Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

help in finding a car in israel , 40-50K nis


bender
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

guys im not sure which car im gonna buy

the budget will be around 40-50 K

ill go on a " sporty" 2\3 doors manual car ( year 94-99)

or a nice saloon automat car ( year 93+)

please give me your opinion dear members what do u think i should do

p.s

in bouth catagories i prefair a pretty powerfull car , the gas is less important and also the insurance

pretty important is it will be pretty reliable

thanks a lot guys

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

come on guys no one can help?d

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
No one know English, speak Hebrew

 

 

ע"ע Amir Perezt.

 

He is our Big Master

firest of all if u cant help dont make a fool of yourself

p.s

in my laptop in the us i cant write in hebraw so....x:shock:

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

ממה שהבנתי אתה רוצה אוטו חזק , יפה ואמין אז..

 

קיימות הפיג'ו 106 למיניהן שיענו לך על התנאים שלך(אלא אם אתה מאמין לקטע שהן לא אמינות).

 

כמובן קיימות גם הונדות הצ'בק עם מראה ספורטיבי , מיצובישי קולט (הדגמים הישנים)

 

איביזה למיניהן (לא יודע אם הגרסת טורבו נכנסת לך לתקציב).

 

לגבי האוטומט קיימות מאזדה 323 , טויוטה קורולה , הונדה , סובארו וכו..(ממליץ על הטויטה)

 

תפרט יותר.. לגבי מה שאתה מחפש(איזה מכוניות בראש שלך).

 

נ.ב-



פעם הבאה נסה לכתוב משמאל לימין

לידי כל המעות שלכם , עכשיו !!!

פורסם

מה עם דרישות? התנהגות/תאוצה/מרווח וכו'?

 

בתקציב הנ"ל הייתי הולך על 106 GTI/S16, למרות שיהיה מאוד קשה למצוא אחת. בנוסף הרכב לא שיא האמינות, האחזקה שלא דיי יקרה (מי אמר 2K ש"ח לציריה?) והתאוצות שלו לא מטורפות.

אם אתה רוצה כח אז כדאי ללכת לאגף המוגדשים, גולף GTI (אם נכנס בתקציב), איביזה טורבו וכו'.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
מה עם דרישות? התנהגות/תאוצה/מרווח וכו'?

 

בתקציב הנ"ל הייתי הולך על 106 GTI/S16, למרות שיהיה מאוד קשה למצוא אחת. בנוסף הרכב לא שיא האמינות, האחזקה שלא דיי יקרה (מי אמר 2K ש"ח לציריה?) והתאוצות שלו לא מטורפות.

אם אתה רוצה כח אז כדאי ללכת לאגף המוגדשים, גולף GTI (אם נכנס בתקציב), איביזה טורבו וכו'.

i hade for 2 years saxo vts so ill need something else

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

מה בדבר איביזה טורבו אם מאסת בהתנהגות ואתה רוצה כוח, נשמע האוטו בשבילך.

 

פיאט קופה בתקציב הנ"ל הוא לא ימצא כי רוב בעלי הפיאט מבקשים עשרות אחוזים מעל למחירון, וחבל!

תשקול גם איביזה קופרה2, מנוע 2000, חזקה מאוד ובדיוק בתקציב שלך גם, יש למכירה 2.

פורסם

אם אני לא טועה אני חושב שאמרת פעם שאתה חוזר לארץ רק לכמה חודשים או משהו כזה.

אם זה באמת נכון, אז קח בחשבון שלמצוא כמעט כל אחד מהרכבים שימליצו לך כאן במצב טוב ייקח כמה חודשים.

 

בעיקרון אני בטוח שאתה יודע את זה, אבל בסגמנט שוק שאתה מחפש אתה ככל הנראה תתפשר ותקנה לפי ההיצע הקיים בזמן שאתה מחפש (אלא אם כן יש לך סבלנות מטורפת ואתה מוכן לחכות כמה שיצטרך עד שהאוטו שאתה חושק בו יימצא).

פורסם
אם אני לא טועה אני חושב שאמרת פעם שאתה חוזר לארץ רק לכמה חודשים או משהו כזה.

אם זה באמת נכון, אז קח בחשבון שלמצוא כמעט כל אחד מהרכבים שימליצו לך כאן במצב טוב ייקח כמה חודשים.

 

בעיקרון אני בטוח שאתה יודע את זה, אבל בסגמנט שוק שאתה מחפש אתה ככל הנראה תתפשר ותקנה לפי ההיצע הקיים בזמן שאתה מחפש (אלא אם כן יש לך סבלנות מטורפת ואתה מוכן לחכות כמה שיצטרך עד שהאוטו שאתה חושק בו יימצא).

ill be around 7 monthes in the holy land and im sure ill find something nice in a month tops, but thanks

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
מה בדבר איביזה טורבו אם מאסת בהתנהגות ואתה רוצה כוח, נשמע האוטו בשבילך.

 

 

תשקול גם איביזה קופרה2, מנוע 2000, חזקה מאוד ובדיוק בתקציב שלך גם, יש למכירה 2.

ibiza turbo i think is much more then 50K not?

p.s

where r the 2 cupras for sale?

tnx

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

×
×
  • תוכן חדש...