Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7593 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה עדיין מאמין ברכב הזה, מה טוב.

 

רכב מסובך בעל ריבוי תקלות שאת רובם המוסכים יתקשו או יתקנו בדרך לא דרך מפאת חוסר ידע.

 

אני סקרן לראות סיכום אחזקה במשך שנה.

 

בכל אופן בהצלחה.

רצית דו"ח שימוש שנתי?

קיבלת!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=63009

פעם הבאה טיפה מחשבה לפני בלה,בלה...

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

אם אני לא טועה הבחור פתח עוד שרשור רק היום:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=85625

 

אישית אני לא נוגע במכוניות כאלה, ולא משנה עד כמה הם נוחות ומפנקות, אין להם אמינות בגרוש ומעטים מאוד יודעים איך בכלל להתעסק איתם.

 

בכל אופן , לפי מה שציינת כאן הרכב שלך מראה אמינות טובה.

 

יום טוב.

פורסם

לידיעתך:

 

קסנטיה נחשבת לרכב אמין ומוצלח מאד , ובין המובילות בקבוצתה גם כשהייתה חדשה.

הרכב שלי כבר עבר שנתיים(לא קלות) אצלי ועדיין מראה אמינות יוצאת דופן.

יש לי לפחות 4 לקוחות שאני מכיר כבר מספר שנים שמאשרים שאכן הרכב אמין מאד.

צריך לתחזק את הרכב בצורה סבירה כדי שהוא ייתן שרות יותר ממצויין.

לצערי אתה נשמע כמו כל אלו שאומרים "אני לא נוגע באלפא,היא מתפוררת" או "אני לא נוגע בסיטרואן,היא לא אמינה בגרוש" או "אופנוע זה חרא,כל גרגיר אבק על הכביש ואתה מת" וכ"ו וכ"ו...

לידיעתך עברתי כמה עשרות אלפות וסיטרואנים בחיי(שלא נדבר על כמות האופנועים) והסטיגמה פשוט לא נכונה!

אנא ממך !

ואמרו כבר חכמנו "אין חכם כבעל ניסיון"

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

לי לא היתה שום סיטרואן בחיים וגם אני שמעתי רק דברים רעים,

אבל!

ההבדל בין אנשים כמוני לכמוך הוא שאני מעיז לנסות. ואני גם מאמין בדברים מסויימים, כי לא יכול להיות שאני קורא 1000 תגובות, מאמרים וכתבות על קסנטיה ורואה רק דברים טובים, אז הייתי חייב לנסות. וניסיתי, בין אם נפלתי ובין אם לא, ניסיתי, וזה להתקדם 10 צעדים קדימה. בניגוד לאנשים שמלכתחילה אמרו אני לא מנסה כדי לא ליפול, אז איך תתקדם??

אלו היו 60 שניות על ........אאאא.......קידמה...?

פורסם
מסתבר שמאוד........

יש לי שופל עם קצת יותר מערכות הדראוליות... וכל הסיפור שם מאוד פשוט.

משאבה קומולטורים בוכנות! זהו!

אני לא יודע מה עשו בסיטרואן ששסתום הולך אחרי 140000 למה הוא כזה עדין...

שים לב להודעתו שלNakamich i בתרד הגה לקרייזלר וויאגר

כך שסיטרואן ,"בחברה טובה"

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
אישית אני לא נוגע במכוניות כאלה, ולא משנה עד כמה הם נוחות ומפנקות, אין להם אמינות בגרוש ומעטים מאוד יודעים איך בכלל להתעסק איתם.

יום טוב.

זה נכון שמעטים יודעים אבל זה ממש לא נכון שהאמינות גרועה. נהפוך הוא.

 

מה, שוב נתחיל בהכללות של יפנית/אירופית/סוברו/סיטרואן?

 

חלאס.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
אתה עדיין מאמין ברכב הזה, מה טוב.

 

רכב מסובך בעל ריבוי תקלות שאת רובם המוסכים יתקשו או יתקנו בדרך לא דרך מפאת חוסר ידע.

 

אני סקרן לראות סיכום אחזקה במשך שנה.

 

בכל אופן בהצלחה.

סיכום - בבקשה

זה קופי ממסמך וורד אני כתבתי פירוט טיפולים

 

תאריך קנייה 05.09.2004

103000 ק''מ

 

103000 ק''מ – תאריך 21.09.2004 - החלפת צמיגים – דאנלופ – אחריות ל-4 שנים - 1200 ש''ח

 

מערכת אודיו התקנה ספטמבר 04

 

108000 ק''מ – טיפול 15000 ק''מ - תאריך 3.11.2004

 

 

 

  • טיפול 15000 ק''מ כולל :
    • החלפת פלאגים
    • החלפת מסנן דלק ( כל 60000 ק''מ )
    • החלפת מסנן שמן מקורי
    • החלפת מסנן אוויר
    • הלפת מסנן מזגן

    [*]בדיקת גזים

    [*]החלפת רצועת שרות

    [*]הלפת נוזל קירור + שטיפת מערכת

    [*]בדיקת תקלות בסורק לאיתור סיבת הצלצולים + בדיקת דימום מנוע בתורים נמוכים

12.2004 110000 ק''מ – טסט שנתי + החלפת צלחות בלימה , צלחות בלימה , צינורות בלימה

 

01.2005 - 112000 ק''מ – תיקון ראש מנוע + טיימינג - ידעתי שצריך לעשות ראש מנוע מראש ( לפני קניה - הורדתי במחירון 7000 ש''ח )- עלות תיקון 1600 ש''ח כולל הכל

 

03.2005 – 114000 ק''מ – החלפת נוזל קירור לנוזל איכותי - 300 ש''ח

 

