Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב

 

השאלה בעצם בכותרת..

בכל מקרה ממליצים לי כל הזמן לעשות כיוון מקצועי ( פאזה אקוסטית ) במערכת.

הבעייה שאני לא מוצא את הזמן להגיע לאזור המרכז בשביל זה. אני חיפאי ולא ניתקלתי בשום

מתקין סטיראו שיודע לכוון מערכת ברמות גבוהות. אני מרגיש שאפשר לשפר אצלי את הסאונד

אבל השאלה האם זה באמת יהיה משהו קיצוני כי גם עכשיו שומעים לא רע בכלל .

הבעייה המרכזית שמציקה לי בסאונד היא שיש לי רכב 4 דלתות והסאב מבחינת אקוסטית

מבאס אותי. שומעים אותו רק מאחורה . ויש גם בעייה מכיוון שהאוטו לא אקוסטי כמו 5 דלתות

אז מרגישים אותו באמת רק בווליום גבוה. קשה לו לעבור את הבגא'ז בווליום נמוך-בינוני.

 

המערכת כוללת - HU-PIONEER 3130 דגם ישן אבל לא נחשב לטוב מאוד בזמנו.

קומפוננטים של MOREL DOTECH 6.5 מקדימה.

מגבר - ROCKFORD 4004 מחובר לקדמיים ובגישור לסאב.

סאב בזוקה 12" דגם 1222 350W

 

תודה.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם
ערב טוב

 

השאלה בעצם בכותרת..

בכל מקרה ממליצים לי כל הזמן לעשות כיוון מקצועי ( פאזה אקוסטית ) במערכת.

הבעייה שאני לא מוצא את הזמן להגיע לאזור המרכז בשביל זה. אני חיפאי ולא ניתקלתי בשום

מתקין סטיראו שיודע לכוון מערכת ברמות גבוהות. אני מרגיש שאפשר לשפר אצלי את הסאונד

אבל השאלה האם זה באמת יהיה משהו קיצוני כי גם עכשיו שומעים לא רע בכלל .

הבעייה המרכזית שמציקה לי בסאונד היא שיש לי רכב 4 דלתות והסאב מבחינת אקוסטית

מבאס אותי. שומעים אותו רק מאחורה . ויש גם בעייה מכיוון שהאוטו לא אקוסטי כמו 5 דלתות

אז מרגישים אותו באמת רק בווליום גבוה. קשה לו לעבור את הבגא'ז בווליום נמוך-בינוני.

 

המערכת כוללת - HU-PIONEER 3130 דגם ישן אבל לא נחשב לטוב מאוד בזמנו.

קומפוננטים של MOREL DOTECH 6.5 מקדימה.

מגבר - ROCKFORD 4004 מחובר לקדמיים ובגישור לסאב.

סאב בזוקה 12" דגם 1222 350W

 

תודה.

פאזה אקוסטית במערכת שבה המיד וופרים מותקנים בדלתות ללא איטום... לדעתי בזבוז.

אם אתה תבנה במה קדמית , אז אולי יש על מה לדבר.

למרות שאתה יכול בעצמך לכוון את הפאזה האקוסטית, אין חובה לפנות למתקין מקצועי

בשביל זה, אייל בזמנו פירסם יופי של הסבר כיצד לעשות זאת:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=403987#post403987

Race Smart

פורסם
פאזה אקוסטית במערכת שבה המיד וופרים מותקנים בדלתות ללא איטום... לדעתי בזבוז.

אם אפשר לשאול, מדוע אתה חושב ככה?

איך איטום, מיקום, או כל דבר אחר משפיע על כיוון פאזות נכון?(הכוונה היא לא באופי הביצוע אלא בעצם הביצוע)

לדעתי בכל מקרה זה דבר שחשוב מאד לעשות!

כיוון פאזות נכון יכול פשוט לשנות מערכת, וחשתי זאת היטב במערכת שלי, המורכבת ממיד של פולס וטויטר של הייבירד.

לאחר מכן הוספי איטום שכמובן הוסיף עוד, אבל אין קשר בין השנים.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

שיבי, חשת שיפור גם בצד של הנוסע, וגם בצד של הנהג?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

הכיוון יכול לשנות את כל הצלילים. שבאוטו, כי מי שמכיר את כל הפונקציות של המכשיר, ואת אופי הרמקולים, אז הוא יכול להוציא את המירב מהמערכת.

 

 

לפני יומיים. עשיתי השוואה עם חבר במערכות לרכב,

לחבר שלי יש (750 פרימייר, קומפוננט אנפיניטי ראפראנס, מגבר לאנזר 1000W)

לי יש (860 פרימייר, קומפוננט אנפיניטי ראפראנס, מגבר לאנזר 1000W)

ההבדל הוא אך ורק ברדיו דיסק, כי שאר רכיבי המערכת היו מנותקים, הכוונה לסאב ולקומפוננט האחורי.

 

הוא התלונן שאצלי שומעים הרבה יותר מפורט , והמוזיקה הרבה יותר מלאה מבחינת צלילים.

אז אחרי שישבתי אצלו ואז אצלי ושוב אצלו באוטו. ואני מכיר את המכשירים מסדרת 7 של פיוניר מצויין.

כיוונתי לו את המערכת, והיה שינוי משמעותי מעוד משמעותי באופי של הצלילים, וסאונד התמלא יותר.

 

אבל עדיין אין מה להשוות בין הפיוניר סדרה 7 , כול המכשירים. 740/750/760/770

לסדרה 8 860.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
אם אפשר לשאול, מדוע אתה חושב ככה?

