Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8444 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כאשר יש תקלה במערכת ברירת ההילכים אז קשה להכניס להילוך...

מה גרם לתקלה במערכת(איך היא התקלקלה)?

 

כאשר נוצר בלאי בתיבה ,ההילוך קופץ ממקומו

מה גרם לבלאי? ומדוע הבלאי גורם לתקלה זאת?

 

כאשר יש פגם במכסה תיבת ההילכוים ההילוך קוץ ממקומו

איך נוצר הפגם? ואיך הפגם גורם לתופעה של קפיצת ההילוך?

 

תיבת ההיולכים מתחחממת יתר על המידה כתוצאה מבלאי...

מה גורם לבלאי? ואיך הבלאיא גורם להתחממות?

 

תומר

פורסם

אני באמת עושה עבודת מחקר אבל זה בשביל עבודה במחשבים...

אני יוצר תוכנה..ואני צריך את כל הפרטים האלה!

יש לך במקרה תשובה להם?

פורסם
כאשר יש תקלה במערכת ברירת ההילכים אז קשה להכניס להילוך...

מה גרם לתקלה במערכת(איך היא התקלקלה)?

 

כאשר נוצר בלאי בתיבה ,ההילוך קופץ ממקומו

מה גרם לבלאי? ומדוע הבלאי גורם לתקלה זאת?

 

כאשר יש פגם במכסה תיבת ההילכוים ההילוך קוץ ממקומו

איך נוצר הפגם? ואיך הפגם גורם לתופעה של קפיצת ההילוך?

 

תיבת ההיולכים מתחחממת יתר על המידה כתוצאה מבלאי...

מה גורם לבלאי? ואיך הבלאיא גורם להתחממות?

 

תומר

בורר ההילוכים מורכב משטאנגות(שטאנגה=מוטטת),מפרקים כדוריים ותותבים.

שחיקה במפרקים ובתותבים יגרמו לחופש בבורר ההילוכים.

 

הילוך קופץ-כאשר נוצרת שחיקה בגלגלי השיניים של משלב ההילוך(ביתו של הסינכרון), השילוב בים גלגל השיניים של ההילוך לזה על הציר הקבוע לא יושלם וההילוך יקפוץ לסרק(N).

 

השערה בלבד-מכסה ת"ה היחיד שהנני מכיר הוא זה המכסה על ההילוך ה-5, מכאן אני מסיק שמכסה מעוך זה פשוט מפריע לשילוב ההילוך.

 

הבלאי נוצר משחיקה של מתכות עקב חוסר בנוזל גיר, אי לחיצה על דוושת המצמד בעת העברת הילוך.

התחממות ת"ה נוצרת עקב חוסר בנוזל, נוזל שאינו מותאם, גלישה מרובה בסרק(חוסר שימון לחלקים מסויימים).

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
כאשר יש תקלה במערכת ברירת ההילכים אז קשה להכניס להילוך...

מה גרם לתקלה במערכת(איך היא התקלקלה)?

 

כאשר נוצר בלאי בתיבה ,ההילוך קופץ ממקומו

מה גרם לבלאי? ומדוע הבלאי גורם לתקלה זאת?

 

כאשר יש פגם במכסה תיבת ההילכוים ההילוך קוץ ממקומו

איך נוצר הפגם? ואיך הפגם גורם לתופעה של קפיצת ההילוך?

 

תיבת ההיולכים מתחחממת יתר על המידה כתוצאה מבלאי...

מה גורם לבלאי? ואיך הבלאיא גורם להתחממות?

 

תומר

בורר ההילוכים מורכב משטאנגות(שטאנגה=מוטטת),מפרקים כדוריים ותותבים.

שחיקה במפרקים ובתותבים יגרמו לחופש בבורר ההילוכים.

 

הילוך קופץ-כאשר נוצרת שחיקה בגלגלי השיניים של משלב ההילוך(ביתו של הסינכרון), השילוב בים גלגל השיניים של ההילוך לזה על הציר הקבוע לא יושלם וההילוך יקפוץ לסרק(N).

 

השערה בלבד-מכסה ת"ה היחיד שהנני מכיר הוא זה המכסה על ההילוך ה-5, מכאן אני מסיק שמכסה מעוך זה פשוט מפריע לשילוב ההילוך.

 

הבלאי נוצר משחיקה של מתכות עקב חוסר בנוזל גיר, אי לחיצה על דוושת המצמד בעת העברת הילוך.

התחממות ת"ה נוצרת עקב חוסר בנוזל, נוזל שאינו מותאם, גלישה מרובה בסרק(חוסר שימון לחלקים מסויימים).

 

עמית

 

את זה שההילוך קופץ, מסובך לתקן?

פשוט עכשיו אני נזכר שנהגתי לפני שבוע באוטו של חבר קרוב שלי וההילוך האחורי קפץ לי פעמיים באותו היום, שאלתי אותו מה זה והוא אמר שהוא לא יודע מה הבעיה ואין לו זמן לקחת למוסך.... זה יקר? מסובך?

Back to the original - NC again.

פורסם

תיקון קפיצת הילוך שנובע מתוצאה של סינכרון פגום, היא מסובכת (דרוש פתיחה של הגיר. ודי יקרה (זמן העבודה הוא ארוך).

פורסם
תיקון קפיצת הילוך שנובע מתוצאה של סינכרון פגום, היא מסובכת (דרוש פתיחה של הגיר. ודי יקרה (זמן העבודה הוא ארוך).

 

אז עדיף שלא לתקן את זה....

אם זה יקר, לא?

כי כשאני נסעתי באוטו, האוטו שלו נסע ממש מעולה יחסית לאוטו שלו ולא הייתה לו שום בעיה בהעברת הילוכים או בכלל באוטו, חוץ מזה שהגיר קפץ פעמיים, והוא גם אמר שזה לא מפריע לו אז יש לו זמן עד שהוא יכניס את האוטו למוסך....

Back to the original - NC again.

פורסם
תיקון קפיצת הילוך שנובע מתוצאה של סינכרון פגום, היא מסובכת (דרוש פתיחה של הגיר. ודי יקרה (זמן העבודה הוא ארוך).

 

אז עדיף שלא לתקן את זה....

אם זה יקר, לא?

כי כשאני נסעתי באוטו, האוטו שלו נסע ממש מעולה יחסית לאוטו שלו ולא הייתה לו שום בעיה בהעברת הילוכים או בכלל באוטו, חוץ מזה שהגיר קפץ פעמיים, והוא גם אמר שזה לא מפריע לו אז יש לו זמן עד שהוא יכניס את האוטו למוסך....

רצוי מאוד לתקן זאת :!::!::!:

מצב של קפיצת הילוך משול לנסיעה/גלישה בסרק, שהינו מצב נסיעה אקטיבי מסוכן מאד.

במצב חירום יכולת התמרון וההאצה יפגמו כתוצאה מבריחת ההילוך.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...