Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמעתי שלסופר לנסר "זקן" כמו שלי (כמעט 11 שנים על הכביש) יכולות להיות בעיות בגיר האוטומטי ושבכלל הדגם הנ"ל בעייתי מבחינת הגיר האוטומטי,

מה ידוע לכם על הבעייה והאם כדאי להפטר מהאוטו לפני שיהיו בעיות בתחום הזה.

תודה מראש.

 

ערן

Mitsubishi Super Lancer GLXI 95 Automatic

פורסם

אם אין "קולר" תתקין, ועשה טיפול הח' שמנים, ניקוי, פלטר(אם קיים) לגיר

 

כמה מאות שח שדוחה מאוד מאוד את מועד שיפוץ הגיר אם בכלל.

דני ממצת אור בחיפה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

לא שבדקתי את העניין אבל לפי מה ששמעתי בסופר לאנסר האוטומטית קיים רדיאטור מקרוי לגיר בתחתית קידמת הרכב ועקב מיקומו הבעייתי הוא מאוד פגיע למפגעים סביבתיים וגורם להרס הגיר בטרם עת.

תבדוק אם אני צודק כי אולי זה יפתור לך את הדילמה כיצד לפעול בהמשך

אופנוען

פורסם

בעיקרון רק דגמי הGLXI המאוחרים (97) הגיעו עם קולר שמן מקורי (אני כמעט בטוח בנתון הזה)

 

כל השאר הגיעו ללא קולר שמן, מה שגרם לבעיות סדרתיות בגיר.

לאימי יש סופר לאנסר מודל 96 שעדיין אוחזת בגיר המקורי יכול להיות בגלל הקולר שמן שהותקן בה שנה לאחר הקנייה..

 

מה שכן, גם ללא בעיות בטמפרטורת יתר, הגיר הספציפי הזה הוא אינו עבודת יצירה של ממש..

 

שונא את הרכב הזה, אבל אוהב אותו...משהו מוזר

פורסם

אני התקנתי ברכב שלי ראדיטור שמן גיר לבד זה לא בעייה זמן עבודה כ - חצי שעה .

 

החלק עולה 250 - 350 ש"ח.

אופן ההתקנה :

הוצאת צינורות השמן ממצנן המים + העברת הצינורות לפני מעבה המזגן ( מאחרי הפגוש הקד' ).

הרכבת מצנן שמן גיר וחיבור עם אבטחות ( מצורפות לערכה ) , יושב צמוד עם רווח קטן למעבה מזגן.

 

אצלי ברכב אני עומד לעשות שינוי בפגוש הקד' עבור המצנן .

 

זהו , סה"כ לא בעייה להרכיב.

פולקסוואגן ואריאנט 1969

פורד פוקוס 2002

קבוצה בפייסבוק לפורד פוקוס :

https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/groups/365044096918626/

×
×
  • תוכן חדש...