Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם כאשר אני ברמזור למשל.. ואני על סלד נמוך אני מרגיש מין מכות מהמנוע..

לא באופן סדיר.. כלומר כאילו כל כמה זמן בוכנה אחת לא עובדת לשניה או הצתה לא טובה

אז החלפתי פלאגים.. הבעיה נפתרה ואז חזרה שוב לאחר חודש או חודשיים

עכשיו שמתי לב שגם בסביבות המהירות 80 יש אותה בעיה שהרכב לא סוחב..

אני צריך לתת קיק כדי לצאת מהמצב של המכות של המנוע..

 

מישהו יודע אולי מה הבעיה?

פורסם

גם אני באותו סרט רק קצת יותר רציני (הרכב כבר לא סוחב עד לרמזור)

עצתי לך היא לבדוק מספר דברים (לא להשתגע וללכת לקנות אותם, קודם לבדוק)

חוטי הצתה כצעד ראשון לבדיקה, לאחר מכן פילטר דלק (אולי אין לך זרימה טובה של דלק?)

דיסטורביוטר (אם יש לך אפשרות לבדוק אותו לבד , אפשר לנתק את החוט שיוצא מהקוויל למפלג ולראות אם יש ניצוצות בקצב , תתקנו אותי אם אני טועה)

ואם כל זה תקין תבדוק משאבת דלק (למרות שנראה לי יותר הפילטר)

 

אני יודע שזה לא חוכמה גדולה מה שהצעתי לך אבל תבדוק את הדברים הקלים קודם כל ואולי הבעיה תיפתר כבר בהתחלה

בהצלחה

----------תן לי חתימה---------

פורסם

קודם כל צריך להבדיל בין תקלה מכנית לתקלה חשמלית

 

האם הרעשים נובעים כתוצאה מליקוי מכני, או כתוצאה עקיפה לבעיית הצתה למשל.

 

בדייהו על סוגיו יש בעיות בסליל המפלג. כמובן יתכנו עוד שלל תקלות.

 

בברכה

דני ממצת אור בחיפה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...