רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,570 נושאים בפורום הזה
-
לפני שנתיים רציתי לקנות רכב בסכום נמוך, מתוך מחשבה שיהיה עדיף כך כאשר אתקל בתיקון יקר, ולא יכאב למכור את הרכב למגרש גרוטאות. באותה תקופה לא ידעתי הרבה על תחזוקה, וחשבתי שרכב ישן תהיה דרך טובה ללמוד. בצעד די פזיז קניתי את הרכב הראשון שעל פניו הכל פעל בו טוב. באותה תקופה "הכל" בשבילי היה מערכות שמזהים במבט ראשון כמו חלונות חשמל, נעילת דלתות, מחוונים וכו'. בכל שאר הרכבים היתה לפחות מערכת אחת לא תקינה. בנסיעת המבחן גם לא זוהו שום תקלות חריגות, חום המנוע לא עבר את החצי. אך הבדיקה לפני הקניה הייתה שטחית מידי. כבר אחרי העברת הבעלות, בדרכי הביתה חום המנוע טיפס. שוחחתי עם המוכר בעניין, שטען שכלל לא ידע על הבעיה, וזה הגיוני כי לטענתו היה נוסע מביתו לבית הכנסת ובחזרה נסיעה …
הודעה אחרונה מאת Menashe123, -
בחיפושיי אחר הרכב הבא שלי החלטתי לבדוק גם את האודי RS 3 החדשה. ביום שישי קיבלתי את הרכב לנסיעת מבחן שארכה משהוא כמו שעה וקצת נסענו מהסוכנות ברצליה דרך כביש 5 לבית אריה וחזרה לסוכנות בהרצליה. אכתוב פה את ההתרשמות הקצרה שלי מהרכב. מבחינה חיצונית אני לא חובב גדול של מראה ההאצבק של ה RS 3 את הפרונט של הרכב לעומת זאת אני ממש אוהב לדעתי יצא לרכב פרונט ממש מוצלח, אהבתי. מבחינת העיצוב פנים רכב הדגמה הוא ללא תוספות ובהצעת מחיר שלי הוספתי את המושבי ספורט עם החבילת דיזיין RS אבל סך הכול מאוד אהבתי את העיצוב פנים מרגיש איכותי בנוסף מאוד אהבתי את המראה והתחושה של ההגה המשולב עור ואלקנטרה ובגדול מאוד אהבתי את העיצוב פנים ולדעתי עם המושבי ספורט והחבילת דיזיין הרכב בכלל יראה מדהי…
הודעה אחרונה מאת misgavv, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
ביום רביעי הקרוב תערוך "דלק מוטורס" יבואנית ב.מ.וו לישראל מסיבת עיתונאים לרגל השקת סדרה 7 החדשה. כמובן שמערכת הפורום תהייה שם כדי לדווח ישירות מהאירוע, אבל הפעם אנחנו לוקחים את זה צעד אחד קדימה ומאפשרים לכם הגולשים לשאול, לתהות, להרהר ולשער את כל מה שמעניין אתכם בנוגע לדור החדש של ספינת הדגל של ב.מ.וו. שאלות ופוסטים נבחרים, יועלו במהלך מסיבת העיתונאים בפני נציגי היבואן והיצרנית וכך בפעם הראשונה בישראל, אתם הגולשים הופכים לחלק מהמדיה. הפעם, אלו לא "כתבי הרכב" אלא אתם חברי הפורום שיכולים לקבל גישה ישירה למרכז העניינים ולשאול את השאלות שמעניינות אתכם. אנחנו? אנחנו כאן בשבילכם. אז הנה כמה דברים שאתם צריכים לדעת על סדרה 7 החדשה: 1. אחרי ה-i8 וגרסאות ה-M השו…
הודעה אחרונה מאת פבל, -
-
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
אתחיל מעלויות. הדבר היקר ביותר שלקחתי בחשבון בקניה - הוא ירידת הערך. והנה נתון יפה. הרכב נקנה ב198K, ונמכר ב71K הוי אומר ע"פ 61 חודשים שהרכב היה אצלי - 2081 שקלים לחודש. השוויתי זאת לרכב הקודם שהיה לי B4 2007 נקנה ב154K נמכר ב83K אחרי 39 חודשים הוי אומר 1820 שקלים לחודש פער קטן מאד - והמרצדס פה, הפתיעה לטובה. ביטוחים - יקרים ב20 % מהממוצע לרכבים הקודמים שהיו לי (5700 מקיף..בממוצע) צריכת דלק - 1:8 קבוע ע"פ כל התקופה. נזקים בלתי צפויים - כמעט ולא היו - למעט טיפולים. כן אציין, מחזיק כוסות שנשבר סך שמש נהג שנתקע , וזז בקושי. פתחי מיזוג שאיזה חלק בהם נוטה להשבר. וילון אחורי שהפסיק לעבוד מראה אחת שמאנה להתקפל חשמלית …
