Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7589 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יומיים אחרי הקניה, החלפת נוזל הידראולי, עקב שטות שלי.

שלושה ימים אחרי הקניה,נזילה עקב צינור בלם עם חיבור משוחרר.

שבוע אחרי הקניה, עוד נזילה עקב חיבור T פגום.

חודש אחרי הקניה, אחרי התקנת מערכת גז, חיבור T אחר שבור עקב ניסוי קדיחה עמוקה של המתקין.

חודש ויום אחרי הקניה, עקב משיכה אלימה של צינור הגז אשר גרם לתופעה מוזרה ביותר! חיבור T שבור!!

למה!? איך פותרים את כל הנזילות האלה?? ולא, הן לא קשורות כמו ששמתם לב למה שעשיתי אז עם הנוזל בלמים... ולא אל תגידו למכור את האוטו כי זה לא יקרה.. רק איך לפתור...

דרך אגב, כרגע ממש כרגע ישנה עוד נזילה שרק מחר אדע מאיפה היא...

תודה...

פורסם

לפחות 3 דברים מהרשימה שהזכרת היו קשורים לטיפול לקוי -

אני מצטט: שטות, נסיון קדיחה ומשיכה אלימה.

 

אז מה הבעיה, לא הבנתי? בעל קסנטיה שאני מכיר דווקא מאוד מרוצה

מרמת האמינות לאורך שנים רבות של הרחפת הצרפתייה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

האנס שלום רב!

מאני ממליץ לך להכנס לשרשור שפתח ידידנו ארזארז, בנושא מלוי שמן בלמים במקום נוזל הדראולי

שרשור שגרם לשמר מנהלנו כמעט להתקף לב!

שיהיה בריא שמר, והוא לא נעל את השרשור מרחמים על ארז ארז!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה אני מרגיש עוינות....! :-)

 

נו זה לא היה בכוונה עשיתי פאדיחה אבל זה טופל אחרי שלושה ימים... למרות שלא כולם האמינו...

פורסם

אין בלבי שום עויונות לאף אחד מחברי הפורום!!

לגבי גירסתך שזה לא היה בכוונה, וטופל במוסך... את זה תגיד במשפט!!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

יש לי קסנטיה עם מערכת הדראולית יותר "מסובכת" משלך ובמשך שנתיים הייתה לי רק נזילה מצינור אחד שולי שתוקנה בכמה שקלים...

 

אני מכיר אישית מספר בעלי קסנטיות בלי שום חוליים במערכת ההדראולית!

אולי תעשה יישור קו אצל מישהו בלי ידיים שמאליות ...

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

מצטרף לדעה של קודמי-

אתה כרגע משלם "תוך כדי תנועה" את היישור קו.

בכדי להימנע מהמשך האירועים המצערים הללו אני אמליץ לך להיכנס למקום רציני ומומחה לרכב הנל

שיוכל ליישר קו - ולבצע טיפול מונע.

 

אל תתבאס!

כשאני קניתי את הרכב התקלות בהתחלה עלו לי גם בבריאות וגם בכסף שהלך למזגניסט נוכל!!

אבל כאמור מטעויות לומדים...ואני בטוח שעוד תהנה מהרכב בזמן הקרוב.

פורסם

עזבו קיבלתי החלטה ללכת מחר למוסך של סיטרואן שיטפלו בהכל שם, אבל כמה ימי עבודה הלכו לי על האוטו חוץ מהכסף שהשקעתי בו, אבל אני עדיין מאמין בו ויהיה בסדר.

פורסם
האנס שלום רב!

אני ממליץ לך להכנס לשרשור שפתח ידידנו ארזארז, בנושא מלוי שמן בלמים במקום נוזל הדראולי

בברכה, צביקה

חיפשתי, קראתי, התפלצתי עד עמקי נשמתי ונכנסתי להיפר-ונטילציה. מצמרר.

 

לארז-ארז: אני ממליץ בחום על השקעה של זמן וכסף בטיפול של מוסך רציני ואמין.

הקסנטיה היא דווקא מכונית אמינה ומוצלחת, ולדעתי גם כלי הרכב הכי נוח שאפשר להשיג בארץ,

לכן כדאי ואף ריווחי לטווח ארוך להשקיע בה, לא להזניח את הטיפולים, ובמקרה הצורך,

לטפל אצל מבין עניין - גם מכונאים מנוסים מעט מתקשים לעבוד עם האוטו הזה.

 

בהצלחה.

 

עריכה: כל הכבוד על ההחלטה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני בכלל לא מזניח עשיתי עכשיו לפני שבוע טיפול גדול במוסך סיטרואן ועשיתי עוד כמה דברים שם! אני לא מזניח בכלל!

 

אני רק משקיע בו! אבל כמו שאמרתי, אני מאמין בו ולדעתי זה יסתדר...

כרגע זה קצת כבד אבל לא התייאשתי...

פורסם

אתה עדיין מאמין ברכב הזה, מה טוב.

 

רכב מסובך בעל ריבוי תקלות שאת רובם המוסכים יתקשו או יתקנו בדרך לא דרך מפאת חוסר ידע.

 

אני סקרן לראות סיכום אחזקה במשך שנה.

 

בכל אופן בהצלחה.

פורסם
אתה עדיין מאמין ברכב הזה, מה טוב.

 

רכב מסובך בעל ריבוי תקלות

מצטער אבל אני לא מסכים אתך

שום תקלות מיוחדות

ואם מטפלים במערכת ההידראולית כמו שצריך גם שם אין תקלות

 

לא להגזים.

 

(מהכירות עם 3 קסנטיות מתוכם אחת שעשתה 300K ב3 שנים)

פורסם

סתם כדי שנבין

 

בכל מכונית יש לפחות שתי מערכות בלחץ שמן: מערכת הבלמים (עם צנרת לגלגלים אחוריים

ומשאבת הגבר לחץ) ומערכת הגה כח.

במערכת של סיטרואן פשוט הוסיפו עוד 4 מתלים- ובמקום שלוש מערכות נפרדות עשו אחת אחודה

(וגם משאבה רק אחת)

אז עד כמה זה יכול היות יותר מסובך מרכב קונבנציונלי??

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

מסתבר שמאוד........

יש לי שופל עם קצת יותר מערכות הדראוליות... וכל הסיפור שם מאוד פשוט.

משאבה קומולטורים בוכנות! זהו!

אני לא יודע מה עשו בסיטרואן ששסתום הולך אחרי 140000 למה הוא כזה עדין...

×
×
  • תוכן חדש...