רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,572 נושאים בפורום הזה
-
החל ממחר 01.11 חלה חובה להדליק אורות גם ביום. בתקווה לחורף גשום ומושלג במיוחד
הודעה אחרונה מאת שביט, -
יבוא אישי מגרמניה 1 2
מאת FirstGear- 4 עוקבים
- 17 תגובות
- 7.3 אלף צפיות
שלום לכולם , אני מעוניין לבצע יבוא אישי של רכב חדש מגרמניה . עשיתי מעט מחקר בנושא וקיבלתי הצעות ממספר סוכנויות לייבוא רכבים. העניין הוא שהעמלה של הסוכנויות הללו היא באזור ה8-9 אלף שקל וצפונה. אני מעוניין לנסות לבצע לבד כמה שיותר על מנת לחסוך בעליות הייבוא. האם מישהו התנסה ביבוא אישי של רכב ? ויכול להמליץ על סוכנות שמרכזת או חברות שקשורות כגון חברות הובלה יבשתית/ימית ,עמילי מכס וכדומה . אשמח לשמוע ממישהו שביצע תהליך דומה בעבר ועל בורות להיזהר מהן והעליות שכרוכות בנושא . תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת מיניקיפוד, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
דיווחתי על נהג שנכנס לצומת לא פנויה, בטלפון *3663 שהיה רשום על מדבקה מאחורי הרכב. המוקדנית עונה: מספר הרכב? אני: מה? לאיפה הגעתי? מוקדנית: זה מוקד תלונות אני: של איזה חברה? מוקדנית: של מוקד כללי שמעביר לחברה בעלת הרכב. לא מוסרת מי החברה בעלת הרכב. אני: נהג ברכב XXX כרגע עומד לפני ונכנס לצומת תפוסה. כרגע הוא מפריע לרכב שבא באור ירוק מהצד להיכנס לצומת. צילמתי את הרכב עומד כך ברמזור. הוא גם נסע בפקק כל הזמן על 2 הנתיבים . לשלוח לך צילום? מוקדנית (לא מתיחסת) : מה השם שלך, פרטי ושם משפחה? מה הטלפון שלך? אני: את לא רוצה להגיד לי אפילו של איזה חברה הרכב אבל דורשת ממני פרטים מלאים. זה נראה לך בסדר? מוקדנית: זה מה שאני צריכה לשאול אני: שם פרטי יהודה. טלפון X…
הודעה אחרונה מאת minkin, -
-
- 0 תגובות
- 478 צפיות
במידה ורכב נרשם על שם שני אנשים, מה משמעות רשום עיקרי ורשום משני? במקרה שעושים ביטוח מקיף, האם העדר תביעות של אחד מהם תופסת לגבי כלל הביטוח?
הודעה אחרונה מאת פונפון2, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום לכולם , הרכב טויוטה יאריס SOL שנת 2010 רובוטי. השאלה שלי האם יש רצועת טיימינג או שרשרת ?
