Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם כן איפה הוא נמצא ...תודה

 

 

פשוט , למה שאני פותח מזגן אז נכנס אוויר חול ואבק...

 

משהו יודע מה יכולה להיות הבעיה ..? :D

 

האוטו שנת 90 ...

פורסם
אם כן איפה הוא נמצא ...תודה

 

 

פשוט , למה שאני פותח מזגן אז נכנס אוויר חול ואבק...

 

משהו יודע מה יכולה להיות הבעיה ..? :D

 

האוטו שנת 90 ...

 

אני חושב שהבעייה שלך לא קשורה לפילטר כזה או אחר , אלא לאבק ולכלוך שנכנסו למערכת האוורור . האם אתה נוסע במצב סירקולציה או אוויר טרי?

אם במצב סירקולציה , תבדוק שהתריסים החשמליים שמונעים כניסת אוויר טרי אכן נסגרים.

כמו כן , פתח מכסה מנוע ,וסלק מהחלק הקרוב לשמשה (במקום בו נמצאים מנועי המגבים) את כל שאריות העלים והאבק שהצטברו שם.

פורסם

אממממ אני יודע שכל -3 הלחצנים שם דלוקים ונכנס חול ועלים ,ממכסה המנוע.. ליד המגבים

 

ואיך אני יכול לדעת באמת שאני לוחץ התריסים שאמרת לי נסגרים?...

 

אני יודע שאני לוחץ על זה בסך הכל נדלקת מנורה ירוקה (:

 

תודה לך...

פורסם
אממממ אני יודע שכל -3 הלחצנים שם דלוקים ונכנס חול ועלים ,ממכסה המנוע.. ליד המגבים

 

ואיך אני יכול לדעת באמת שאני לוחץ התריסים שאמרת לי נסגרים?...

 

אני יודע שאני לוחץ על זה בסך הכל נדלקת מנורה ירוקה (:

 

תודה לך...

 

פתח סוויץ' , מנוע מכובה. במקום שקט.

לחץ על הלחצן. אתה אמור לשמוע תנועה של מנוע חשמלי למשך כ-2 שניות.

ותנקה את האיזור, לא יזיק. רק מזמין קורוזיה וצרות.

פורסם

הלחצן מבטל את האפשרות של כניסת אוויר ( או כל דבר אחר ) מחוץ לרכב אל הרכב עצמו...

 

כך שכשתפעיל מזגן לא יכנס אבק \ אוויר \ כל דבר אחר מבחוץ...

 

אגב, עדיף שהכפתור יהיה תמיד לחוץ ... לי יש לגאסי 91 ולא זוכר שהכפתור היה פעם אחת בחוץ :oops:

Pioneer DEH-80Prs Amp:Hertz HDP5TW:ScanSpeak D2004 Mid:Silver Flute 4Ohm Sw:JL Audio 12W3v2

פורסם
כמו כן , פתח מכסה מנוע ,וסלק מהחלק הקרוב לשמשה (במקום בו נמצאים מנועי המגבים) את כל שאריות העלים והאבק שהצטברו שם.

בדיוק עשיתי את זה לפני 3 ימים אצלי בראלי בפעם הראשונה (לא משתמש במזגן).

 

פירקתי מכסה פלסטיק שמתחתיו יושב הפילטר של המזגן וחשכו עיניי :shock: - כמות הזרדים, העלים והלכלוך שהייתה שם הספיקה לבנייה של שובך יונים לתפארת מדינת ישראל... :?

 

לקח לי איזה שתי דקות להוציא את כל הג'יפה, לפי דעתי רק עצם הורדת המשקל הזה שיפרה לי כבר את התאוצה ל100 באיזה 2 שניות... (יאשה, שב בשקט!) :lol:

 

האמת שעדיין לא יצא לי לבדוק את המזגן כי כמו שכבר אמרתי אני לא ממש משתמש בחירטוט תוצרת ישראל הזה. :roll:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

אני יושב..... :lol:

 

בכל מקרה אני ב AX שהייתה לי.... פירקתי את כל היחידה של המזגן....

 

לא אוהב מזגן , אלא אם באמת חם.........

 

זה באמת הוריד איזה 3 קילו נראה לי.....

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

לא אוהב מזגן , אלא אם באמת חם.........

אתה גם לא אוהב גלגל ספייר, אלא אם באמת יש פנצ'ר?

ולא אוהב כסאות לנוסעים, אלא אם כן באמת צריך להסיע מישהו?

 

בחיייך - להוריד 3 קילו של מזגן בשביל לחסוך משקל? זה שווה את איכות החיים שנותן מזגן בפקק בדרך לעבודה?

 

אם אתה רוצה לחסוך כמה קילו - כמה עצות טובות יותר לי לך: תמלא דלק רק עד חצי מיכל כל פעם (חסכון של עשרות ק"ג!), ותעבור לאכול סלטים ופריכיות אורז (חסכון תלוי במשקל התחלתי שלך). ותפנה קצת זבל מהבגאז', אם יש.

 

נו באמת - חוץ מהפוזה הקרבית, הורדה של אביזרי נוחות בשביל לחסוך מעט (וזה מעט!) משקל ברכב שאינו רכב מירוצים לסופי שבוע בלבד היא מיותרת לדעתי. רכב שצריך לשמש ביום יום לא צריך לגרום סבל לבעליו בנסיעות מנהלתיות רק בשביל להרוויח מאית שניה באיזה רייס.

×
×
  • תוכן חדש...