Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קארטינג


SimonLTZ
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כל יום שישי זה שעה אחרת, השבוע יצאנו מב"ש בשעה 2 ושבוע שעבר יצאנו ב12.

אני אעדכן פה לפני ומי שירצה יגיע. יש מצב שגם ביום שני אנחנו הולכים לקארטינג אם זה יצא לפועל אני מקווה שיגיעו מפה ולא סתם אומרים.

אתה מגיע מבאר שבע לרחובות בשביל קרטינג?

some people need a high five

in the face

with a chair

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המסלול ברחובות הכי מהנה בארץ, כרגע.

מגבילים את הקארטים כדי שאנשים שזורקים תחת ולא יודעים לנהוג לא יגרמו לפציעות ו/או בלאי מואץ לקארטים.

אם תנהג טוב ואחראי, ותעשה זמים טובים תראה שיורידו לך את ההגבלות.

אולי גם גרשון המשפר יגיב פה... :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

ידידי, אם המרשל מגביל את הקארט, זה אומר שלפי דעתו אתה לא מתאים לנסוע על קארט פתוח.

יש אינספור אנשים שלא עברו שום קורס והם נוהגים על קארט פתוח.

27 אפשר לעשות עם קארט סגור חצי מצערת!

יום טוב

ד"א

הייתה תחרות פורומים לפני כחצי שנה, PSI ניצחו! דווקה מ CF לא באה אף קבוצה.

כאמור התחרות הייתה בפרו קארטינג רחובות שאירחו את התחרות בצורה הטובה ביותר!

6.jpg

8.jpg

11.jpg

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

היי, רמי, מסתירים אותי בתמונה עם הפודיום! לא יפה....

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

הי גלעד.

לבנות- הוא עם הסרבל הצהוב (+2 וכלב)

צריך לארגן עוד תחרות:-P

7.jpg

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

בעעעע, יש לי תמונות יותר יפות....

היה מתוכנן משהו, אבל נעלמו עקבותיו של התכנון.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
אני ועוד 4 חברים הולכים כמעט כל שישי לקארטינג רחובות, שלוש מהם פה בפורום.

אם מישהו רוצה להצטרף הוא מוזמן להפסיד :-)

עמי נראה מי יעשן את העשן....

 

ואממ גם אני בא...

crazy... citroen ZX.

למכירה j-b weld יש לי שלוש חבילות.

פרטים בה"פ

פורסם
לאאאאאאאאאא ! אל תלכו לקרטינג ברחובות ! ה#$%%$&^%$^$% (תרשה לי לא להידרדר לרמה שלך...) האלה הורידו את הגבלת המהירות שגם ככה היתה מוגבלת (למי שלא עשה אצלם קורס) בגדול זה דבר שנהוג בכל המסלולים למרות שאצלנו מי שמפגין רמה מספקת אנחנו פותחים לו את ההגבלה ועכשיו זה זז כמו צב צולע , היתי שם שבוע שעבר וממש נתפסה לי הרגל מרוב שניסתי ללחוץ על דוושת הגז לשב

כול מי שהיה איתי ועוד קבוצות שהיו שם הביעו אכזבה שלא נדבר על המחיר המופקע שלהם שם (45ש"ח) אין לי מושג באיזה מסלולים עוד נהגת אבל אם תעשה סקר שוק קטן תגלה שזהו המחיר +- גם בשאר המסלולים ודרך אגב לי לא מוכרת אף קבוצה שיצאה מפה מאוכזבת.

אבל לפחות בפעמים הקודמות הינו עוד נהנים ...

 

ד"א 30 שניות זה ממש גרוע אני עושה את זה עם זריקות תחת מפה ועד טיזי-נאבי ,(זו גם כנראה הסיבה שקיבלת קארט מוגבל)

טיפ קטן- כדי להוריד את הזמנים אתה אמור לא לעשות שום זריקת תחת ושטויות כאלה (למרות שזה פחות כיף ) (לזרוק יודע כל ילד בן 4 שנוהג פעם ראשונה,אולי גם אתה כזה ?) כשעשיתי כך "לפי הספר" ולפי מה שמדריכים אמרו שם הגעתי ל 27 שניות שזה זמן שכבר אומר שיש לך פוטנציאל לטענתם (עוד לפני שהגעתי לזמן הזה זה היה הזמן שהם מגדירים להתחלה של טוב)

זמן מעולה זה 25~

לסיכום חברים,

לנהגים שמפגינים יכולת נהיגה טובה ויציבה אנחנו פותחים את ההגבלה (כמה פותחים ? הכל תלוי ברמה המופגנת).

במקרה הנ"ל כנראה שלא היתה סיבה מספקת לפתוח את הקארט.

אני לא מכיר אותך (אולי בפנים) ואין לי מושג איך אתה נוהג אבל האמן לי שאם אתה מפגין יכולת כמו שאמרתי אין לנו בעיה לפתוח את ההגבלה,הכל תלוי בך. לנו אין בעיה עם מהירות כל עוד הכל נעשה בצורה הנכונה.

ולחבר'ה שדיברו על להתארגן ולבוא אליינו אתם מוזמנים בשימחה מומלץ מאד להתקשר לפני ולוודא שאין פעילות סגורה במסלול.

 

יום טוב,

 

רפי

הערה:

הכותב הינו עובד בפרוקארטינג רחובות.

שואל ועונה, ירוחם

פורסם

טוב בואו לא נסטה מהנושא בבקשה...



 

המקום: קארטינג רחובות

זמן: אין לי שמץ.. לא הבנתי אם יום שני או שישי או יום אחר ובאיזה שבוע מדובר בכלל.. שמישהו יחליט וזהו.

מי שבא שיאשר באופן רשמי בבקשה.. אם יבואו הרבה אנשים אני מניח שצריך לתאם את זה איתם מראש.. (רק כמובן שקודם צריך לדעת מתי זה יקרה)

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

אני מגיע לשם מחר בסביבות 2000. אין מחר אירועים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

בואו נעשה דבר כזה. שבת. נגיד שעה 17:00 בצהריים. למישהו שרוצה ובאמת מתכוון לבוא יש בעיה עם השעה הזו?

דרך אגב לגבי זמנים, אני לא אוהב להתלהב יותר מדיי כמו שנעשה פה לא מעט, רק לציין עובדות. 25.9 שניות...

בכל אופן, לעניין.

יילה בואו נארגן כמה חברה ונלך לשם, תתחילו להגיד למי מתאים השעה והיוא שרשמתי, ונגלגל את זה.

SPL - 143.6DB

"

פורסם

אני מגיע לשם היום בסביבות 2000. אין היום אירועים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

היינו היום בקארטינג רחובות היה מהנה מאוד , פגשנו את רפי שהוא אחלה של בנאדם ,ד"א ראינו את הקליאו שלך בחוץ ןתהינו של מי היא , עכשיו זה ברור :).

ביציאה מרחובות גם ראינו S2K , בוקסטר אדומה !!!, וסליקה ,טייפר שחורה (ברחובות) פשוט גן עדן מוטורי .

GTA זה הכי אחי .

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...