Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המשטרה כמו כל גוף שואף להגיע למקסימום הכנסות במינימום הוצאות ועבודה.

הלואי שזה היה נכון. שוטר אחד עם מצלמת וידאו ביתית, שעומד בשולי הכביש (רצוי בבגדים אזרחיים) יכול להפיק כמה אלפי דו"חות ב-3 שעות. 1000 ש"ח אאל"ט לכל מכונית, ועל התמונות יהיה קשה מאוד לערער בבית המשפט.

 

אם רק היו רוצים.

:turn-l:
  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תראה אני לא מומחה גדול בעבודת שוטרים, אבל נראה לי לא ריאלי כל כך מה שאתה אומר.

אפילו אם נניח שהשוטר צילם "רק" 1000 רכבים, מה הלאה? הרי זאת לא מערכת ממוחשבת,

מישהו יצטרך לשבת על הצילומים האלה / לערוך אותם ולהנפיק איזשהי הוכחה מתועדת "פר רכב"

אז מעבר ל-3 שעות שציינת ולעריכה של החומרים האלה, צריך גם לקחת בחשבון יום שלם של להנפיק את הדוחות האלה בפועל עם פרטי זמן, מקום, מהות העבירה ואנא עארף מה עוד הוא צריך להכניס שם...

 

מאחר ולא נראה לי שהשוטר הזה יקבל אלוקציה לשבת במשרד כל היום ולערוך דוחות, תצטרך גם צוות שלם שעושה את המשך העבודה הזאת.

תכפיל את השוטר הבודד הזה בעוד 3 4 או 100 שוטרים שיעשו כמוהו, ואז תצטרך יותר מצוות אחד שיתחזק את זה, ואני לא בטוח שזה ישתלם להם בסופו של דבר.

 

בקיצור אין תחליף במקרה הזה למערכת מצלמות ממוחשבת שמתעדת את הנת"צ והיעוד שלה הוא להנפיק דו"חות.

GOT סחוג?

פורסם

לא ישתלם? דו"ח אחד של 500 שקלים מכסה את כל הוצאות המעסיק של עובד במשמרת שלמה, אז מאות דוחות לא יהיו כלכליים?

כמו שנאמר זה הכל שאלה של רצון.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
הלואי שזה היה נכון. שוטר אחד עם מצלמת וידאו ביתית, שעומד בשולי הכביש (רצוי בבגדים אזרחיים) יכול להפיק כמה אלפי דו"חות ב-3 שעות. 1000 ש"ח אאל"ט לכל מכונית, ועל התמונות יהיה קשה מאוד לערער בבית המשפט.

 

אם רק היו רוצים.

 

1. זה שוטר שיעמוד בחום / גשם / רוח במשך שלוש שעות.

2. זה שוטרים שאח"כ יעברו על הצילום ויוציאו ממנו לוחיות רישוי (נניח שכל השאר זה Copy Paste).

 

=> הרבה הכנסה, אבל גם הרבה עבודה, הם רוצים מינימום עבודה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

חזרתי היום מהצפון היישר לפקק של כביש החוף (שגם ב9 וחצי עדין נמשך)

 

הדבר הכי עצוב זה שחבר שלי שנהג אמר שחבל שגם הוא לא נסע על השוליים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

הנסיעה בנת"צ זה רק סימפטום למחלה של עומס בלתי רגיל בכביש הראשי המרכזי ביותר במדינה.

זה אחלה לטפל במי שלא רוצה לסבול יחד עם כולם ומכון להסתכן בקנס, אבל אולי שהמדינה תתחיל לטפל בבעיה האמיתית?

א. אין מספיק עבודה מחוץ לגוש דן וכולם נוהרים לשם בבוקר -צריך עידוד חברות לצאת מתל-אביב.

ב. מי שנוסע אפילו דרומה מתל אביב חייב לעבור בכבישים העמוסים האלה כי האלטרנטיבה זה כביש 6 בתשלום- צריך שהמדינה תסבסד את הקטע בין ניצני עוז למחלף בן שמן בשעות 6:30 עד 8:30 למי שלא יורד בקטעים באמצע (לכיוון גוש דן)

 

 

*עריכה*

אני כבר מתאר לעצמי תגובות שאומרות שאני מבלבל את המוח ושלא נבוא לנסות לתקן את העולם , שהחצופים יחטפו 1000 שקל כל יום וזהו.

פורסם

שימו לב שלמעשה המצלמה הזאת תטפל "גם" בעבירות מהירות.

אה...

עכשיו זה כן משתלם. לא?

לדעתי היא תטפל "רק" בעבירות מהירות..

פורסם
הנסיעה בנת"צ זה רק סימפטום למחלה של עומס בלתי רגיל בכביש הראשי המרכזי ביותר במדינה.

זה אחלה לטפל במי שלא רוצה לסבול יחד עם כולם ומכון להסתכן בקנס, אבל אולי שהמדינה תתחיל לטפל בבעיה האמיתית?

***

אני כבר מתאר לעצמי תגובות שאומרות שאני מבלבל את המוח ושלא נבוא לנסות לתקן את העולם , שהחצופים יחטפו 1000 שקל כל יום וזהו.

בוא נמשיך את קו המחשבה שלך. מס ההכנסה גבוה מדי - בואו נעלים מס! בכלל, המוצרים יקרים בארץ כל כך - בואו נגנוב במקום לשלם עליהם! וככה נוכל להמשיך לטעון שהמדינה נטפלת אלינו במקום לטפל בדברים החשובים.

 

אין ספק שהעומס בכבישים בלתי נסבל וצריך לטפל בתשתיות ולספק תחבורה ציבורית יעילה. אבל זה איננו תירוץ לך לרמוס את החוק ולעקוף אותי בפקק ולעכב אותי עוד יותר.

