Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיויק VTI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוא התכוון לקיט MS , באמת בודי קיט יפה מאוד ונראה אורגנלי והבקליות שלה ממש מהממות!!

 

מושיק היקר,

 

קודם כל אין לי מושג אם VTI לוקחת פרילוד

 

2. כבוד או לא כבוד .. מנוע ה 1600 מוגבל , ולא יעזור לך כלום (מישהו שאני מכיר כבר נתקל בזה עם ההונדה שלו)

3. מהמנוע הזה אפשר להפיק יותר כוח מאשר מה 1.6 וזה עניין ידוע ובדוק.

4. שום VTI מכוערת לא תהיה יפה כמו פרילוד שחורה ורעה.

 

נ.ב

למי אכפת.

אתה מכיר את הקופה טורבו האדומה שהייתה עם 1.6 רגיל SOCH , בוכנות JE וטלטלים - היו שמועות שהוא עומד על 320 כ"ס ..

וראיתי אותו לוקח sti בכמה מכוניות טובות מגלגול שני .

JDM :twisted:

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איפה המכונית הזו היום? אני מתכוון נשארו כאלו בארץ???.

 

אף פעם לא ראיתי אחת כזות ,רק אימפרזה אימפרזה אימפרזה אולי בגלל שכול מי שהיה לו כזו מת כבר?

פורסם

 

 

 

!!:twisted:

 

turbo- בשנת 1995 לחבר טוב שלי היה אימפרזה gt ומבחינת הפנים שלה היא היתה ספרטנית וזו עוד מחמאה. לכן ניתן להבין למה העדיפו את הגולף "המפוארת" לזמנו.

 

בזמנו גם איש לא ידע מה זה האוטו הזה(האימפרזה) ואני זוכר גם ששאלו אותנו את השאלה הזו בכביש!

 

כאחד מזקני השבט אני זוכר את התקופה של המכוניות הללו ומאז הגעת האימפרזה הכל השתנה.

 

 

 

 

 

____________________________________________________

 

לכבוד

puntohgt

 

חברי הפורום

 

הבהרה/מספר אנקדוטות:

 

 

1. את הסובארו אימפרזה,עם הגעתה ארצה (93') כונתה: גרנד-לאונה.(על זה נאמר אובר חוכם ביידיש) לאחר שהבינו את הטעות, הפסיקו עם המדבקות ה"טיפשיות" האלה: מה גם שהלאנסר

גם כונתה SUPER לאנסר , וכך גם הקורולה סופר, ועוד...

זאת כוונתי שאף אחד לא התייחס לסובארו,מה גם שמיצובישי לאנסר היו אז הלהיט החדש.

שוב,האימפרזה GT,בעת הגעת ארצה ב-95', היתה מוכרת למעטים מאוד -ורק למבינים באמת.

ושוב ,אף אחד אחר לא שם עליה קצוץ- עברו למעלה מ-4 שנים עד ש"גילו " אותה בישראל.

 

2.רבים העדיפו את ה-GOLF VR6, ששידרה יוקרה, תתפלא כי רבים עברו ממרצדס & בימר

לגולף VR6, מכונית ללא "נוצות",עם מנוע מרטיט לזמנה, מחומשת דלתות.

יש לזכור כי מחיר האימפרזה GT, והגולף VR6, היה פחות או יותר זהה...

 

________________________________________________________

 

* ב1994, מחיר הVR6, עמד על 150,000 ש"ח-זו יוצרה בגרמניה,והיתה

ל VR6 ה"אמיתית", בשנת 1995, מחיר ה-VR6 עמד על 100,000 ש"ח.

נשאלת כמובן השאלה -למה :?: ה-VR6 משנת 95' והלאה, לא יוצרו בגרמניה

וצ'מפיון מוטורס,השיגה מחיר זול יותר....פר מכונית שהסתכם במחיר נמוך ב% רבים.

היו כמה הרמות גבה-בעיניין זה,אך למרבה הפלא הכל עבר בשתיקה,שכן רוכשי

ה- VR6 מודל 94', ידעו את ה"אמת", ורוכשי VR6 - מודל 95', הרגישו שהרוויחו

50,000 ש"ח- אז הכל בא על מקומו בשלום- וזה בדוק.

מכאן יצא - שמחיר האימפרזה GT & ה-GOLF VR6, היה פחות או יותר זהה.

