Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

להלן עדכון מז"א לימים הקרובים:

 

יום שישי: ירידה ניכרת מטמפ'. מעונן חלקית. גובה גלים: 50-100 ס"מ.

 

יום שבת: תחול התקררות נוספת, בעיקר בהרים והטמפ' יהיו נמוכות מהרגיל בעונה. מעונן חלקית.

בשעות הבוקר צפוי גשם מקומי בצפון הארץ וייתכן גם במרכזה. במשך היום השמיים יתבהרו וייעשה מעונן חלקית עד מעונן.

לקראת ערב יתרבו העננים ויחלו לרדת גשמים מקומיים מלווים סופות רעמים וברקים בודדות.

 

יום ראשון: ירידה נוספת בטמפ'. בבוקר עדיין ייתכן גשם מקומי בצפון הארץ ומרכזה. במשך היום ייעשה מעונן חלקית.

 

ימים שני עד רביעי- מעונן חלקית עם עלייה בטמפ'.

פורסם
שלום לכולם

 

להלן עדכון מז"א לימים הקרובים:

 

יום שישי: ירידה ניכרת מטמפ'. מעונן חלקית. גובה גלים: 50-100 ס"מ.

 

יום שבת: תחול התקררות נוספת, בעיקר בהרים והטמפ' יהיו נמוכות מהרגיל בעונה. מעונן חלקית.

בשעות הבוקר צפוי גשם מקומי בצפון הארץ וייתכן גם במרכזה. במשך היום השמיים יתבהרו וייעשה מעונן חלקית עד מעונן.

לקראת ערב יתרבו העננים ויחלו לרדת גשמים מקומיים מלווים סופות רעמים וברקים בודדות.

 

יום ראשון: ירידה נוספת בטמפ'. בבוקר עדיין ייתכן גשם מקומי בצפון הארץ ומרכזה. במשך היום ייעשה מעונן חלקית.

 

ימים שני עד רביעי- מעונן חלקית עם עלייה בטמפ'.

חברה, יש !!!!!

הגענו לחורף !!!!!!!!!

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

החורף, האוירה החשוכה בבוקר, הגשמים החזקים, הרוח, הקור- אילו הדברים היחידים שגורמים לי לקום לבסיס כל בוקר עם חיוך על הפנים!!!!!

:-)

שיגיע וישאר כמה שיותר!

 

אמיר.

פורסם

זה מה שגורם לך לקום על חיוך? חשבתי שצריך לקום עם בחורה ליד מתחת לשמיכה, או יותר לקחת יום חופש ולהישאר במיטה

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
זה מה שגורם לך לקום על חיוך? חשבתי שצריך לקום עם בחורה ליד מתחת לשמיכה, או יותר לקחת יום חופש ולהישאר במיטה

כמעט במשך כ-5 שנים (עד לפני חודש) עם אותה בחורה מתחת לשמיכה..זה היה כרוך גם בכאבי ראש בהמשך היום.

עכשיו אני נותן לעצמי קצת מנוחה, ומרשה לעצמי להתפרס על כל המיטה עם הידיים והרגליים..:wink:

 

יום חופש? עוד מעט חגים- 4 ימים בבסיס, 27 יום בבית.

 

אמיר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...