:turn-l:
פורסם
שימו לב שלמעשה המצלמה הזאת תטפל "גם" בעבירות מהירות.

אה...

עכשיו זה כן משתלם. לא?

לדעתי היא תטפל "רק" בעבירות מהירות..

 

במקרה הזה אתה דווקא טועה.

מצלמות מהירות ומצלמות נת"צ הן שונות במהותן.

בעוד שמצלמות המהירות (גאטסו) המותקנות בארץ מצלמות את הרכבים על סמך לולאות הדריכה שמותקנות באספלט, מצלמות הנת"צ פועלות כך שהן מצלמות באופן רציף את כל הרכבים שעוברים בנתיב אותו המצלמה מצלמת ובעזרת מערכת LPR (זיהוי לוחית רישוי) מריצה את מספר הרכב במאגר הרכבים המורשים לנוע על הנתיב ובמידה והרכב לא מורשה, היא מנפיקה לו דו"ח.

 

כלומר, מצלמה לאכיפת נסיעה בנת"צ ע"י לא מורשים לעולם לא תוכל להיות מצלמת מהירות.

פורסם

ע"פ הכתבה הזו:http:// http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4629379,00.html מצלמות הנת"צ אכן היו גאטסו שיותאמו לצילום כל רכב שיסע בנתיב, כשברירה בין רכבים מורשים לשאינם תתבצע באופן ידני ע"י שוטר.

כלומר, המצלמות יוכלו לאכוף עבירות מהירות בקלות, בעוד אכיפת נסיעה בנתיב תח"צ - המטרה שלשמה יוצבו המצלמות - תדרוש כח אדם נוסף.

מישהו רוצה להמר תוך כמה זמן נגלה שקיימת במשטרה בעיית כח אדם?

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

זה מה שרציתי לכתוב, עכשיו מדברים על מצלמות גאטסו שפשוט יכוילו לצלם ממהירות מתחת לחוקית וכך יצלמו את כל הרכבים למעשה.

ואז יוכלו להתחיל לאכוף גם עבירות מהירות החל מקמ"שים בודדים מעל המותר

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

לא יודע, משהו הזוי בכתבה הזאת.

הפיילוט שקיים בנושא הנת"צים הוא על בסיס מצלמות LPR שמזהות את מספר לוחית הרישוי.

מבחינה טכנית הן לא מסוגלות להבנתי למדוד מהירות (הן לא עובדות על עקרון דופלר או על לולאות דריכה). אולי אפשר כן לשנות את יעודן ולהתקינן עם לולאות דריכה אבל אז כל העקרון של מערכת אוטומטית לאכיפת נסיעה בנתיב ע"י לא מורשים מתפספסת.

בעצם שכחתי לרגע איפה אני חי... אז הכתבה הגיונית.

בכל אופן, הכתבה מוכיחה אותי על טעותי (בהנחה שאפשר להאמין לליינט) ועם CEYAL הסליחה.

 

עריכה:

כמו שזכרתי, הפיילוט כלל מצלמות LPR ולא גאטסו רגיל (שכן זה פשוט לא הגיוני שעל כל צילום צריך לעבור אדם ולבדוק ידנית האם הרכב מורשה או לא).

ההוכחה כאן: http://www.mitsu.co.il/?p=2222

בכל מקרה, מדובר בחלמאות לשמה אם הכתבה נכונה.

עריכה אחרונה על ידי eyals05
פורסם

כל מי שאומר "סוף סוף" כשאנחנו צועדים לעברה של מדינת האח הגדול, סופו שזה יתפוצץ לו בפנים, והוא ייאלץ לאכול את הכובע. הפעם בדמות מצלמות מהירות שיצלמו את כל הכביש, ויתנו דוחות לכולם, במסווה (שקוף למדי, שכן במדינת אח גדול המטרה היא שתדע שאתה מצולם כל הזמן) של מצלמות נת"צ.

 

התחלנו עם פרויקט "עיר ללא פרטיות" (אלימות, בסדר, בינתיים זה מסכל רק פרטיות), המשכנו למצלמות רמזור שבמקרה אוכפות מהירות, חוק נתוני תקשורת (לא צריך צו שופט, מספיק קצין משטרה שמאשר בקשות בזמן שהוא מתעסק עם שוטרת), ועכשיו אנחנו במצלמות נת"צ שיצלמו את כל המכוניות כל הזמן, ואם יתחשק גם יתנו לנהגים דוחות מהירות.

 

עכשיו שמי שבעד מאגר ביומטרי (אחרי שהמדינה כבר איבדה את האגרון והוא זמין לכל גולש) יקום.

פורסם
זה מה שרציתי לכתוב, עכשיו מדברים על מצלמות גאטסו שפשוט יכוילו לצלם ממהירות מתחת לחוקית וכך יצלמו את כל הרכבים למעשה.

ואז יוכלו להתחיל לאכוף גם עבירות מהירות החל מקמ"שים בודדים מעל המותר

 

ראשית, לא שאני מאמין לאיזשהו פוליטיקאי אבל בכתבה מציינים, גם משרד התחברה וגם לבטחון פנים שהמצלמות לא יאכפו מהירות. מעבר כך, קשה לי להאמין שהתביעה (הפרקליטות) יאפשרו אכיפת חריגה של קמ"שים בודדים כי זה יהיה מבחינתם גול עצמי שיסתום לחלוטין את המערכת

פורסם

1. אז מה אם מציינים? האופציה פתוחה בפניהם, הצילום כבר קיים, עם מהירות ולוחית רישוי (שזה בדיוק מה שכתבתי - יוכלו להתחיל לאכוף).

2. מה לתביעה ולחריגה כזו? גם ככה זה ברירת משפט.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭


×
×
  • תוכן חדש...