125000 ק''מ – טיפול 15000 – בחודש 12.07.2005

 

הוחלפו :

· פילטר שמן מקורי של חברת Porflux - 40 ש''ח

· שמן מנוע L.Molly 10-40 - 100 ש''ח

· פילטר אוויר לא היה בחנות – בוצע ניקוי ע''י לחץ אוויר – כדי להחליף בהמשך

· בוצע ניקוי מערכת הדרוולית – הוספתי שמן הדרולי מקורי ( מחליפים כל 60000 ק''מ – בודקים צבע שמן – ירוק : טוב , צהוב : בסדר אבל צריך לשים לב , חום : להחליף ! )

 

 

לסיכום עברתי 25000 ק''מ השנה - אין תקלות חוץ ממנורה שרופה בדשבורד

פורסם

שלום! אפשר להיתצתרף? אני בעל קסנטיה שנת 2000, קניתי את ה אוטו יד שניה כש היא עברה 98 אלף ק"מ. האוטו אצלי שנה ו 8 חודשים ב זמן הזה עברתי קרוב ל 60 אלף אולי 55.

 

בזמן הזה אני עשיתי:

4 טיפולים כל אחד 350 שקל!

החלפתי צלחות 900 ש"ח, רפידות על ס"ה 400 ש"ח!

עשיתי טיפול גדול שכולל גם רצועת טיימינג 1650 ש"ח!

פעם אחד אחלפתי מנגנון של חלון ליד נהג, למשופץ 300 ש"ח!

לא זוכר אולי עוד משהו אבל באמת שלא זוכר, אם זה היה משהו רציני הייתי זוכר!

תוסיפו עוד 500 ש"ח על זה ש אני לא יכול ליזכור! ס"ה יוצא 5150 ש"ח

5150 לחלק ל 20 חודשים זה יוצא 257 שקל בחודש! לא כולל דלק ו כל השיפורים שעשיתי כמובן!

אאא... שחכתי את הביטוח שהו גם הכי זול בהשווה לאוטו מתחרה, "גלנט"למשל!

ו בסוף המחיר 46 אלף שקל אוטו שנת 2000 הנוח ביותר!

"אותו מאוד לא אמין" (:

פורסם
אני לא יודע מה עשו בסיטרואן ששסתום הולך אחרי 140000 למה הוא כזה עדין...

אתה לא יודע?

בוא ניזכר?

רמז?

נוזל בלמים... מזכיר לך משהו?

פורסם

אישית אני לא נוגע במכוניות כאלה, ולא משנה עד כמה הם נוחות ומפנקות, אין להם אמינות בגרוש ומעטים מאוד יודעים איך בכלל להתעסק איתם.

 

יום טוב.

בלבולי שכל.

פעל לפי הנחיות היצרן , והאוטו אמין להפליא. תזניח , והגומיות השונות המעורבות במערכות השונות באוטו - במיוחד במערכת ההידראולית - ייפרצו וינזלו.

 

הבעייה הגדולה היא הגישה הלא ממש נוחה לחלקים השונים - שגורמת לנסיונות חיסכון עקב עלות העבודה (הרבה זמן מוסך) הגבוהה יחסית.

 

 

ברצינות.

כדי לחדד את ההסבר של ארנון.

צינורות הגומי והאטמים מהם מורכבת המערכת ההידראולית מיועדים לעבוד עם שמן מסוג מסויים. לא עם נוזלים אחרים.

במיוחד לא עם חומר חריף כמו נוזל בלמים (אם יש לך ספקות באשר לחריפותו , שפוך מעט נוזל על פח רכב מושבת או משהו בסגנון ,ותראה איזה יופי של כתמים נשארים על הצבע עקב קילוף השכבות המגינות ע"י הנוזל. אל תעשה את זה על האוטו שלך אם אתה לא רוצה להכיר מחדש את הפחח הקרוב לביתך).

 

מה שקורה , הוא ששמן הבלמים ,גם בריכוז הנוכחי , פשוט פוגע באטמים ובצינורות של המערכת , ומפורר אותם.

יכול להיות שתראה פריצות מיידיות של נוזל הידראולי , יכול להיות שהכל ייראה לך בסדר , ובעוד כמה חודשים תתחיל לך התופעה , ואולי ,אם תתפלל חזק ויש לך מזל - עדיין לא נגרם נזק קטטוני למערכת.

 

כדי לא להחמיר את התופעה ,גש ובצע את הניקוז באופן מיידי. במקרה שלך העניין הוא אכן דחוף - בגלל הריאקציה שנוצרת בגומי שבמערכת.

 

אגב - זה נכון לגבי כל רכב, ובטח לגבי רכב מתוחכם יחסית , או לפחות מסובך לטיפול - קריאה של ספר הרכב לפני השימוש בו היא המלצה נכונה.

 

אני מקווה בשבילך שהנזק לא גדול ,כי זה באמת עלול לכאוב בכיס.

 

בהצלחה.

איחלתי לחייל הצלחה בהמשך דרכו.

 

אני מקווה בשבילך שאתבדה ,אבל נראה לי שתאכל לא מעט קש עם המערכת בעתיד.

 

הלכת כבר והתקנת מערכת גז באוטו ? לא היה עדיף לראות מה מצב המערכת ההידראולית קודם ?

פורסם

אבל אני עושה הכל כמו ילד טוב לפי הספר אפילו עכשיו עשיתי טיפול במוסך מורשה, הזמנתי שסתום בלימה ובומבה מרכזית שהיו שמועות שאולי היא גורמת לכל הנזילות עקב לחץ גבוה מידי, עכשיו אני אחליף את אלה ונקווה שיהיה בסדר.

 

לא חיפפתי בכלום! נשבע!

×
×
  • תוכן חדש...