Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יוסי אני מקווה שאני עומד בתנאים שלך..... עניתי כן לכל השאלות.

 

בקשר לשאלה האחרונה שלך, רוב הרכבים בעבר והווה (שלי כמובן) חצו את קו ה300K. אחד מת ב500K, ואחד נמכר ב400K, ומזדה כרגע ב300K בדיוק.

טנדר טויוטה הלך ממני ב280K. (הקסנטיה לא רלוונטית, היא חדשה אצלי)

בכל מקרה לעניינינו,

קניית רכב עם מכה בשאסי, או קילומטראז' גבוה, מאפשרת לך לקנות רכב חדש יותר ו/או מתקדם יותר, במחיר שווה לרכב ישן יותר ו - """אופטימלי""" """אידיאלי""".

ושוב, אם מדובר על רכב שהוא כמו שהזכרתי משנת 2002 עם 460K, ומנוע שהוחלף לא מזמן, את הרכב הזה יוכל להרשות לעצמו בן אדם ששם פעמיו לעבר הלאנטיס שנת 95 הנכספת (והכסופה (?)).

ואם יקנה אותו, יעשה בשכל, שכן כל החלקים שמתיישנים, עדיין חדשים.

אם רק - אם רק לא היה לו בעיות פסיכולוגיות.

 

עדיין בדיעה שקילומטראז' הוא חלק שולי בבלאי הרכב.

פורסם
מה הקטע? למה חאלס? כשאתה חוסך לקניית רכב אתה לא תעדיף לקנות רכב עם יד נמוכה, ק"מ נמוך וללא תאונות? כאילו מה? תגיד לעצמך "חסכתי במשך שנים (בהנחה שאתה לא עשיר) 50 100 200 אלף שקל, לקניית הרכב שהכי טוב בשבילי, יש כך וכך מכוניות למכירה בחוץ, אני אבחר בזה עם השאסי! למה? כי אני רוצה לשבור מיתוס שמכת שאסי זה לא גרוע ואני רוצה להסביר לכולם שזה בסדר ואני רוצה להוות דוגמא אישית".

 

לדעתי כל מי שמזלזל בגלוי במכת שאסי הוא או מטומטם או בעל רכב עם מכת שאסי שרוצה למכור את הרכב שלו ולנסות לשכנע את כולם בדרך שזה כלום.

 

אני אדבר בגלוי ואומר שזה לא מעניין אותי כמה משפיעה מכת השאסי על האוטו בתכלס, אבל כשאני קונה אוטו אני רוצה את הטוב ביותר בשבילי, ורכב עם תאונה שהשפיעה על השאסי גם בצורה הקלה ביותר נפסל לחלוטין לטעמי. אה, וגם יהיה לי קשה למכור אותו בעתיד.

 

תגידו מה שתרצו, אבל רובכם לא תקנו אוטו עם מכת שאסי ולו גם הקלה ביותר אם יש לכם את האופציה לקנות רכב זהה באותו הזמן (לצורך ההנחה, באותו מצב בדיוק).

 

אני לא מדבר על מה שקורה בשטח, אני מדבר על המחסום הפסיכולוגי, גם לא כ"כ על מה שיהיה במכירת הרכב. אני פשוט מאלה שלא היו קונים רכב עם ק"מ גבוה מאוד, יד גבוהה מאוד ומכת שאסי.

 

אם אתם רוצים להגיב לי ברצינות ולפסול את מה שאני אומר, אני מבקש שתעמדו בתנאים הבאים (מצטער מאוד אם זה נשמע מתנשא משהו, אבל אני מקווה לקבל תגובות מבעלי נסיון ולא מילדים).

 

א. יש לכם אוטו משלכם.

ב. עבדתם בשביל הכסף שלכם עם משכורת של פחות מ10 אלף שקל בחודש.

ג. זה הרכב שלכם ולא של ההורים או האחים או הדודים או השכנים.

ד. הייתם במצב הזה וקניתם רכב עם שאסי במכוון. (אני יודע שיש כאלה בפורום, מהם דווקא הייתי רוצה לשמוע תשובה ולאו דווקא בשביל לפסול על הסף את כולם חס ושלום).

 

 

 

יוסי.

יוסי אני עומד בדיוק בתנאים שהצבת..

 

ורציתי להגיד לך שאתה מאוד צודק במה שאתה אומר על זה שעדיף לקנות אוטו בלי קילומטראז ,בלי ידיים ובלי שאסי.

אבל כמו כל דבר בחיים יש רצוי ויש מצויי..

 

בן אדם שמחפש רכבים ספורטיבים שעברו התעללות על ידי בני נוער צריך למצוא פשרה מסויימת בכל רכב שהוא רוכש.

