Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קצר במערכת חשמל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7461 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

יש לי שניי לדים בדלתות שאני חושב שמחוברים לתאורת רכב (כאשר אני מדליק אורות חניה הם גם נדלקים).

אחד הלדים הפסיק לעבוד ושניסיתי לחבר אותו יצרתי קצר באוטו וכתוצאה מכך אין לי תאורת לוח שעונים ופנל + מנורות אחורים בצד השמאלי של הרכב .

פתחתי את קופסאת הפיוזים במטרה לחפש פיוז שרוף אבל לא מצאתי .

יתכן והנזק גדול?

מה הפיתרון על מנת להחזיר את התאורות שאינן עובדות.

בתודה

שי

JET POWER

פורסם

בטוח הלך לך פיוז, חפש טוב. ונתק את המעגל הבעייתי הזה והתקן אותו מחדש בצורה מקצועית. אחרת לא יעבור זמן רב ושוב יהיה לך קצר. תמיד טוב לעשות מעגל נפרד כי כך במידה ויש בו קצר רק הוא לא עובד ולא חצי רכב (במקרה שלך תאורה, מחוונים שזה חשוב, נורות ביקורת קריטית לגבי המנוע)

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

האוטו הוא דייהו מאטיס (מנוע 800 סמ"ק) שנת 2001 .

אתמול הוצאתי חלק מהפיוזים אבל לא מצאתי אחד שרוף .

עכשיו גם נדלקה לי מנרות הביקורת של ABS , אני חושב שזה קשור לזה שהוצאתי את הפיוז והחזרתי אותו.

אני אנסה לנתק את החיבור של הלד ונראה מה קורה .

במידה ואין פיוז שרוף מה יכולה הדרך להחזיר את התאורה?

שי

JET POWER

פורסם

שי שלום,

 

אסור בשום פנים ואופן להחליף פיוזים כאשר מפתח ההתנעה נמצא בסווי'ץ, או ליתר דיוק במצב ON.

התקלה שיצרת במו ידך היא כתוצאה מכך נורת ABS דולקת.

מחיקת התקלה יכולה להתבצעה בשתי דרכים.

1.ניתוק המינוס של המצבר למשך דקה.

2.או איפוס/מחיקה של התקלה בעזרת מחשב שנמצא במוסך מורשה.

במידה אותה מבין בקריאת שרטוטי חשמל אזי תוכל להעזר בקובץ אחזקה שצירפתי לך בנושא חשמל של הרכב שברשותך.

 

תוכל להוריד אותו מהקישור Daewoo Service Manual.mht:

http://s37.yousendit.com/d.aspx?id=1GOMG1PUUY3UF0VONNBBYX7YB7

איזה כייף לי :)

פורסם

אם אני אנתק את המינוס לדקה זה גם יפתור לי את הבעיה של התאורה הפנימית בפאנל +תאורה אחורית בצד השמאלי של הרכב ?

יש סיכון של פגיעה במחשב של האוטו כאשר אני מנתק את המינוס?

במידה ולא מצאתי פיוז שרוף והתקלה עדיין ממשיכה מה לעשות?

יש לציין כי פירקתי את הלד שעשה בעיות ובודדתי את החוטים .

בתודה

שי

JET POWER

פורסם

לנתק מצבר לא יגרום נזק. רק עשוי לאפס את נורת הABS

את התאורה לא! היא לא תחזור בזכות ניתוק מצבר

אם אתה לא מוצא פיוז לך לחשמלאי רכב

טוב שלא ואל תחזיר את המעגל, ראה לאיזה ברוך הכניס אותך

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

רגע רגע

 

בדקת פיוזים גם בתא המנוע וגם בתא הנוסעים?

איך בדקת פיוזים? הוצאת אותם או שהסתכלת עליהם מהחלק העליון שלהם?

פורסם

הוצאתי אחד אחד ובדקתי אם הם חתוכים מפנים ולא מצאתי .

האמת שהוצאתי רק את הפיוזים של 10AMPER כי השאר כבר לא שיכיים לתאורה .

שי

JET POWER

פורסם
האמת שהוצאתי רק את הפיוזים של 10AMPER כי השאר כבר לא שיכיים לתאורה .

שי

האמת אני כבר חצי שעה מתאפק, וזה קשה לי שתדע...

אז מתוך ייאוש אני אשאל אותך, אם כבר בדקת פיוזים, ואתה יודע שיש לך תקלה, למה הו למה הו למה לא יכלת כבר להוציא את כל הפיוזים? אתה כבר שם, אתה כבר מוציא, אז החלטת להוציא אחד כן אחד לא?, אבל למה? למה?

לא, באמת, למה?

עכשיו בדוק את כולם גם בתא המנוע וגם בתא הנוסעים, כולם.

פורסם

למה לנחש ולהוציא את כול הפיוזים.

גש לעבודה !

צירפתי לך קובץ חפש בו את הפיוז שאחראי על התאורה ופיוז שאחראי על הממסר של האורות ובדוק אותו.

ארז אולי אתה מבין גם בחשמל אז בדוק את הקובץ שצירפתי קודם.

אני הולך לישון.

איזה כייף לי :)

פורסם

חברה, ועם כל הכבוד לפותח הת'רד, שאלה כמו "אם אנתק את המצבר, תחזור לי התאורה?"

מעידה על אפס מוחלט ברקע טכני וחשמל בפרט (ואם יורשה לי להעיד על עצמי - במכניקה של רכבים - אני דיי בור ויש לי המון מה ללמוד).

בן אדם כזה עם טסטר זה כמו מהנדס חשמל עתודאי שזה הרגע התגייס ונתנו לו לדרמן לידיים.

זו סכנת נפשות.

אני זוכר כששרתתי בקבע הגיע מהנדס חשמל למדור עם כוונות טהורות ונהדרות ורצה לעבוד ולתקן דברים. את מספר הפעמים שהפחת נפל אני כבר לא זוכר. את מספר הכרטיסיות שהוא שרף הוא בעצמו כנראה לא זוכר אך הצחוקים שהיו - אוי אוי אוי כמה שאני זוכר...

לפותח הת'רד - אם אינך מתמצא (וכנראה שזה המצב) אל תתבייש. כנס לחשמלאי רכב. אמור לו ששרפת פיוז ושייחליף לך.

ברגע שיידע שאתה יודע בדיוק מה התקלה, גם אם הוא גדול נוכלי הדור (למרות שיש המון בעלי מקצוע טובים,ישרים, הגונים ונהדרים!!!), הוא ייגבה ממך כמה שקלים וזהו. סע לשלום.

התקלות שאתה עלול לייצר לעצמך לא שוות את זה.

זו כמובן דעתי האישית.

×
×
  • תוכן חדש...