Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה קצת מוזרה ואני בספק אם מישהו ידע אבל חשבתי שעדיין כדאי לשאול..

 

קניתי עם אבא שלי אוטו מהחברה (יונדאי) ומחר אמורים לקבל את הרכב. הרכב רשום על שם אבא שלי.

 

פתאום אתמול אבא שלי הרגיש כאבים בבטן, מפה לשם הוא בבית חולים מחכה לניתוח להסרת תוספתן :roll:

 

השאלה אם יש דבר כזה לקחת את הרכב מהחברה בלעדיו? יפוי כוח אנערף..?

 

או שצריך את בעל הרכב? חשוב לציין שהסוכן מכירות מכיר אותי ויודע שאני הבן שלו אם זה משנה....

 

חבל עכשיו שהאוטו ישב שם שבוע-שבוע וחצי עד שהוא יצא מהבית חולים...

פורסם

אין לי מושג אבל הרבה בריאות לאבא

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

פשוט התקשר בבוקר לסוכנות ושאל.

הכי גרוע - המכונית תעמוד עוד שבוע בסוכנות. אם לא יפול עליה ברד לא יקרה כלום.

אני השארתי מכונית בסוכנות חודש כיון שעברתי דירה ולא היה לי נוח לקחת את המכונית לפני שהקודמת חוזרת לחברת הליסינג.

רפואה שלמה לאבא.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

דבר ראשון , רפואה שלמה לאבא,

 

דבר שני לגבי הרכב, אם הסוכן מכיר אותך , לא אמורה להיות בעיה, רק לדאוג שיש ביטוח על הרכב החדש, לפני שאתה לוקח את הרכב תבדוק אותו טוב טוב עד לרמת חיבור המצת שהוא תקין , דלתות , נעילה, צמיגים , גלגלים , שריטות , הכל.

 

אם לסוכן יש בעיה כלשהי עם אישורים, הוא תמיד יכול להרים טלפון לאבא'לה לנייד שלו ולבקש את אישורו.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם
אין לי מושג אבל הרבה בריאות לאבא

תודה רבה :)

פשוט התקשר בבוקר לסוכנות ושאל.

הכי גרוע - המכונית תעמוד עוד שבוע בסוכנות. אם לא יפול עליה ברד לא יקרה כלום.

אני השארתי מכונית בסוכנות חודש כיון שעברתי דירה ולא היה לי נוח לקחת את המכונית לפני שהקודמת חוזרת לחברת הליסינג.

רפואה שלמה לאבא.

כן מקסימום היא תישב פשוט אני צריך רכב להגיע לעבודה

דבר ראשון , רפואה שלמה לאבא,

 

דבר שני לגבי הרכב, אם הסוכן מכיר אותך , לא אמורה להיות בעיה, רק לדאוג שיש ביטוח על הרכב החדש, לפני שאתה לוקח את הרכב תבדוק אותו טוב טוב עד לרמת חיבור המצת שהוא תקין , דלתות , נעילה, צמיגים , גלגלים , שריטות , הכל.

 

אם לסוכן יש בעיה כלשהי עם אישורים, הוא תמיד יכול להרים טלפון לאבא'לה לנייד שלו ולבקש את אישורו.

אה זה לא שבעל הרכב צריך לחתום ופרוצדורה מפה ועד להודעה חדשה?

רק אישור בטלפון וזהו..? ואם הוא מכיר אותי אז בכלל אין בעיה?

ויש אפשרות לעשות ביטוח על המקום בצורה טלפונים ושישלחו את הפקס לסוכנות נכון?

פורסם

את הביטוח צרך להכין מראש. "מראש" יכול להיות גם 30 דקות. כל מה שצריך זה מספר רישוי וקוד הדגם (או שם הדגם כולל רמת גימור).

לא יאפשרו לך להוציא את הרכב בלי תעודת ביטוח חובה תקפה, ואני מניח שאתה לא תוותר כל כיסוי מקיף.

את שתי המכוניות הנוכחיות שלי ביטחתי בסוכנות הביטוח של היבואן, כך שתעודת הביטוח חיכתה לי יחד עם רשיונות הרכב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
את הביטוח צרך להכין מראש. "מראש" יכול להיות גם 30 דקות. כל מה שצריך זה מספר רישוי וקוד הדגם (או שם הדגם כולל רמת גימור).

לא יאפשרו לך להוציא את הרכב בלי תעודת ביטוח חובה תקפה, ואני מניח שאתה לא תוותר כל כיסוי מקיף.

את שתי המכוניות הנוכחיות שלי ביטחתי בסוכנות הביטוח של היבואן, כך שתעודת הביטוח חיכתה לי יחד עם רשיונות הרכב.

מעולה.. מקווה שרק יתנו לי את הרכב בלי נוכחות של אבא שלי

פורסם

לא. מכתב שהוריי כתבו וחתמו עליו - שאני מורשה לקבל את הרכב במקומם. עבר בלי בעיות.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...