Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3891 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
טכנית יש עבירות שאין למשטרת התנועה כלים לאכוף אותם היום (שמירת מרחק - לא נאכף מאז הוצאת המרו"ם לגימלאות למשל).

מעשית המשטרה כמו כל גוף שואף להגיע למקסימום הכנסות במינימום הוצאות ועבודה.

אז שיטילו מס נסועה ויתנו לנסוע בשקט איפה שלא צריך להפריע. המשטרה לא לוקחת את הכסף לעצמה כידוע וזה לא עסק פרטי. שיתרכזו באכיפה של ביריונות ומסכנת חיים ולא של מהירות בכביש מהיר

  • חודשיים מאוחר יותר...
  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ההודעה מופנית לנהגי האוטובוס בפורום? אגב, השלטים עודכנו כבר לפני כמה ימים.

 

אבל פיספסת את החדשות המסעירות באמת (אם הייתי מאמין להן):

בשבועות הקרובים יוצבו מצלמות אכיפה אוטומטיות, בנתיב התחבורה הציבורית שבכביש החוף, שיאכפו נסיעה של כלי רכב בלתי מורשים בנת"צ. יצוין כי המצלמות ישמשו לאכיפת נסיעת כלי רכב בנתצי"ם בלבד ולא ישמשו כלל לאכיפת מהירות בכביש.

:turn-l:
פורסם
ההודעה מופנית לנהגי האוטובוס בפורום? אגב, השלטים עודכנו כבר לפני כמה ימים.

 

אבל פיספסת את החדשות המסעירות באמת (אם הייתי מאמין להן):

בשבועות הקרובים יוצבו מצלמות אכיפה אוטומטיות, בנתיב התחבורה הציבורית שבכביש החוף, שיאכפו נסיעה של כלי רכב בלתי מורשים בנת"צ. יצוין כי המצלמות ישמשו לאכיפת נסיעת כלי רכב בנתצי"ם בלבד ולא ישמשו כלל לאכיפת מהירות בכביש.

אתה מאמין להם?

אני לא! ובישראל הכל יכול לקרות כי חמדנות לכסף של הנהגים זה בדם שלהם

קובי

:-)


×
×
  • תוכן חדש...