שאני חיפשתי רכב פתוח מצאתי כאלה יד 14 שנוסעים יופי, מצאתי כאלה שנראים מצויין אבל מכני על הפנים.

בסוף התפשרתי על אחד שהמנוע והגיר כמו חדשים יד שישית שעבר רק 150 k אבל עם קצה שלדה קטן.וקניתי!

 

כי בגדול ברכבים מהסוג הזה צריך להתפשר. אם הייתי מחפש מאזדה לאנטיס הייתי בחור את הלאנטיס החדשה והשמורה ביותר.

 

אבל שמדובר ברכבים שהם בקטגוריית ספורטיביות המון המון פעמים צריך להתפשר בשביל להגשים חלומות ילדות.:idea:

 

יוגב

פורסם
בן אדם שמחפש רכבים ספורטיבים שעברו התעללות על ידי בני נוער צריך למצוא פשרה מסויימת בכל רכב שהוא רוכש.

אתה צודק, אבל במקרה הזה מדובר בסה"כ בפג'ו 406 !!! לא בשום רכב נדיר או ספורטיבי.

אם זה אכן היה נדיר או ספורטיבי, הדיון היה שונה לגמרי.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

עדיין בדיעה שקילומטראז' הוא חלק שולי בבלאי הרכב.

אתה טועה.

קילומטראז' ובלאי הם צמד מילים נרדפות:

כנראה שהתכוונת לכמות ק"מ ואחזקה נכונה.

חשוב לדעת, שבלאי הוא (ממש) לא רק מנוע:

ישנה גם תמסורת ההנעה, מפרקי היגוי, תותבים, אביזרים נילווים (מדחס, אלט'), מע' מיתלים ועוד דיי הרבה פרמטרים שיגרמו לרכב שנסע ק"מ גבוה להיות "עייף" יותר מול רכב זהה עם ק"מ נמוך (כמובן, בתנאי שתוחזק נכון).

אם מדובר בהבדלי ק"מ של כמה עשרות אלפים - ניחא, אבל בק"מ שאתה מתאר (ששווה ערך להקפת כדור הארץ כ10 פעמים,אגב) הייתי חושב פעמיים.

חשוב לציין - יש יוצאים מהכלל, וראיתי כבר (ויותר מפעם אחת) רכבים עם ק"מ דימיוני שנראים "טוב לגילם" אל מול רכבים מעוטי ק"מ ושבעי קרבות.

בברכה,

שמוליק.

bmw e21 320i (318i) 1982

1971 bmw 1800

BMW 3.0 CSI 1973

פורסם

מק-יוסי-מקדונלד'ס, אני לא אצטט את כל התשובה שלך אבל אתה צודק וטועה.

נכון. כל אחד מאיתנו היה שמח לקנות רכב משומש "עם ניילונים". אבל מה לעשות החיים לא תמיד ורודים. כל רכב מקבל שפשוף בשלב כלשהו, עובר תאונה קלה או קשה, מתדלק מתישהו בדלק מהול, לפעמים קצת מחפף בטיפולים ואז... האוטו נמכר.

אז כן, רכב שמור ומטופל צריך לעלות קצת יותר לקונה המאושר. רכב שעבר תאונה (שאסי!! אללי!!) צריך להימכר בפחות, אבל לבוא ולהגיד שאם הרכב עבר תאונה אז הוא נפסל לחלוטין - זאת הגישה המוטעית. וזאת בדיוק גישת העדר האידיוטית בארץ שלנו.

אני רכשתי רכב עם שאסי (שמעתם?!?! יש לי שאסי באוטו!!!) וכן, אז מה? האוטו לא נוסע טוב? יש לו בעיות בלי סוף? הוא אוכל לי צמיגים כל שני וחמישי?

לא ולא.

3 ומשהו שנים הוא אצלי, וחוץ מטיפולים שוטפים במוסך שום חלף לא הוחלף בו. למה? ככה. כי שאסי זה מיתוס אידיוטי.

אז רכב שעבר תאונה צריך להוריד לו במחיר (והרבה) אבל לפסול אותו לחלוטין - זה כבר אידיוטי.

 

ולגבי הקילומטרז' - עד לפני כמה חודשים הייתי נוסע 40 ק"מ לעבודה כל כיוון על כבישים מהירים. כיום אני נוסע 10 ק"מ כל כיוון ותקוע בפקקים המטורפים של גהה וז'בוטינסקי. אז נכון שמעכשיו הקילומטרז' יהיה נמוך הרבה יותר אבל הבלאי גדל פי כמה וצריכת הדלק זינקה לי ביותר מ 4 ק"מ לליטר!!!

גם את מיתוס הק"מ צריך לשבור ויפה שעה אחת קודם.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...