הודעה אחרונה מאת asafasaf, -
-
- 12 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אחרי שלל פרשנויות למיני החדשה, שחלקן היו בואו נודה על האמת תשובות לשאלות שאף אחד לא שאל בעצם, אחרי תצורות מרכב, גרסאות ומהדורות - מגיעה מיני אחת שפתאום נראית מאוד הגיונית. מיני בתצורת 5 דלתות היא המשך טבעי עבור אלו שרוצים להמשיך עם הבעלות על המכונית אותה העבירו את שנות הרווקות העליזות גם אחרי הילד הראשון. כך, עם מימדי סופר מיני ממוצעת, מושב אחורי של ממש, שתי דלתות נוספות והבטחה לשימושיות בצד האופי הנלהב היא מנסה להרחיב את קהל הלקוחות. אז יצאנו לבדוק האם הבורגנות שקפצה עליה פגעה באופי שלה כפי שזכרנו אותו, מה עושה השימושיות למשתמש ובעיקר מול מי היא תתמודד עם תג מחיר של החל מ-175 אלף שקלים. מיני קופר 5 דלתות - מבחן דרך
הודעה אחרונה מאת Menashe123, -
- 1 תגובות
- 723 צפיות
הי, חזרתי לא מזמן מחול ואני נוסע שוב בעוד כחודשיים-שלושה. בתקופה זו הייתי שמח "להשיג" רכב, אם באמצעות השכרה, ליסינג או כל דרך יצירתית אחרת. לא חושב שאופציה של קנייה ומכירה מתאימות במקרה זה, כי פרק הזמן הוא קטן מדי בשביל כאב ראש שכזה. מחיר השכירות הממוצעת הוא כ-100 שח ליום, מה שהופך ל-3K לחודש. האם תוכלו להמליץ על דרך להוזיל את הרכב? האם יש "השכרה לטווח ארוך" במחירים כדאיים יותר? תודה,
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- אחראי פורום
- 34 תגובות
- 6 אלף צפיות
לא רציתי "לחטוף" את שרשור ה-72 שעות של צ'מפיון, אז פתחתי פוסט ייעודי נפרד. במקרה יצא לי לתעד אתמול נסיעה בינעירונית עם הגולף החדשה, בנפח 1.4 בעלת 125 כ"ס. יצאנו מירושלים לכיוון אשדוד, הווייז לקח אותנו מכביש 443 לכיוון מודיעין ומשם דרך 431 התחברנו לכביש 4. בשלב מסויים של הנסיעה דפדפתי במחשב הרכב והגעתי לנתון הצריכה, וביקשתי מאישתי לצלם. נסיעה במהירות כ-100 קמ"ש. לאחר נסיעה של כ-20 ק"מ נוספים, צריכת הדלק ללא שינוי, 22 ק"מ/ליטר, נסיעה במהירות של כ-100 קמ"ש. ושוב, לאחר 20 ק"מ נוספים במהירות כמעט קבועה של כ-100 קמ"ש, למעט בשני הקילומטרים האחרונים, הצריכה נשארת יציבה על 22 ק"מ/ליטר. זה נתון מצויין לדעתי. החלטתי לתעד גם את הנסיעה חזרה לירושל…
הודעה אחרונה מאת pasat04, -
-
בזכות חבר יקר יצא לי להתרשם מהקליאו ספורט קאפ החדשה. הסיבוב היה בינוני באורכו, אך כלל כמה כבישים חביבים ולכן לפחות מהיכולת הדינאמית יצא לי להתרשם, עד כמה שהכבישים המאובקים איפשרו אחיזה והאוויר החם איפשר למנוע לנשום. בכניסה לאוטו מתגלה מושב נהג מזמין, נוח ואוחז, כמיטב המסורת הצרפתית. עד כאן אין תלונות. חגורות אדומות זה מאד 1992, אבל בתור אחד שאחת החרטות שלו היא אי-בעלות על 106 ראלי, זרמתי. גלגל ההגה מרופד היטב והקוטר שלו מתאים. גם טווח הכיוונון מעולה, הן של ההגה והן של המושב - תנוחת הנהיגה מצוינת. לוח המחוונים הוא כבר סיפור אחר והרבה פחות מבריק. קודם כל וראשית כל - אין שעון חום, כל שבגדול אפשר להפסיק לקרוא כאן. למי שבכל זאת המשיך - הקונטרסט בין הרקע האפור של מד הסל"ד …
הודעה אחרונה מאת סיוויק 08, -
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
ושוב אנו שומעים על פרקטיקה בזויה של חברת אלבר: http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001077647#fromelement=hp_folders_821 מסתבר שהם מנסים ומצליחים לדפוק את הלקוחות שלהם איפה שרק אפשר. הייתי לקוח שלהם בעבר, וכנראה שלא אעשה את הטעות הזאת שוב. סוף שבוע בקן צפעונים נשמע יותר נחמד מלהתעסק איתם.
