Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נפח התנועה בכביש החוף ירד כבר מה-20 ביוני, ולשמחתי האכיפה עדיין נמשכת. האם זו תוצאה של שינוי מדיניות על ידי סאו מחליפו של דנינו?

:turn-l:
  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יש נוכחות משטרה חזקה בשבועיים האחרונים , אבל זה צפוי לרדת עם תחילת החופש הגדול שגם ככה התנועה יורדת ואיתה מספר האנשים שנוסעים בנת"צ.

 

אנשים נכנסים לנתיב הזה ללא קשר למצב התנועה. זה לא נדיר לראות נהג עובר לנתיב הזה גם בשעות שבהן הכביש פנוי לגמרי.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

השאלה אם מישהו יודע על מה אוכפים - על נסיעה בנת"צ או על נסיעה בשולים? הבדל גדול בקנס ובנקודות, נת"צ= 250 שקל ונסיעה על השוליים 750 שקל. יש שעות בהן הנת"צ הופך לשול

פורסם

אני רואה אכיפה בין 8 ל-9, כשהנתיב הוא נת"צ.

לגבי שול - השלטים בהם נכתב שמעבר לשעות הנת"צ הנסיעה בו אסורה לכל כלי הרכב הוסרו לפני זמן רב, ולכן קשה לי להאמין שיאכפו נסיעה בשול, שכן למעשה מעמד הנתיב לא ממש מוגדר, לפחות מבחינת שילוט.

 

היום ראיתי את הרחבת העבודות בנת"צ. לצערי, ביטול קו ההפרדה המחוספס חופף לעבודות שנעשות בצד השני של הכביש (לכיוון צפון) וקשורים להקמת המחלף עם 531/20. ככה"נ יבוצעו מעקפים זמניים בכביש, ולכן מבוטל החיספוס.

:turn-l:
פורסם

חוץ מהגדלת קופת המדינה דרך דוחו"ת והורדת נפח התנועה בשבילך מדוע מפריע לך כלכך שנוסעים בנת"צ?

אתה אמור לשמוח כי אתה אזרח שומר חוק, נהגים מקבלים דוחו"ת ואתה מגיע מהר יותר לעבודה WIN WIN..

פורסם
אתה מגיע מהר יותר לעבודה WIN WIN..

מאז שנפתח הנת"צ התארכה הנסיעה שלי בבוקר ב-10 עד 15 דקות.

למה נראה לך שאם אלפי מכוניות עוקפות אותי ואז נדחפות לראש התור (מחלף כפר שמריהו) הם מקצרים לי את זמן הנסיעה? ההפך הגמור קורה, וזה ברור, גם בלי תורת התורים.

:turn-l:
פורסם

בדיוק בגלל זה הרבה אנשים נוסעים בנת"צ

יש להם שתי אפשרויות

1. לנסוע כחוק, להיות בני אדם טובים, בידיעה שכל הזונות שנוסעים בנת"צ בעצם דופקים אותם ישירות, כי הם נדחפים בהמשך וגורמים לעיכוב של הנתיב הרגיל.

2. להיות חארות חכמים, לנסוע עם וויז ועיניים פקוחות, ככה הם מקצרים לעצמם את זמן הנסיעה על חשבון אחרים והסיכויים שלהם להתפס נמוך מאוד.

פורסם
בדיוק בגלל זה הרבה אנשים נוסעים בנת"צ

יש להם שתי אפשרויות

1. לנסוע כחוק, להיות בני אדם טובים, בידיעה שכל הזונות שנוסעים בנת"צ בעצם דופקים אותם ישירות, כי הם נדחפים בהמשך וגורמים לעיכוב של הנתיב הרגיל.

2. להיות חארות חכמים, לנסוע עם וויז ועיניים פקוחות, ככה הם מקצרים לעצמם את זמן הנסיעה על חשבון אחרים והסיכויים שלהם להתפס נמוך מאוד.

 

וכאן אמורה להכנס המשטרה, ולתפור לטמבלים האלה דוחות בלי הפסקה. רווח לא רווח אבל אם המשטרה תעשה את העבודה שלה נפח התנועה ירד ואולי יהיה פה קצת סדר בכביש.

אבל המשטרה לא עושה את זה ואז נוצר המצב שיש היום שאנשים לא מפחדים מכלום חוץ מהסטטיסטיקה. הסיכוי שתתפוס אותך משטרה יחסית נמוך ובטווח הארוך זה משתלם.

בירושלים יש המון מצלמות שעבדו לאיזה שבועיים(לדוג- הנתצ ברחוב קרן היסוד) והפסיקו. למה? טמטום.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

לשמחתי האכיפה בנת"צ נמשכת באופן יומיומי, לפעמים יותר ולפעמים פחות.

 

אמנם הם מצליחים לטפל בטיפה בים, אבל בהחלט מורגש שינוי בהתנהגות המניאקים, שכשוויז מדווח "משטרה לפניך" הם ממהרים ברובם להדחק לנתיבים הלגיטימיים.

 

בהקשר הזה, אני ממשיך להציב 3-4 שוטרים וירטואליים בכל יום, ווייז ממשיכה לקבל את הדיווחים שלי (על פי התודות שאני מקבל).

:turn-l:
פורסם

מישהו יודע מה מטרת העבודות ליד שפיים לכיוון צפון?

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

הנת"צ המדובר אינו נת"צ רגיל.

אלו שוליים שהוסבו לנתיב לאוטובוסים בלבד ורק לשעות העומס בבוקר.

מעבר לשעות אלו הוא אסור לנהיגה כלל (יש שלטים עם X מעליו) ולכאורה הוא משמש כשוליים.

אבל... הרבה נוסעים בו, ובמשך כל היום, ולא הייתי מציע לאף אחד לעצור שם, אפילו במצב חירום...

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם

האכיפה האגרסיבית (המבורכת) בנת"צ היא בגלל הבניה של הרכבת התחתית בתל אביב על מנת לשמור על תנועה זורמת לתחבורה הציבורית.

 

בשלב הקרוב יותקנו בנתצ"ים בכניסות לתל אביב 120 מצלמות נת"צ.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

האכיפה החלה ביוני, עם התחלפות מפכ"ל המשטרה, 3 שנים אחרי פתיחת הנת"צ וחודש וחצי לפני תחילת העבודות בת"א.

אין הרבה קשר לרכבת הקלה, אבל אני מקווה ומתפלל שבמסגרת מצלמות הנת"צ גם כביש החוף יזכה בשלל.

 

http://news.walla.co.il/item/2877916

 

לא מצאתי התייחסות לכביש החוף. הדוברים הם בכירים בעריית ת"א. משטרת ישראל מדברת רק על כביש 20.

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:

×
×
  • תוכן חדש...