הודעה אחרונה מאת B4 לגיל 40, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
לפני חודש וחצי בערך התפרסמה כתבה בישראל היום, עם כתבת שהשתתפה בטיול נהיגה מתקדמת בחו"ל כולל מסלול מירוצים. לדעתי זה היה בהונגריה. ניסיתי לחפש פרטים על הטיול באינטרנט אבל לא מוצאת, אולי אתם זוכרים דרך איזה חברה זה היה? או תצליחו יותר ממני במציאת לינק לכתבה? תודה
הודעה אחרונה מאת greenlook, -
-
- אחראי פורום
- 40 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
כמו שחלק מכם יודעים לא מזמן רכשתי מרצדס כרכב יום יומי.. רציתי לשאול לפני שאני אתחיל לחפש זמן לנסוע לסוכנות (אין פה בכל מקום סוכנות אלפא) האם למישהו יש ניסיון עם הרכב הנ״ל? אני כמובן מתכוון לעשות נסיעת מבחן אבל עד הרגע המיוחל אולי יש פה מישהו שיחזק או יוריד אותי מהרעיון תודה!
הודעה אחרונה מאת alfa_draco, -
-
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שמעתי שלובינסקי מארגנים אירוע נהיגה בנתיב המהיר. משהו פעם היה באירוע שכזה? שווה ללכת?
הודעה אחרונה מאת Ahbarony, -
- 0 תגובות
- 597 צפיות
יש רכב פרטי שאינו במצב נסיעה שברצוני להביאו מאילת לפרדס חנה למטרת שימוש חלקים, הבנתי שיש משאיות שנוסעות על הקו של אילת המרכז, האם מישהו יכול לקשר אותי למוביל כזה שיכול להחזיר את הרכב , בלי לחץ במועד שמתאים לו, בתשלום כמובן כך שיצא משתלם גם לי וגם לו, במקום לשלם לגרר.
הודעה אחרונה מאת FixTrics, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 11.4 אלף צפיות
בוקר טוב, באיזו טכנולוגיה משתמשים למערכת ההפעלה האוטומטית של המגבים? זה לא קשור לירידת גשם כי מים שיש על החלון מהלילה מפעילים את המערכת. לא מאמין שזה קשור ללחות. מי מכיר?
הודעה אחרונה מאת israelwww, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם. רציתי לשאול, עמלת הטסט לסוחרים הוא זול יותר מאדם פרטי? איך זה שכל מגרשי הרכב יד 2 נותנים את הרכב עם טסט לשנה?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
רצה הגורל והסתדר לי יום מסלול בסוף שבוע ועם מזג אויר מושלם. העלות המלאה היא $250 אז החלטתי להדריך "נהג חדש" תמורת הנחת מדריכים, כך שבסוף שילמתי $110 ליום שלם שכולל 6 מקצים של 20 דקות. מועדון אלפא זה אחד מהמועדונים הפחות מועדפים עליי, בגלל הארגון שקצת לוקה בחסר, והם נותנים לעקוף רק בישורות, שזה שבדרך כלל מתכון בטוח לפקקים על המסלול. להפתעתי רוב הנהגים היו המהירים ואדיבים כך שהקצב היה מהיר רוב הזמן, מה שאיפשר לי לקבוע שיא חדש של 1.27.67 דק. אני מאמין שנשאר עוד קצת על הסטאפ הקיים, אולי אפילו שנייה שלמה. צירפתי שני סרטונים שהעליתי ליוטיוב, הראשון (צולם בפלאפון) מהמקצה השני שבוא אני רודף אחרי מקלארן MP12, אני חייב לציין שזה תמיד מהנה לראות שיש אנשים שקונים את הרכבים…
הודעה אחרונה מאת מיץ פטל, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 975 צפיות
היי, חודש הבא אני צריך לחדש ביטוח. יצא לי לשמוע על זה שיש כוונה להוזיל פרמיה על ביטוח חובה לכל הנהגים בזמן הקרוב. האם זה רלוונטי לזמן הזה, יש למה לחכות? ובמקרה ואני משלם לפני שההוזלה נכנסת לתוקף, יש דרך לקבל החזר על ההפרש?