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מישהו יודע מה קורה עם הדור החדש של הרכב הזה? הוא כבר נמכר באירופה? הרכב הזה נשמע די מבטיח בקטגורייה שלו ולא ראיתי שנעשו עליו מבחנים או שהוא קיבל התייחסות במגזיני רכב מובילים.
הודעה אחרונה מאת Smiro, -
אתמול שמתי לב שהתקינו מצלמות (די נסתרות) בנת"צ שהולך מוינגייט לכפר שמריהו בכביש החוף, אחרי המון זמן שהנתיב קיים אבל עד עכשיו לא עשו שם אכיפה. מעניין אם המצלמות שייכות לבקרת התנועה או באמת לאכיפה. הלוואי ובאמת מדובר באכיפה שתתקן את העוול כלפי כל מי שנוהג שם כחוק ורואה איך אחרים מצפצפים בראש חוצות ומעצבנים את כולם.
הודעה אחרונה מאת yuvk, -
- 30 תגובות
- 5 אלף צפיות
כבר עברו 3 שנים מאז השקתה, האם צפוי שתקבל מתיחת פנים? פנסי לד אחוריים וקדמיים למשל? תאורת יום לד (כמו שאר רכבי הקונצרן)?
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
אני ואבא שלי החלטנו שאנחנו רוצים לעשות טיול ביחד לפני הגיוס, ומהר מאוד הוחלט על טיול נהיגה באירופה, 7-10 ימים. הבעיה היא שאף פעם לא הייתי באירופה, לא מכיר לא את הדרכים, לא את הכבישים ולא יעדים מומלצים לביקור. רציתי לשמוע המלצות על מסלול טיול או מאידך מקומות בהם אוכל למצוא מסלולי טיול מוכנים, בגלל שאני לא מכיר שום דבר ואין לי הרבה זמן ללמוד את הנושא, לא אוכל להרכיב טיול לבד. אנחנו רוצים שכל הטיול יתבצע ברכב, בלי טיסות, ורוצים לעבור דרך כמה סוכנויות רכב ולהחליף רכב כל יומיים שלושה כדי לטעום קצת מהכל. חשבתי על רודסטר שאוכל להינות מהנופים ומהחוויה גם כשאני לא אנהג (הגיל מושיב אותי במושב הנוסע לצערי...). חשבנו לעבור דרך גרמניה, אוסטריה ונורבגייה, לא מחייב בכלל, גם איטליה…
הודעה אחרונה מאת קורן בן אשר, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
מה אני אמור לעשות? האם אצטרך ללמוד מחדש תיאוריה ולעשות שיעורים כמו תלמיד חדש? ומה בערך עלות השדרוג?
הודעה אחרונה מאת armagedon, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שאלה קצת מוזרה ואני בספק אם מישהו ידע אבל חשבתי שעדיין כדאי לשאול.. קניתי עם אבא שלי אוטו מהחברה (יונדאי) ומחר אמורים לקבל את הרכב. הרכב רשום על שם אבא שלי. פתאום אתמול אבא שלי הרגיש כאבים בבטן, מפה לשם הוא בבית חולים מחכה לניתוח להסרת תוספתן השאלה אם יש דבר כזה לקחת את הרכב מהחברה בלעדיו? יפוי כוח אנערף..? או שצריך את בעל הרכב? חשוב לציין שהסוכן מכירות מכיר אותי ויודע שאני הבן שלו אם זה משנה.... חבל עכשיו שהאוטו ישב שם שבוע-שבוע וחצי עד שהוא יצא מהבית חולים...
הודעה אחרונה מאת RS, -
- 0 תגובות
- 453 צפיות
ראיתי את זה איפשהו ונראה לי שנאמר שם שהנהגת בת 25 שרדה את התאונה איכשהו.
