגלל שבדקו בעיוות גבוה ,

אתה חושב שהחברה הזו שונה משאר החברות כמו רוקפורד ושות'?

ZZR

פורסם

מידן צודק

 

אפילו חברה כמו אלפיין מסוגלת לעשות כאלה דברים

אפילו שאין הבדל שמיע לאוזן בתדרים של סאבוופר זה עדייןהגיוני שלמגבר הזה יש אחוז עיוות כזה כשהו מתאמץ ונותן את הנתונים האלה

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...