Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7598 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מצטרף לשאלה.

 

האם נזק של קריעת הטיימינג גורם לנזק רק בראש המנוע, כמו נזק שנגרם מקורוזיה או שיש נזקים לחלקים נוספים?

כשנקרעת רצועת הטיימינג הסכנה הגדולה היא שהשסתומים והבוכנות ייפגשו. במקרה כזה יכול להיות נזק לשסתומים, ואולי גם לבוכנה. מובילי שסתומים וכל מה שכרוך בכך.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ב 20/7/2005 הרכב היה חגג 5 שנים, שזה בדיוק הזמן לטיפול פלטינה אצלך.

איציק

:| [בוכה] עכשיו אני מבינה למה רצועת טיימינג נקראת טיימינג ! ! !

 

טוב, לקח לי כמה שנים טובות ללמוד שכדי שרכב ינוע, צריך למלא בו דלק, בזמן

 

ועוד כמה שנים (+ מנוע אחד של פיאסטה ישנה אהובה) שגם כדאי למלא מידי פעם שמן ומים

 

והנה עכשיו שיעור נוסף בקשר לתדירות הטיפולים.

 

תודה איציק ולכולם.

פורסם

רצועת טיימינג (רצועת תיזמון בעברית) נקראת כך מאחר והיא דואגת לתיזמון פתיחה וסגירה של השסתומים ביחס לגל הארכובה.

 

ולהבא - אם יש משהו שאת לא יודעת או לחילופין קיבלת רכב חדש ואת (מן הסתם) לא יודעת איך ומתי לטפל בו, תפתחי ספר רכב ותקראי ה-כ-ל... אם יש ספקות, את יכולה לשאול גם בפורום.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
רצועת טיימינג (רצועת תיזמון בעברית) נקראת כך מאחר והיא דואגת לתיזמון פתיחה וסגירה של השסתומים ביחס לגל הארכובה.

איציק

כן, כתבתי רצועת "טיימינג" בהלצה על הטיימינג הגרוע שלי... ברור לי שאני צריכה לשנות גישה בקשר ליחס המזלזל שלי לרכב ("העיקר שנוסע"). בכל מקרה, לפחות גיליתי באקראי דרך גוגל את הפורום המצויין הזה, ותודה על כל התגובות המהירות. :-) יש לי עוד כמה עניינים לברר, אבל כל דבר בעיתו. קודם נטפל בטיימינג, ונחזור לכאן.

פורסם

שלום.

 

אם אפשר לפרט איזה דגם מנוע יש ברכב תוכלי לקבל חות דעת יותר מדויקת כי יש מיספר סוגי מנועים לרכב כמו שלך. כמו כן לא תמיד ניזוקים השסתומים (תלוי איזה דגם מנוע).

תיסתקלי ברשיון הרכב וצייני בדיוק את פרטי הרכב ואז ננסה לעזור לך.

אם תרצי עזרה תפני אלי בפרטי.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
אגב, מה זה היינס?

"היינס" היא הוצאת ספרים אנגלית ל"עשה זאת בעצמך" בניהם ספרים לאחזקת עצמית של כלי רכב לפי דגמים. לכל ספר פרק המפרט מה כולל כל טיפול תקופתי וכן פרקים הכוללים פירוק והרכבה של כל מערכות הרכב.

clio_haynes.jpg

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תקנו אותי אם אני טועה

אבל בחלק מהרכבים יש איזה מנגנון הגנה שמפסיקה את פעולת המנוע במקרה שרצועת הטיימינג נקרעת

כך שלא בטוח שנגרם נזק למנוע, בתקווה שלא.

"מחזיקים לך אצבעות"

תעדכני בגזר הדין שתקבלי במוסך

פורסם

אמרו את זה קודם ,לפניי , זה לא משנה... :idea:

 

שלום.

 

אם אפשר לפרט איזה דגם מנוע יש ברכב תוכלי לקבל חות דעת יותר מדויקת כי יש מיספר סוגי מנועים לרכב כמו שלך. כמו כן לא תמיד ניזוקים השסתומים (תלוי איזה דגם מנוע).

תיסתכלי ברשיון הרכב וצייני בדיוק את פרטי הרכב ואז ננסה לעזור לך.

אם תרצי עזרה תפני אלי בפרטי.

 

 

בברכה בני ל.

פורסם

המלצה על מוסך בת"א: מוסך הנציב 03-5616774 לבקש את אבי.

 

 

מכונאי שגריר לפעמים טועים, נראה לפי מס' הק"מ שייתכן מאוד שהוא טעה.

 

בכל מקרה אם הרצועה נקרעה זו הוצאה של 2000ש"ח בקירוב, תני למוסך לבדוק.

פורסם

לפני שבוע וחצי עשינו במוסך שאני עובד בו ראש מנוע לקליאו 1.2

 

 

האוטו התחמם בעליות סדום ונשפך, האוטו נגרר למוסך מורשה רנו באשקלון שם ביקשו מעל ל 7000 שקל..

 

בעל הרכב העמיס את הראש מנוע בתא המטען וגרר ישירות למוסך שלנו ביהוד.

 

אחרי התיקון האוטו הניע במכה ראשונה, ניקזו אוויר ממערכת הקירור וזהו.

 

אני אשמח לעזור במסגרת המוסך.

פורסם

שלום.

 

סוג המנוע המורכב ברנו קליאו לצערינו הוא K4J 1400 וזה אומר כך.

המנוע הוא בעל גל זיזים כפול כמו במגן ואם כן ניקרעה רצועת הטימינג אז הנזק יכול להיות גדול מאוד.

אבל ננסה להיות אופטימים. אגב במנוע הזה יש 16 שסטומים ואם כולם נידפקו אז היא בצרה אמתית כי כול שסטום עולה +- 350 ש"ח כפול 16 = 5600 ש"ח לפני מע"מ לא כולל שיפוץ ראש חלקים ופרוק והרכבה.

אז לכול המומחים ב2000 ש"ח על תמהרו לקבוע מחירים כי עד שהרכב לא יבדק בצורה מיקצועית הכול ספולציות.

מעט האנשים שיודעים להתעסק אם המנועים האלה.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

קודם כל תהיי רגועה.

דבר ראשון יש לי בשורות טובות, אני בעלים של מגאן קופה שנת 2000 גם לי נקרעה הרצועה ב-80 אלף ק"מ אחרי שהאוטו היה אצלי 4 וחצי שנים, החברה לקחה את כל התיקון עליה כי רשום בספר שיש להחליף רצועת טיימינג כל 5 שנים או 120 אלף ק"מ {שזה מבחינתם כתב אחריות לכל דבר}.

אבל יש רק בעיה אחת האוטו שלך הוא לא יד ראשונה לפי מה שהבנתי, ואת זה הם לא כל כך אוהבים, אבל בלי שום קשר התיקון לא צריך ליהיות עלייך אל תדאגי , פשוט תפני לקרסו ותיידעי אותם שנקרעה לך הרצועה אבל חשוב מאוד לבדוק שלא עברו 5 שנים, כי אם כן אז אבוד לך .

 

מקווה שיהיה לך טוב תיידעי אותנו בהמשך.

 

ושוב פעם אם לא עברו 5 שנים כל התיקון הוא עליהם על תוותרי .


×
×
  • תוכן חדש...