הודעה אחרונה מאת d30DK, -
- 8 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
מישהו יודע לגבי שתי המנועים האלה פרטים מתי יגיע לישראל ומה המחיר? ולגבי האבזרים הזמנתי את הרכב הכי מפואר שקיים היום מהדגם הזה בארץ וקראתי בחול שיש לו הרבה מאוד תוספות ופה האוטו כמעט בלי כלום יש סיבה לזה ?
הודעה אחרונה מאת Yaki Cohen, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי, מצאתי את מספר השילדה בתא המנוע, כיצד אני יכול לאתר מידע אודות הרכב/תעודת לידת הרכב ? כמובן שלפני שקפצתי ישר ופתחתי אשכול ביררתי את הנושא בגוגל ובפורום, מצאתי תשובות חלקיות, מצאתי כמו כן אתר אשר מראה את דגם הרכב ושנתו בלבד - אגב, לא נראה לי אמין, להסתמך בעובדה שכתוב שהרכב שלי הינו ידני, אך הוא אוט' (לא עבר הסבה).
הודעה אחרונה מאת ozal5, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אהלן קניתי רכב מהחברה ביום חמישי שעבר, ואתמול קיבלתי כבר מספר רישוי ושילדה כמה זמן לדעתכם עד שאקבל את הרכב פיזית מהחברה? סתם רוצה לקבל אינדיקציה
הודעה אחרונה מאת Ron7, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 811 צפיות
אם הרכב שלי שווה יותר מהרכב שאני קונה.. מה הסוכנות/יבואן עושה? נותן לי צ'ק על ההפרש?
הודעה אחרונה מאת yossiaviel, -
- 13 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
לא רציתי להתלבש על שרשורי צריכה קיימים, כדי שבחיפוש דגם הרכב הזה, יתקבלו גם נתוני צריכה רלוונטיים לו. מדובר על גולף שנת 2010, נפח מנוע 1.4 ליטר, רמת גימור highline. הרכב נסע 37,193 ק"מ. אני היד הראשונה, והרכב מטופל פעם שבנה (ק"מ נמוך) במוסך מורשה יבואן. יצא לי הבוקר לתדלק מיכל מלא שנשרף כולו בנסיעה עירונית בלבד, בירושלים. מהתדלוק הקודם, כשידית התדלוק קפצה, נסעתי 528 ק"מ. תדלקתי 50.42 ליטר, והחישוב יצא כ-1:10.5 ק"מ/ליטר. נראה לי נתון סביר ביותר לנסיעה עירונית ובירושלים בפרט, שהיא עיר הררית. אל תשכחו שברכב עם טורבו, כשלוחצים, הצריכה עולה במקביל להנאה. בעלי רכבים זהים מוזמנים לשתף כאן את נתוני הצריכה של רכבם. בתחילת שבוע הבא אשתף את נ…
הודעה אחרונה מאת Rami sh, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 691 צפיות
שלום חברים, השאלה בכותרת. אחד הדיירים השאיר אחריו כתם ענק של שמן מנוע מתחת לרכבו בחניה. מה הדרך להוציא את הכתם הזה? מה החומרים הדרושים לכך? תודה
הודעה אחרונה מאת mavric, -
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
בוקר טוב לכולם. עבור חובבי רכב ונהיגה ספורטיבית, השם MOMO Italy הוא לא זר ובעצם מהווה שם נרדף למצויינות מוטורית מאז שנות ה-60. MOMO Italy היא יצרנית מובילה של ציוד לנהיגה ספורטיבית, כולל חישוקי אלומיניום. החברה ידועה בזכות העיצוב האיטלקי החדשני והמוקפד ובשל רמת האיכות הגבוהה של מוצריה. עד היום, חישוקי MOMO נמכרו אך ורק דרך פנצ'ריות נבחרות אך מהיום, אנחנו שמחים להוסיף את המותג גם לאתר טייר-קלאב. כעת תוכלו גם אתם להתרשם ולהזמין חישוקים ישירות מהיבואן הרשמי, וכל זה במחירים אטרקטיביים ובפריסת צמיגיות ארצית. מנוע החיפוש לפי דגם רכב עדיין בתהליכי עדכונים אך בקטלוג החישוקים תוכלו לראות את הדגמים הקיימים כרגע במלאי. עמידה עם הסמן על התמונה תציג את נתוני החישוק…
הודעה אחרונה מאת BobbyMiata, -
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
לפני 4 חודשים רכשתי תושבת מגנטית לפלאפון בעלת דבק דו-צדדי של חברת M3 שמתאים לדאשבורד ולא משאיר סימנים. התשובת scosche magicmount original אשמח אם מישהו יודע איזה דגם הדבק המדובר?
