Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהיגה מתקדמת..


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7536 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנני חייל בבסיס בניצנים

השבוע בא אלינו אדם שהסביר לנו על הקורס נהיגה מתקדמת וכמה זה חשוב..על זהירות בדרכים ועל חיילים שאיבדו את חייהם בגלל שלא ידעו לתפעל את האוטו.

בסוף ההרצאה ניגשתי אליו וסיפרתי לו שאני חבר בפורום ואנחנו רוצים לקבל הנחה בתמורה שנבוא קבוצה... אמר לי אין בעיה 500 שקל. במקום 800

באים עם האוטו שלכם... יש כמה סניפים בקיצור זה הטלפון תארגנו הכול ואני יבוא גם....

 

097458855

 

אלטרנטיב.. נא להזכיר את המפגש בבסיס ניצנים

יש למחוק חתימות חסרות טעם, ויפה שעה אחת קודם!

פורסם
באים עם האוטו שלכם... יש כמה סניפים בקיצור זה הטלפון תארגנו הכול ואני יבוא גם....
אתה מוזמן לארגן קבוצה, אל תחכה ש'מישהו' יארגן אותה.

היו פה בעבר כמה משלחות לאשדוד, ל"מסלולים", אני מניח שלא יהיה קשה לארגן כמה חברה שטרם עברו קורס לקבוצה מסודרת.

dirty old man

need love too

פורסם

אלטרנתיבי

 

מעניין מה איתי אלון חושב על ההנחה הזו?

אני קצת סקפטי לגבי נכונותה.

בכל מקרה ממליץ בחום לעבור את הקורס(ים).

אולי דני ג. יקפוץ לביקור ויתן אימות למידע הזה.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

הקטע הוא שאני לא יודע לארגן קבוצות

 

והאלטרנטיב הזה נמצא בכל הארץ....

יש למחוק חתימות חסרות טעם, ויפה שעה אחת קודם!

פורסם

שניהם טובים(אגב הם לא היחידים בשוק).

 

תערוך חיפוש על שמותיהם ו/או על נהיגה מתקדמת ו/או קורס...

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

ההבדל העיקרי בין הקורסים הוא שבמסלולים אתה מבצע את הקורס עצמו ואת התרגילים באמצעות הרכב הפרטי שלך ובאלטרנטיבי אתה מבצע אותם על SKID CAR, שזאת בעצם מכונית הדרכה שמורכבת על ארבעה גלגלי עזר שמרימים את החלק הקידמי והאחורי שלה ומדמים מצבים של איבודי אחיזה. בפעם האחרונה שאני הייתי זאת היתה גולף, אבל זה היה ממש מזמן.

 

קורס נהיגה מתקדמת מלמד אותך לנהוג נכון ובטוח, מלמד אותך לעשות נכון מהדברים הכי בסיסיים עוד לפני שמסובבים את המפתח (כיוון מראות, ישיבה נכונה, לחץ בצמיגים) דרך נהיגה נכונה בפועל (בלימה נכונה, התחמקות ממכשול, תפעול נכון של ההגה) ועד לנהיגה ברמה גבוהה והכרת מצבים שבהם הרכב מגיעה לגבולותיו והתמודדות איתם (מושגים כמו היגוי יתר, תת היגוי וההתמודדות איתם).

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

א. עמית - לא נראה לי שאיתי ממש מסתובב פה (פתח את המשתמש בשביל הודעה אחת לפני שנתיים). גם דני לא מסתובב פה הרבה.

ב. אלון - גם באלטרנתיבי אתה עושה את הקורס על הרכב שלך ובנוסף יש תרגול קצר (20 דקות) על skid-car.

ג. aloon1 - תאסוף פה אנשים ותלך על זה, אל תחכה שמישהו יארגן בשבילך. תוכל רק להסביר מה זה "יש כמה סניפים" ? לא ידוע לי על סניפים נוספים של אלטרנתיבי (ול-X-cutioner - הם יושבים ברמת-הכובש (אחרי בית-ברל) ומנצלים את החניה של גן-הפקאן).

ד. לכל שאר התוהים בשרשור הזה - כל שבוע יש שרשור בנושא הזה. תעשו קצת חיפוש.

ה. איזה מסודר אני, עוד מישהו רוצה שאני אקדיש לו סעיף ? :wink:

 

ניר

פורסם

(1) את איתי "קישרתי" ולא בכדי שיגיב, אלא כניסיון לתת למשפט השני יותר משקל.

(2)עם דני שוחחתי בטלפון(לאחר שהגבתי), הוא הבטיח שיכנס ויתן תשובה מסודרת וזאת לאחר שיברר/יאמת את האמור לעיל.

(3)אלטרנתיבי מקיימים כיתות לימוד/הרצאות בכל חלקי הארץ, לימוד מעשי רק ברמת הכובש.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

באשקלון ישנו מגרש לאימון נהיגה מתקדמת שנמצא בשטח די גדול ושוממם לרוב,מישהו יודע אם קיימת בו איזשהי פעילות?

פורסם

"הנני חייל בבסיס בניצנים

השבוע בא אלינו אדם שהסביר לנו על הקורס נהיגה מתקדמת וכמה זה חשוב..על זהירות בדרכים ועל חיילים שאיבדו את חייהם בגלל שלא ידעו לתפעל את האוטו.

בסוף ההרצאה ניגשתי אליו וסיפרתי לו שאני חבר בפורום ואנחנו רוצים לקבל הנחה בתמורה שנבוא קבוצה... אמר לי אין בעיה 500 שקל. במקום 800

באים עם האוטו שלכם... יש כמה סניפים בקיצור זה הטלפון תארגנו הכול ואני יבוא גם...."

 

ע"פ גרסת המדריך המדובר , לא הבנת נכון את דבריו.

מקווה שהוא יגיב כאן בהקדם.

×
×
  • תוכן חדש...