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
היי, רציתי לדעת איך זה עובד בעצם? הייתה לי נסיעה די ארוכה היום וגיליתי שהמזגן מפשיר אדים במצבים הבאים: 1) כל מצב בו המדחס עובד (AC לחוץ) 2) אוורור עם כניסת אוויר מבחוץ (מה שלדעתי יכול להכניס לכלוך לפתחים, לכן העדפתי לא להשתמש, תקנו אותי אם אני טועה.) עכשיו, מה בעצם שונה המצב של חום במזגן עם AC ובלי AC? בשניהם אני מרגיש את אותו החום, אבל עם המדחס הוא מפשיר את האדים, ובלי המדחס הוא רק עושה גרוע יותר. תודה על ההסבר
הודעה אחרונה מאת EliC25, -
-
- 11 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
כאחד שנהנה מאוד מהפורום החלטתי סוף סוף להירשם ולנסות גם לתרום מעט מהידע שלי. מאחר ואני לא רגיל לכתוב, אכתוב ישר מהראש ובאם פיספסתי משהו תשאלו ואשמח לענות. קיבלתי ממקום עבודתי טויוטה ורסו (7 מקומות) יד שניה (עלה על הכביש בתחילת 2013) וכעת אני סוגר איתו קצת יותר מ-10K ק"מ. במהלך התקופה הרכב נסע ממוצע של 8.03 ק"מ לליטר (90% מהנסיעות בתוך העיר ירושלים, כולל עליה יומית של כביש בגין והולילינד, וכ-60% מהנסיעות ברכב מלא) - דלק על חשבון החברה כך שהנהיגה שלי כלל לא חסכונית... הכי טוב שהגעתי היה 9.72 והכי גרוע 5.49. מעלות: הרכב יושב על הכביש בצורה מעולה וניתן לתקוף איתו פניות ללא כל חשש. זינוק ברמזורים וצבירת מהירות לקראת עקיפה בצורה מהירה מאוד. הגה מת…
הודעה אחרונה מאת במבליק, -
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום .. בקצרה : רכב נכנס לי לנתיב ללא התראה מוקדמת .. (אחי הקטן התעצבן ועשה לו אצבע משולשת) . הבחור התחיל להתנגח בי ולחסום את הנתיב על מנת שאני לא יעבור אותו , לפתע עצר את האוטו ויצא ממנו הוא ועוד אחד .. ניסו לפתוח את הדלת שלי ונתנו מכות לחלון . ברחתי משם ויש לי מספר רכב , תמונות של הפנים שלהם , ווידאו שהם יוצאים מהאוטו וגם איך שחסמו לנו את הנתיב. מה אפשר לעשות במקרה כזה?