הודעה אחרונה מאת Car141, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 582 צפיות
מדענים בבריטניה מפתחים סוללת ליתיום-חמצן שתשפר באופן דרמטי את טווח הנסיעה של כלי רכב חשמליים. מחירה יהיה רק חמישית ממחיר סוללת ליתיום-יון, בעוד שצפיפות האנרגיה שלה גבוהה פי עשרה. להמשך קריאה: http://www.thecar.co.il/archives/218969
הודעה אחרונה מאת itamarg, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 788 צפיות
יש אצלנו בבית רכב (יונדאי אקסנט) מודל 98, הרכב עומד שנה וסתם צובר אבק, רציתי לדעת האם יש דרך להעביר בעלות על הרכב ? (לרכב אין טסט בסביבות החצי שנה-שנה לא זוכר בדיוק)
הודעה אחרונה מאת KoF-sHeLeG, -
-
- 0 תגובות
- 487 צפיות
בוקר טוב.. ניסיתי להרשם הרשמה ראשונית לSERVICE BOX של פיג'ו,ומה שמופיע ב REGISTRATION (הוראות בשלבים כיצד להירשם) לבין מה שמופיע באתר בפועל שונה לחלוטין. אני לצערי ממש נואש בקטע הזה ואני יותר מאסיר תודה למי שידריך אותי בנידון הנ"ל.
הודעה אחרונה מאת rotemb, -
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
הפעם אני מקדים את י.ל. אין שום אזכור לשיווק הרכבים בישראל, אבל הם נצפו בנמל אילת. למישהו יש מושג על תחילת שיווק בישראל? מחירים? יכול להיות שאלה בכלל רכבים לשוק הפלסטינאי. עוד משהו מעניין, נצפו כמה רכבי יונדאי עם תא מטען פתוח, למישהו יש מושג למה הם פתוחים?
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
הרכב של חברה נזקק לגרירה. החברה השאירה את המפתח מתחת לכנף, לגרריסט שיבוא ויקח את הרכב. בדרך למוסך, הגרריסט איבד את המפתח הראשי של הרכב, מפתח עם אימובילייזר ושלט לפתיחה\נעילה של הרכב. קרה למישהו שהגרריסט איבד את המפתח?
הודעה אחרונה מאת asafasraf,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 245 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- NEW10
- 318i
- אביתר א.
- itaysamurai
- MRobot
- natco
- topop
- MIHAEL
- stx
- עמרי לייט
- עדי-אל
- jpex
- thazethaze
- איתי200
- amosbmw
- `Infinity
- גולדן191
- SlowRide
- Dan___
- חיים יוד
- zvigolden
- yahaga
- Night Driver
- ANUTKK
- Avia
- Erel
- meir_gi
- nir eli
- motior
- D4K
- eladns
- shilo_v
- fatboy1340
- itaimoto
- DareDevil
- elihershko
- VVWpolo
- vigi
- אליה
- AUDIO KING
- Igalz
- צוק
- ניקו פ.
- yoav911gt2
- עוזי ל
- borsood
- davemustaine87
- ArikB
- urich
- Liquidator
- Aviady001
- RedLabel
- farkash7