איך איטום, מיקום, או כל דבר אחר משפיע על כיוון פאזות נכון?(הכוונה היא לא באופי הביצוע אלא בעצם הביצוע)

לדעתי בכל מקרה זה דבר שחשוב מאד לעשות!

כיוון פאזות נכון יכול פשוט לשנות מערכת, וחשתי זאת היטב במערכת שלי, המורכבת ממיד של פולס וטויטר של הייבירד.

לאחר מכן הוספי איטום שכמובן הוסיף עוד, אבל אין קשר בין השנים.

תרשה לי לשים את הדגש במקום הנכון במשפט:

יותם ק. כתב:

פאזה אקוסטית במערכת שבה המיד וופרים מותקנים בדלתות, ללא איטום... לדעתי בזבוז.

ה"בלי איטום" הוא החלק הפחות חשוב אבל כן גם הוא חשוב.

אני לא אכחיש, אצלי המיד וופרים מותקנים בדלתות, גם ללא איטום, וזאת הסיבה

שאני בוחר לא להתנסות בכיוון של פאזה אקוסטית עד שאני אעשה איטום בדלתות וכמעט

סגור שגם קיק פאנלים , כיוון שזה מאוד קשה להבחין בהבדלים, יש גם הבדל

באלנס ברור (וגם טבעי) בין ימין ושמאל בגלל המיקום שלהם, ולדעתי עד שלא מצמצמים את

התופעה הזו, כיוונים מתקדמים כמו פאזה אקוסטית די מיותרים.

במערכת של חבר (עם קומפוננט JL וסאב רוקפורד) עם בנייה של קיק פאנל,

כשכיוונו ביחד פאזה אקוסטית ההבדל היה הרבה יותר שמיע ועשה נפלאות לצליל.

Race Smart

פורסם

בדקת מה הוופרים שלך בכלל "דורשים"?

יש חלל אין-סופי ויש תיבה סגורה.

לדוגמא CDT עובדים היטב, אם לא יותר טוב בדלת מאשר בקיק, לעומת דימונד אודיו שעובדים היטב בקיק.

 

שי, לא הבנתי את השאלה. אגב, משום מה אצלי הבמה נוטה שמאלה לצד של הנהג, לי זה לא מפריע כי ככה אני מרגיש באמצע, אבל לפעמים שאני יושב בצד ימין זה מוזר לי...

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

זה מה שכתב לי מתחרה ותיק ודי ידוע בארה"ב כשדיברנו על המערכת שלי (שבסך הכל די דומה לשלו) "its 85 % installation and 15% equipment. and 100% tuning".

השאלה היא גם איזה ציוד יש לך שאיתו אתה יכול לעשות TUNING.

 

שיבי על פי מה הסקת שCDT (כולם?) עובדים טוב יותר בדלת מאשר בקיק ודיימונד אודיו להפך? אני לא אומר שזה לא נכון כי לא בדקתי אבל הייתי רוצה לדעת על פי מה כתבת את דברייך.

פורסם

טוב, לא היה לי כוח לרשום דגמים, אבל כמובן שהתכוונתי לדגם מסויים...

פשוט לפי הרבה ביקורות בפורומים החו"ל, אלו סטים נפוצים יחסית (מדימונד אלו ה HEX וCDT מדובר על הEF).

 

יש יצרנים שממליצים על בניית קיקים בנפח מסויים ויש כאלו שממליצים IB

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

אם כבר דנים בנושא...האם איטום תא המטען גם קריטי לפאזה אקוסטית?

 

אני כיוונתי את המערכת אצל מישהו שיש לו rta (איל אומנם רשם שכוונים אם האוזן)

היו חסרים תדרים והיו גם נפילות מוגזמות בין התדרים ועכשיו המערכת נישמעת יותר טוב מלבד הסאב שמורגש טוב מאוד שהוא יושב בבגאז הקומפוננט נישמע מעולה.

 

(לגבי מתקינים יש הרבה עם ידיים טובות אבל שלא מבינים בסאונד או שחזקים בתאוריה

ומשתמשים עם פיבר שהוא רק ניתן לפיסול יפה ולא מוציא סאונד)

פורסם

מה זאת אומרת פיבר ניתן לפיסול ולא מוציא סאונד?

פיבר זה לא רמקול .. הוא לא אמור להוציא צלילים..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

מה הקשר בין איטום לפאזה אקוסטית?

בניה שעשויה מפיבר יכולה להיות טובה לא פחות מכזו שעשויה מMDF. בוני רמקולים רוצים לבנות את התיבה מחומר בעל רזוננס נמוך. יכול להיות שבטון למשל היה מתפקד מצויין, טוב יותר מMDF, אך זה לא ריאלי. משתמשים בMDF מכיוון שבניגוד לעצים אין לו כיוון סיבים והוא בעל צפיפות גבוהה. לפיבר יש תכונות דומות ואם שמים מספיק שכבות אין שום סיבה שהוא יתפקד פחות טוב מMDF.

פורסם

"מה הקשר בין איטום לפאזה אקוסטית?"

 

מתקין אחד אמר לי שצריך איטום טוב לדלתות.

אתנ יכול להמליץ על מישהוא שיודע לעשות tuning כמו שצריך!!!!

פורסם

מי שאני מכיר אישית כמקצועי ואיכותי זה עופר מהסניף בראשון של סאונד FX.

ממה שהבנתי גם יוסי עובד שם ככה שזה הסניף הכי תותח לאודיו שאני מכיר :)

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

×
×
  • תוכן חדש...