Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מה אתם מחפשים במערכת לרכב ?  

76 הצבעות

  1. 1. מה אתם מחפשים במערכת לרכב ?

    • אני , רק חדשות
      0
    • תן לו בבסים !!
    • איכות, איכות - המיד המדוייק עושה לי את זה
    • מערכת סבירה, איכות טובה ווליום סביר, מי בכלל צריך סאב באוטו


פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

SPL זה מערכת עם דגש על כך שתהיה חזקה, שהבאס יהיה חזק גם אם הוא לא יהיה מדוייק ואיכותי ובכלל מספר האלמנטים לא חשוב כי המטרה היא העוצמה.

SQ זה מערכת שהמטרה שלה היא להיות בעלת איכות כמה שיותר גבוהה, כלומר סאב מדוייק ומאוזן עם הקדמיים שיהיו ברוב המקרים רק שניים על מנת לשמור את במת הצליל מקדימה. ובמת צליל מופרדת, בגובה נכון וכו'

פורסם

מובן עכשיו.. תודה אייל..

דרך אגב, אני צריך המלצה לסט קומפוננט (או רמקולים) קדמי לפג'ו, המידה היא חמש ורבע, כרגע הם יהיו מחוברים בלי מגבר, בעתיד שיהיה לי יותר כסף אני יוסיף מגבר, על מה אתה ממליץ, נגיד שהמקסימום עומד על 700 ש"ח? עד 1000 לסט שממש יהיה שווה את זה..

- איציק -

פורסם

אני באמת מצטער אבל אני לא יכול להמליץ לך על סטים זולים כי הרבה זמן לא שמעתי כאלה.

למה שלא תחסוך עוד קצת ותקנה MOREL DOTECH? חבל אם הייתי יכול לנהוג עכשיו אולי הייתי יכול לארגן לך אותם במחיר טוב(אני מאמין שלא יותר מהגבול העליון שלך) כי אני מכיר את הספק, וזאת גם בתנאי שהוא יהיה מוכן למכור לי אחרי שפירקתי 5 סאבים של מורל :tongue: ובסוף דרשתי את כספי חזרה (אבל בצדק).

בקיצור תלך לכמה חנויות ותשמע כמה סטים, אחרי הכל אתה צריך לקנות סט שאתה אוהב ולא שמישהו אחר אוהב.

פורסם

אני אוהב הרבה אלמטים ברכב.

ז"א 3 זוגות קומפוננט, קדמית אחורית ובמגש (חסומה כמובן להפרעות הסאב).

 

מקדימה כמובן איזה קומפוננט של 3 יציאות

בדלתות מאחורה ובמגש של 2.

 

HU כמובן האחד והיחד של VDO DAYTON.

סאב שיורד נמוך אבל מהיר, ז"א לא מהרכים והארוכים.

 

(אפשר גם בתור חלום ולא מציאות HU של מקינטוש...),

 

שני מגברי מונובלוקס לסאבים, (2 של 12 לא צריך יותר),

מגברים של לפחות 100W RMS לכל סט קומפוננט (לכל צד 100W...),

 

קבל או שניים של 1F, אלטרנטור חזק או מצבר נפרד למערכת,

ממסר, מפצל פלוסים, מפצל מינוסים, וכו וכו'..

 

האלפא

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

בקטע של הערסים

את הערסים לא מגלים לפי הבס כי בדרך כלל לערסים אין מערכות מי יודע מה

מזהים ערסים לפי זה שאתה עומד לידם ברמזור ומה שהם שומעים צורם לך באוזן מרוב שהם מרימים לפול ווליום והמערכת שלהם לא סוחבת ואתם לא מבינים איך הם יושבים בתוך האוטו ככה ולא מפריע להם שאתה שאתה באוטו לבד כואב לך לשמוע ככה :twisted:

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם

גם לי מותר לחלום... אז ככה

 

אני מאמין שסאב של קיקר S15L7 יספיק לי

 

וכמובן מגבר שיתן משהו כמו 1000w RMS ב1 אוהם ושיהיה של חברה טובה

 

לא שמעתי אותם אבל לפי מה שאומרים הרמקולים יהיו 2 זוגות של Focal מסידרת Utopia הם הכי טובים חוץ מMBQ של אני לא מת על הטוויטר שלו

 

מגבר שוב של חברה טובה 4 ערוצים שיתן משהו כמו 150RMS לכל ערוץ

 

HU של אלפיין

קבלים למינהם משהו כמו אחד של 2F

ו... זכוכית משוריינת מאחורה :wink:

Kenwood HU

Kenwood Rear 7*10 80W RMS Speakers

Morel Hybrid 6 Component System

Lightning Audio S2.300 1*340W RMS

Lightning Audio S2.250 2*75W RMS

Lanzar VIBE420 2*150W RMS

Rockford Fosgate 12" Subwoofer

פורסם

אני בדיוק שובר את הראש (כבר איזה שבועיים) אם להגשים את החלום שלך עם הקיקר.

קשה לי להחליט. הייתי רוצה שהבחירה הטובה תהיה הקיקר, אבל מה לעשות שהיא לא. תכלס הL7 הוא יותר סאב פוזה מאשר סאב איכותי. ונכון שיש לו SPL טוב אבל בחצי מחיר אפשר לקנות שני סאבים שיתנו תוצאה טובה ממנו גם באיכות וגם בעוצמה וגם יוכלו להיות יותר גמישים בנפח התיבה.

למרות זאת בגלל חיבתי לסאב המרובע אני עדיין לא משוכנע מה לקחת.

פורסם

אייל קראתי את השאלה שלך על הסאב שאתה מחפש ולדעתי עדיף לך הshiva כי הם יותר זולים והבנתי שאתה מחפש SQ (אני לאומתך מחפש יותר SPL) אז פשוט לך לפי השמיעה ולא לפי הפוזה

Kenwood HU

Kenwood Rear 7*10 80W RMS Speakers

Morel Hybrid 6 Component System

Lightning Audio S2.300 1*340W RMS

Lightning Audio S2.250 2*75W RMS

Lanzar VIBE420 2*150W RMS

Rockford Fosgate 12" Subwoofer

פורסם

החלום שלי לפני המערכת הוא אוטו נורמלי שאני ייסים בו ערכת ואני לא ייצטרך ללכת לישון בלילה בפחד שיכולים לגנוב לי אותוה בשיא הקלות כמו עכשיו!!!

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם
אייל קראתי את השאלה שלך על הסאב שאתה מחפש ולדעתי עדיף לך הshiva כי הם יותר זולים והבנתי שאתה מחפש SQ (אני לאומתך מחפש יותר SPL) אז פשוט לך לפי השמיעה ולא לפי הפוזה

 

KAZAA תודה על העצה, אבל גם הSPL של שני הSHIVA יהיה גבוה משל הL715 בצורה משמעותית. אם תגיד לי מאיפה אני יכול להוריד תוכנה שלוקחת SNAPSHOTS של המסך מחשב, אני גם אוכל להראות לך את ההבדלים.

בקשר למחיר, ההבדל לא משמעותי מבחינתי.

פורסם

אני גם מחובבי הבאסים אבל הנקיים.....תנו לי להרעיד את כל השכונה....(אני לא ערס) :lol:

אני כבר לא בעליה הגאים של צרפתייה ספורטיבית...

פורסם

אני לא מבין....זה שבן אדם אוהב לשמוע במערכת שלו את הסאב שלו זה אומר שהוא ערס מה הקשר?? :roll:

אני כבר לא בעליה הגאים של צרפתייה ספורטיבית...


×
×
  • תוכן חדש...