הודעה אחרונה מאת razi_pazi, -
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
ערב טוב חברים יקרים , אסביר בקצרה ואשמח לקבל את הייעוץ שלכם כי זה ממש בלתי נסבל .. רכשתי רכב ( אשאיר את שם החברה אנונימי ) .. לעניינינו - רכשתי רכב מסוג סיאט איביזה SC FR 1.0TSI MAN . הסוכן טען שהרכב עולה 105,900 ( מחיר הנקוב עבור הדגם הישן יותר אצל היבואן הרשמי ) . באתר של היבואן הרשמי ללא כל מבצע או הנחה מודגשת הרכב מוצע בעבור 103,000 שקלים . בחוזה כתוב -״ רכב מסוג סיאט איביזה 3 דל׳ FR " . מקדמה - 2000 שקלים תוספות ואביזרים - 10,000 שקלים ומחיר הרכב המופקע כמובן - 105,900 שקלים . נכון לעכשיו שילמתי כ-5000 שקלים , 2000 שקלים מקדמה כמו שנקוב בחוזה למטרת הקמת ההזמנה ועוד 3000 שקלים שהם כחלק מ-״אביזרים ותוספות״ שבעצם מסתכמים ב-״עמלת מוכרן , אגרת רישוי , …
הודעה אחרונה מאת NINJMNKY, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי האם אתם חושבים שעדיין קיים צורך בגלאי שמאתר מכונות מבוססות רדאר או שהמכמונות האלה כמעט וכבר לא קיימות בארץ? (לא מדבר על מצלמות המהירות הנייחות כמובן... אני יודע שאלה כבר לא מבוססות על ראדר) עד כמה שאני יודע האמצעי היחיד לאכיפת מהירות מבוסס רדאר שהמשטרה משתמשת בו כיום זה הדבורה אני צודק? איפה המלכודת הזו נפוצה? כי אני גר במרכז ועד היום לא ראיתי אפילו דבורה אחת...
הודעה אחרונה מאת נהג מתחיל, -
-
בשנת 2006 השיקה מיצובישי בישראל את ה"האנטר", טנדר חדש שהחליף את ה"מאגנום" המצליח שלה. זה היה בעיתוי אומלל, רגע אחרי שתקנות המיסוי שונו והוסרה ההכרה במס על הטנדרים הללו. למרות שההאנטר היה טוב מהמאגנום בכל פרמטר, הוא לא הצליח להיכנס לנעליו הגדולות. עכשיו זה קורה למיצובישי שוב. היא משיקה בישראל את ה"טרייטון", מחליפו של ה"האנטר". שוב מדובר בטנדר מוצלח למדי, שוב מדובר בטנדר שמתעלה על קודמו בכל סעיף אפשרי. ושוב התזמון בעייתי - בדיוק שהמתחרה הגדול ביותר של הטרייטון, טויוטה היילקס, מגיע ארצה בדור חדש לחלוטין. השבוע נהגנו בטרייטון. בקרוב ננהג בהיילקס ונספר לכם אם הוא עושה מהטרייטון קציצות או שהפעם יהיה כאן קרב הוגן. מיצובישי טרייטון - מבחן דרך
הודעה אחרונה מאת סיוויק 08, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 35 תגובות
- 7.3 אלף צפיות
מתנצל מראש, זה קצת ארוך. לאחרונה התמזל מזלי ויצא לי לבצע סיבוב קצר על המיאטה החדשה. קטונתי מלהיות בוחן-על ולנסות להבין את הרכב על שלל מכלוליו, וגם כבר יצא לי לחוש את פנים הרכב (איכות חומרים והרכבה וכו') בתערוכת פרנקפורט, ועל כן כל מה שהתרכזתי בו בנהיגה היה, ובכן, הנהיגה. בעיקר ההנאה שבהנעה. לצערי אין תמונות ממספר סיבות, ביניהן העובדה שהרכב נראה כמו כל מיאטה שרואים בתמונות בגוגל רק עם לוחית ישראלית וגם היה לילה אז התמונות גם ככה לא היו יוצאות מי-יודע-מה. אני גם לא ארחיב על עניין העיצוב כי כל אחד וטעמו שלו. גם על עניין תפעול המערכות לא אכתוב כי זה פשוט לא עניין אותי באותו הרגע. לעניינינו. הרכב צבע אדום-בורדו מדהים, והוא פשוט נראה מעולה. איך שרוא…
הודעה אחרונה מאת GhostBuster, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 986 צפיות
שלום האם למישהו יש מושג באם ניתן להזמין מערכת שמע משודגת במאזדה 6 חדשה? מחיר? מאד אוהב מוזיקה (וגם את המאזדה הזו בגרסת ה- 2.5) אבל מאד חשובה לי איכות השמע (ולא רוצה לשדרג בעצמי - מעדיף את התכנון המקורי). תודה
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- 2 תגובות
- 939 צפיות
קניתי עם אבא שלי רכב מהחברה (לפני כמה ימים) ועוד לא קיבלנו אותו או מספר שילדה או רישוי במעמד הרכישה זה נרשם על שם אבא שלי יש אפשרות להעביר את זה לשמי בלי להוסיף "יד" לרכב (שלא יהיה יד שנייה)?
