Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7466 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

אני מחפש רמקול 4 אינטש או 3 וחצי אינטש איכותי ככל האפשר בתקציב של עד 600 שקל

לא רוצה קומפוננט......מה שחשוב לי שהרמקול יהיה עוצמתי ואיכותי ככל האפשר! לפחות 50 RMS

ומורל פולס לא בא בחשבון!

פורסם

מה ההגיון ב 4" שהוא לא קומפוננט? מה הבעייה בקומפוננט? ועוד אתה מחפש סט חזק...

במחיר שאתה מחפש יש מישהו שמוכר קומפוננט 4" של מקרום (= מורל. פעם הם היו שלי) שהוא סט ברמה גבוהה מאוד ומוצהר 90 RMS. כדאי לך לדבר איתו.

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

נראים?

 

כן פעם אחרונה שבדקתי פירלס נראו יותר טוב מהפולס

אז מה?

תשמע אותם וזה מה שנראה לי הבן אדם מחפש

לא כולם יכולים לקנות XETECH או FOCAL או רמקול שנרקח במעבדות דניות או איזה הייברד

 

הרמקולים האלה הם תמורה מלאה למחיר

לדעתי

פורסם

הסתכלת באיזה ליין מדובר?

נמוך ביותר.

ראית מחיר בחו"ל ?!

http://sonicelectronix.com/item_2194.html

 

http://www.carstereoworld.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=PROD&Store_Code=CSW&Product_Code=XTS40&Category_Code=SS

 

בין 29$ ל25$ חישוב קטן :

בין133 ש"ח ל-115 ש"ח .

נראה למישהו שזה רמקול טוב?

בהצלחה.

ZZR

פורסם

תודה לכולם...........בכל מקרה אני ממש לא רוצה קומפוננט........חשבתי על הקדאנס שיש בזאפ מה אתם אומרים? ואגב אני לא רוצה קומפוננט משום שאלה רמקולים שמשלימים לי סראונד הם הולכים לשמש בתור סנטר קדמי וסנטר אחורי..........

פורסם

אני לא בטוח שתוכל לאתר זוג חדש של קאדנס.בכל מקרה,אם השגת מה טוב.אם לא פנה אליי בפרטי אני אנסה לעזור לך.

דודו

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

×
×
  • תוכן חדש...