Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצב פלגים אחרי 20K-כאינדיקציה למצב המנוע-לאחר 213K


nit_zan
שימו לב! השרשור הזה בן 6809 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

1.פלג צילינדר מספר 4-עקבות ירוקות(K44)-מעט פיח מסביב ,האלקטרודה עם מעט פיח(המבודד בצבע לבן )-ריח דלק.

2.פלג צילינדר מספר 3-לבן -מעט פיח מסביב ,האלקטרודה כמעט לבנה.2.-אין ריח כמעט, מבודד לבן.

3.פלג צילינדר מספר2-אלקטרודה נקיה אך אדמדמה,מעט ריח של שמן שרוף,מבודד אדמדם. 4.פלג צילינדר מספר 1-אלקטרודה נקיה אך אדמדמה,מבודד אדמדם.ללא ריח.

 

מה חוות דעת המומחים על מצב המנוע?

 

ניצן

 

 

 

.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניצן שלום רב!

ראשית רוקן את תיבת הדואר הפרטית שלך, כדי שאוכל לשלוח לך ה.פ!

ולשאלתך על פניו, מצב המנוע שלך משביע רצון אם כי, הוא מראה בברור שבעליו

נוהג למזוג למנוע תוספי שמן, בתדירות גבוהה, להשתמש בתוסף לדלק 44K , בנוזל קירור לרדיאטור,

בצבע אדום( כנראה פרסטון!), ובתערובת ענייה מעט בקרבורטור!

בברכה ידידך

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניצן שלום רב!

ראשית רוקן את תיבת הדואר הפרטית שלך, כדי שאוכל לשלוח לך ה.פ!

ולשאלתך על פניו, מצב המנוע שלך משביע רצון אם כי, הוא מראה בברור שבעליו

נוהג למזוג למנוע תוספי שמן, בתדירות גבוהה, להשתמש בתוסף לדלק 44K , בנוזל קירור לרדיאטור,

בצבע אדום( כנראה פרסטון!), ובתערובת ענייה מעט בקרבורטור!

בברכה ידידך

צביקה

שלום צביקה!

רוקנתי

ניצן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד דעות...??

ניצן

כן.

 

המנוע שלך גמור.

 

סע מייד להחליף מנוע *חדש*.

 

:mm_tongue:

 

;-)

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן.

 

המנוע שלך גמור.

 

סע מייד להחליף מנוע *חדש*.

 

:mm_tongue:

 

:wink:

 

איציק

כן, כן, כבר אני נוסע :wink: (מי שלא מכיר אותך ...):razz:.

 

ועכשיו ברצינות:

מטרידה אותי העובדה שלמרות שאין סימני עשן לבן באגזוז(או עשן כלשהו אלא רק ריח של דלק שרוף)

האדמדמות על הפלגים מעידה על מעבר נוזל קירור לתאי השריפה 1+2

 

אין סימני מים בשמן ושמן במים והפלגים נקיים ברובם ממשקעים(האלקטודות+המבודדים).

 

האם זה סביר לרכב בקילומטרז' הנ"ל?(אגב אין סימנים של בריחת קומפרסיה ואין סימנים של התחממות כלשהי).

 

קיים איבוד מי קירור ממיכל העיבוי בכמות מסוימת לא גדולה ולמרות שהמיכל חדש יחסית ניתן לראות בתחתיתו ג'יפה שחורה.

 

כמו כן פירקתי את אותם פלגים לפני 10K ולא ראיתי אדמדמות.

 

הרכב לא התחמם מאז.

 

האם ראש מנוע נראה באופק?

 

ניצן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6809 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...