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
- 1 תגובות
- 583 צפיות
שלום לכל הירושלמים ולא רק, רוצה להמליץ על חנות קטנה שיש בה הכל.. מדובר ב apex motors שהם גם חברים פה בפורום. הייתי אצלם מספר פעמים, במטרה לרכוש חלפים לרכב, שמנים ונוזל קירור, מחירים טובים ואם אין להם משהו במלאי הם מזמינים ומביאים ישר במקום. מי שאוהב את תחום הדיטיילינג, יש להם המון מוצרים- אני לא מבין בזה אבל נראה שיש מבחר גדול. בסה"כ חברה ממש טובים אדיבים ובאים לקראת הלקוח! ממליץ בחום.
הודעה אחרונה מאת pasat04, -
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
בגשר השלום בנתניה יש מצלמה בצבע כתום.המצלמה גם נחשבת מצלמה רמזור? פשוט אני אני נסעתי שהרמזור ירוק הבהב.ואני לא יודע הם זה נחשב בסדר או לא טוב http://www.mitsu.co.il/?p=3833
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
ככה יצא שאני נוסע כ-90 קילומטר ביום, רובם על כביש 6 במהירות 120-140 בכ3500 סל"ד, כמעט בלי האצות או עצירות, ועם מזגן פועל. השאלה היא כזאת - האם זה גורם לנזק לרכב מעבר לבלאי ממוצע? הרכב המדובר הוא מיצובישי לנסר קלאסיק 1.6 אוט' 2007.
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 731 צפיות
שלום לכולם. אני צריך עזרה בזיהוי רכב מתוך סדרה מסוימת. זאת התמונה:
הודעה אחרונה מאת pelegm, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
http://bringatrailer.com/2015/10/22/gm-6-0l-powered-2001-bmw-560i-sport/ מי לא היה קונה אותה?
הודעה אחרונה מאת edan82, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 863 צפיות
שלום רב. מחפש כיסא נהג לשברולט מליבו 2011 יש מצב שמישהו יודע איפה אני יכול להשיג כזה לא חדש . מישהו מכיר מקום אמין עם שרות טוב ??
הודעה אחרונה מאת Pichie, -
-
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
חושב על למכור הרכב שלי, מדובר על 2011, בכמה אפשר למכור את זה יותר מהמחירון או פחות? ולפי איזה מחירון כי יד2 נותן יותר מיצחק לוי?
הודעה אחרונה מאת סאמי, -
- 0 תגובות
- 585 צפיות
שלום, יש לי שני כסאות בטיחות במושב האחורי (בוסטר וסלקל). רציתי לשים את הסלקל במושב האחורי משיקולי בטיחות וגיליתי שהחגורה האמצעית קצרה מידי. האם זה ייתכן? ומה ניתן לעשות? במושב שליד החלון חיברתי את הסלקל ללא שום בעיה! ברשותי מאזדה 3 קומפורט שנת 2009 (צורה ישנה) תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Slidead, -
בשביל מה הצבא רוכש מיצובישי פג'רו כשיש סופה 3? לי העניין נשמע מוזר, לרכוש רכב ב300 אלף ש''ח (למרות שהצבא קונה בפחות אבל עדין הרבה). איפה ההיגיון?
הודעה אחרונה מאת dorsht,
-
מי מחובר 6 משתמשים רשומים, 0 אנונימיים, 338 אורחים (הצג רשימה מלאה)
