Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תמיר ימניוק לא חיכית לי הא?

אין בעיה, הבנתי אותך...

אז מה לכמה לחץ אוויר ברכב אתה מעריך שאתה מגיע כרגע?

SPL - 143.6DB

"

פורסם

באמת אחד המפגשים המרשימים שהיו...

אהבתי מאד את המאזדה 3 הכחולה-כהה. אחלה סט-אפ... מצפה בקוצר רוח לשמוע את התוצאה...

 

מועדון הקליאו והחברה עם החיפושיות השתלבו יפה ונתנו תחושה של הפנינג אמיתי...

 

הCL60 עשתה לכולם הרבה מצב רוח טוב...

 

אני עובד בשיתוף עם BLACKB להביא את התמונות בפנכם...

 

אמן ירבו מפגשים כאלה...

כל הציוד למכירה!

Clarion | Morel | JL Audio | Helix | Custom Crossovers | Custom Silver RCAs

<< FF

פורסם

מישהו שאל "מי זה הבחור עם היונדאי קופה הכסופה?"

הבחור אם היונדאי הקופה הקסופה זה חבר ממהמרכז, שהתקין את המערכת

אצלי ואצל חבר שלי "אסף וגלעד" אנחנו החברה מהצפון מהקריות, (גם שם יש כבוד במערכות) http://www.autosound.co.il/main.asp?url=userpictures.asp&uid=2347 היה סבבה במפגש אני מקווה שענף המערכות רק יגדל ויהיו יותר ויותר מפגשים!

פורסם
תמיר ימניוק לא חיכית לי הא?

אין בעיה, הבנתי אותך...

אז מה לכמה לחץ אוויר ברכב אתה מעריך שאתה מגיע כרגע?

סימון ! הייתי רק 20 דקות ! הייתי חייב למהר הבית לפני כניסה השבת.....הגעתי הבית בדיוק בכניסת השבת... 25 דקות נסיעה.. נסעתי 140 כול הדרך.

 

תמיר

פורסם

לא ענית על השאלה השנייה שלי. הערכת SPL...

ואני יודע שזה די טיפשי לשאול מישהו כמה הוא חושב שיש אצלו ברכב, אבל אני סומך על האובייקטיביות והידע שלך, ועל התוצאות שקיבלנו עד עכשיו, כדי שתוכל פחות או יותר להעריך באופן יחסי...

SPL - 143.6DB

"

פורסם

שלום שלום לכולם

 

 

אם אתם לא יודעים אני הבחור עם הפורד האפורה!!!

 

סופסוף הצלחתי להירשם חחח

 

היה מפגש מאוד מאוד מעניין אני אישית מאוד נהניתי וגם חברים שלי שבאו בהמונים ועידו עם הקולט הירוקה שחזר מהצבא ברוך השם!!

 

קיצור תתנו לי תגובות על המערכת שלי בפורד עדיין לא שמעתי כלום כאן שאמרו אהבתם את זה או לא??

יום יבוא והשמש תזרח והקב"ן בעזרת השםם יוציא אותי מהצבאאא!!!!!!!!!

פורסם

היה אחלה מפגש, ואני עוד הלכתי מוקדם! (סיפור ארוך... הייתי צריך להביא קרובי משפחה, ורק בצומת אשדוד ברגע של ספונטניות [ובעזרת הדלק שבמקרה נשאר במיכל] החלטתי לנסוע לחצי שעה... אז באתי בלי חבר'ה).

 

ד"א, המורל פולס ביונדאי קופה השחורה נשמעו 'יותר מבסדר' (בפעם האחרונה ששמעתי פולס הם זכורים לי כלא משהו... ).

 

בכל אופן, הצעה: על כל אוטו להצמיד דף עם המפרט של המערכת. ככה אין צורך לשאול כמו דבילים 'איזה קומפוננט יש שם' בניסיון למצוא התקנות של מורל הייבריד :)

פורסם

פשששש נראה כמו מפגש חזקק....

כל הכבוד על הארגון..

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

חבל שלא התעוררתי.

שלומי. אני רואה שאתה יודע להרים עוד דברים חוץ מכלים.

http://www.shevah.us/gallery/main.php?g2_view=core.ShowItem&g2_itemId=1960&g2_GALLERYSID=ee9ce52fb72ac8a9530e9361e5c39a7b&g2_navId=x82bf37f2

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי


×
×
  • תוכן חדש...