Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום מפגש 26/11.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7512 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עכשיו חזרתי...

מפגש עמוס מאד! המון אנשים לפחות לפחות 30-40 מכוניות. ולפחות 50 אנשים.

הרבה SPL הרבה SQ ממש מפגש מוצלח.

 

רק חבל שנאלצנו לעבור מקום בגלל שסגרו את החניה בגלל המשחק כדורגל שיש היום.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
רק חבל שנאלצנו לעבור מקום בגלל שסגרו את החניה בגלל המשחק כדורגל שיש היום.

אנחנו כבר חשבנו שדפקתם ברז... כבר עמדנו לסוע

ואז ראינו אתכם ובאנו.

 

היה חביב (וקצר) למדי :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

א. למה מגעיל?

ב. למה קצר? מ12 נבנה יותר ויותר קהל, כשהלכתי ב 2 היה שיא המפגש ממש.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם
ב. למה קצר? מ12 נבנה יותר ויותר קהל, כשהלכתי ב 2 היה שיא המפגש ממש.

שיבי, קצר עבורנו - הגענו לשעה בלבד.

:-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

מיקי, אלי וזה ש"בא" עם 2 סטרוקרים - כולכם יצאתם נקניקיות בלחמניה, עם הרבה הרבה חומוס...

ממש מזכירים לי פוליטקאים - מדברים הרבה - עושים מעט...

:)

SPL - 143.6DB

"

פורסם

כאחד שלא הגיע כבר כמה חודשים למפגש אני חייב לציין שהמפגש הזה פשוט רמה אחרת לגמרי מהמפגשים שהייתי בהם.

בהתחלה נוצר בילבול מסויים עקב כך שסגרו את החניה "שלנו" . הלכנו לחפש ברגל אותכם והבנו שהמפגש בוטל או משו בסיגנון. כשבאנו לאוטו שמנו לב שאנשים מסתובבים ומחפשים את "המפגש" אז לקחתי יוזמה והלכנו עם בחור נחמד בסיויק הירוקה לצד השני של החניה, דיברנו קצת, אחרי זה הצטרף בחור נחמד בשם רומן (שכחתי את הכינוי בפורום) שדברנו איתו קצת על המערכת. לאט לאט התחילו האנשים להגיע ולהצטרף למקום החדש ובלי לשים לב כשיצאתי מהאוטו של רומן הופתעתי לראות שכל החניה מפוצצת אנשים.

מפגש מהנה מאוד, אנשים כבר לא מתביישים לפתוח בגאז' כמו פעם וגם המערכות הם ברמה שלא ראיתי קודם.

 

נהנתי מאוד מהמפגש ומקווה שיהיו עוד רבים כמוהו :-P

פורסם

היה מפגש באמת חמוד

 

חזרתי הביתה עם כאב ראש גם בגלל שלא ישנתי ובגלל כמה חבר'ה שהחליטו להרוס לי את עור הטוף אנשים משוגעים כל ה spl למניהם.

לא נורא בכל זאת היה מפגש מהנה והרבה אנשים מקווה שפעם הבא נוכל להגדיל את כמות המשתתפים.

 

שבת שלום,

שאול.

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

פורסם

לא אהבתי היו לא הרבה דברים לפחות בזמן שהייתי

 

באתי ב 12 עד רבע ל1 עשרים ל1 משהו כזה ולא היה משהו רציני בכלל אז הלכתי


×
×
  • תוכן חדש...