Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זהו אז אתמול השלמתי את המערכת עם קניית הסאב.

 

רדיו דיסק סוני cdx s2210

 

רמקולים אחורים 6* 9 מאנט 6940 בולל פוור

 

מגבר ישן של מאק אודיו 4 ערוצים שמגביר תרמקולים האחוריים ואת הסאב .

 

רמקולים 1way של kenwood 6.5 אינץ'

 

סאב פיוניר פנינה .

 

תנו חוות דעת על כול המערכת ,ומה כדי לשפר

פורסם

את האמת חסר לי איכות מקדימה .

 

ועכשיו שאני חושב על זה המגבר הוא 100 כפול 4 והסאב הוא 800 וואט אז המגבר פותח רק רבע מהסאב :shock:

פורסם
את האמת חסר לי איכות מקדימה .

 

ועכשיו שאני חושב על זה המגבר הוא 100 כפול 4 והסאב הוא 800 וואט אז המגבר פותח רק רבע מהסאב :shock:

משפט חזק , אופייני למתחילים בתחום שצריכים ללמוד כמה דברי בסיס כדי להבין שזה לא עובד ככה.לא עובדים עם וואט בפיק כיוון שזה לא מדד לוואט נקי RMS

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

וואט זו יחידת מדידה של הספק. RMS זה ההספק (בוואטים) הממוצע שמגבר יכול לדחוף בהתנגדות מסויימת לאורך זמן. RMS נחשב להספק ה"אמיתי" שמגבר יכול לספק.

 

לרמקול אין הספק, רמקול יכול לקבל עד הספק מסויים. הספק גבוה מדי והוא יכול להישרף, לעבור את הגבול המכני שלו או בקיצור לההרס.

לכן מציינים כמה WRMS (וואט RMS) יכול רמקול לקבל. וW בפיק לא ממש משמעותי וכך גם במגבר. אילו נתונים יבשים הנתונים הקריטים והחשובים ימדדו בRMS יכול להיות רמקול 300W שהוא 30RMS ו300W שהוא 75RMS כך גם לגבי נצילות וכך גם במגברים. קיצר W זה נתון יבש שצריך להתייחס אליו בעירבון מוגבל.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

הרמקול יכול לקבל 400 וואט rms .

 

אבל הבעיה שאני לא יודע לחשב כמה המגבר שלי מוציא בגישור .

פורסם

כללי הערכה כללית אישית שלי אין מצב שהוא עובר 130RMS בגישור ...אם בכלל מגיע לזה . אי אפשר לענות לך חד משמעית היות ואין תעודת לידה למגבר הזה . והוא לא נימדדת בתנאי מעבדה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

טוב עזוב עכשיו כמה המגבר מוציא,הוא פותח תסאב בצורה נחמדה והאיכות של הסאב מעולה.

 

עכשיו השאלה שלי מה אני צריך לעשות בשביל לשפר את איכות הסאונד מקדימה?

פורסם

קומפוננט הולם +הגברה בהתאם.

זה כבר השקעה שמתבטאת בעלויות כספיות שתלויות ברוחב הלב שלך .וברצון שלך להשקיעו ולשפר..

כללי קומפוננט סביר ביותר [לטעמי בהקשר תמורה מול מחיר] הוא קומפוננט של מגנט סידרה בול פאוור.

בכל אופן אם אתה מרוצה כרגע מהתוצר [ככה נישמע מדברייך] לדעתי ל תשקיע כרגע בכלום .

בהצלחה ותתחדש.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

ל- Asafay1, מדידת RMS היא ממש לא הספק ממוצע.

הספק ממוצע של סינוס לידיעתך הוא אפס...

RMS הוא מדד אפקטיבי. כלומר - לו היינו מזינים DC למע', איזה הספק,מתח,זרם היינו צריכים להשקיע....

פורסם

שיהיה.

שורה תחתונה פותח הדיון את הוואט פיק של כל דבר תיקח בעירבון מוגבל כי זה נתון יבש שאין ממש ליחס לו חשיבות.

RMS לעומת זאת הוא הנתון הקריטי שיש להתייחס אליו בקניית מגבר ובקניית אלמנטים[באלמנט גם הנצילות חשובה].

שיהיה לך מברוק .

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

מ.. אני לא כל כך מבין בזה

אבל אני חושב שכדאי לך לקנות מונו חזק שירים את הסאב לפי הRMS שלו ותחבר את הקדמיים למגבר של ה4 ערוצים

וגם לקנות קומפוננט במידה ותרצה לפי השמיעה..

×
×
  • תוכן חדש...