Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7643 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, באוטו שלי כבר הבולמים התחילו להיות רכים והגיע הזמן להחליפם.

רציתי לדעת איזה סוג\חברה של בולם כדאי לי לקנות? אולי עדיף מקורי?

חשוב לציין שכרגע ברכב מוכרבים קפיצים מתכווננים ואני מעוניין בבולמים שיתאימו להם

אני לא מעוניין לקנות בולמים ספורטיבים אז אל תמליצו לי עליהם!!

אם אפשר אז גם שמות של חנויות שאפשר לרכוש בהם את הבולמים.

תודה ויום טוב:).

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.

פורסם
שלום, באוטו שלי כבר הבולמים התחילו להיות רכים והגיע הזמן להחליפם.

רציתי לדעת איזה סוג\חברה של בולם כדאי לי לקנות? אולי עדיף מקורי?

חשוב לציין שכרגע ברכב מוכרבים קפיצים מתכווננים ואני מעוניין בבולמים שיתאימו להם

אני לא מעוניין לקנות בולמים ספורטיבים אז אל תמליצו לי עליהם!!

אם אפשר אז גם שמות של חנויות שאפשר לרכוש בהם את הבולמים.

תודה ויום טוב:).

 

מונרו ריפלקס - הדגם שמחליף את הסנסה טרק המפורסם.

בולם משולב גז ושמן. עושה רושם איכותי ביותר

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
חשוב לציין שכרגע ברכב מוכרבים קפיצים מתכווננים ואני מעוניין בבולמים שיתאימו להם

אני לא מעוניין לקנות בולמים ספורטיבים אז אל תמליצו לי עליהם!!

רוב הסיכויים שלקפיצים המתכווננים שלך יש גם Spring Rate יותר גבוה (מקדם קשיחות הקפיץ הנקרא בשפה המקצועית - קבוע הקפיץ).

בולמים מקוריים או בולמים שאין להם את היכולת להתמודד עם Spring rate גבוה יותר ייצרו נוחות נסיעה נמוכה יותר מבולמים ספורטיביים שכן מיועדים להתמודד עם קפיצים קשיחים יותר.

 

אם אתה מעוניין לשמור על נוחות נסיעה הולמת הייתי מציע לך לשקול דווקא בולמים משופרים, אפילו עם הקפיצים המקוריים של הרכב.

 

מוטי.

×
×
  • תוכן חדש...