 

__________________________________________________________

 

3.לא רק מבחינת רמת הגימור לא רכשו את האימפרזה GT, אלא המוניטין, והרתיעה להיראות

בסובארו העממית במקום בגולף היוקרתית - שכן לא רק חובבי רכב רכשו VR6, ה VR6, היתה למותג-כבוד

ורבים בעלי הממון העדיפו אותה על מכוניות יוקרה אחרות.קרא לזה סטייל.

ה VR6 אז , היתה כמו ג'יפ פאג'רו או שאר SUV ד'היו ם, של נשות צפון ת"א.

 

4.לקראת סוף שנת הדגם 1998, עזבה אותנו ה-VR6, נוצר "חור שחור".

הGOLF GTI MK4, עדיין לא היתה כאן, הפיאט קופה נמכרה רק בודדות(יקרה מאוד).

ולא היתה איזושהי ספורטיבית חזקה כתחליף, ב"צערם" פנו רבים "לבדוק"

את האימפרזה GT, ואט-אט גילו אותה, מה שלקח להם כ-4 שנים תמימות .מה גם שהחשיפה ל WRC,וכמה נצחונות בראלי,עשו את שלהם .

וכך, בעלי הממון וילדיי התפנוקת,חובבי הרכב,גילו את האימפרזה ,והפכו אותה

ל- IN, למותג - והכניסו ת'לגיטימיות להיראות בחברתה,ונתנו לה נופף של יוקרה.

שלא לדבר על ה"רייסים", והאגדות שהפכו אותה כבר לטיל ולרף אליו יש לשאוף.

השאר -כתוב על דפי ההיסטוריה.

 

עוד על האימפרזה GT / WRX /STI, וכמובן על ההונדה סיוויק VTI בישראל בת'רד:

 

היסטוריה- ספורטיביות בישראל מאת :אילן פייביש

 

קישור:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=55470

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

אילן אחרי קריאה מעמיקה של כמה פעמים בתרד שלך עולות בי כמה שאלות

 

כתבת ב-2001 שלישראל הוקצו זוג פורשה קרארה GT

האם יש לך מושג איפה הם בכלל היום? ולמה הם לא בארץ?

אני זוכר ששנה שעברה אחד רכש כזאת אבל לא ידוע איפה הוא מחזיק אותה אם בארץ או בחו"ל

ועוד 2 אנשי עסקים שהיה כתוב שהם רצו לרכוש אותה גם מישהו יודע מה נסגר עם העסקאות האלה

 

וכתבת ש-Z8 יובאה בהזמנה מיוחדת, האם יש אותה בארץ או שזה סתם שמועות כי קראתי פעם שהיו תוכניות לייבוא שלה

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
זאת הגריסה VTI שנת 92 היפנית(4מושבים)היחידה בארץ

+ בודי קיט MS דיזיין+ טורבו כ400כ"ס

400 כ"ס !!:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

 

שמעתי רק על סיויק אחת מטורפת כזאת בארץ

ושיש לה בכלל מנוע של אינטגרה 1.8!!

 

מה שמוכיח את פוטנציאל השיפורים העצום של הונדה

 

תמיד אמרתי את זה ותמיד אומר:

 

הונדה מציתה את הדמיון!!:twisted:

א. המנוע הוא 1.6.

ב. היא ללא ספק מטורפת לחלוטין. יצא לי לראות אותה נוסעת ולראות איך היא מתרחקת לי מהאוטו בלי מאמץ כלל וכלל.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

ב. היא ללא ספק מטורפת לחלוטין. יצא לי לראות אותה נוסעת ולראות איך היא מתרחקת לי מהאוטו בלי מאמץ כלל וכלל.

מאיזה אוטו היא התרחקה? sti?

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
ב. היא ללא ספק מטורפת לחלוטין. יצא לי לראות אותה נוסעת ולראות איך היא מתרחקת לי מהאוטו בלי מאמץ כלל וכלל.
מאיזה אוטו היא התרחקה? sti?

כן..ולא סתם STI. ולא רק מ- STI.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם
כ"כ מהר יש לך STI?

 

אבל רק לא מזמן קנית WRX! :shock:

 

לי יש WRX. ודיברתי לא על האוטו שלי. לשלי הוא מתנתק כמו ששלי מתנתקת לשרייד מנוע 1.0...:wink:

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

טוב, הבנו מה זה ומי זה VTI. אין לשרשור ערך אינפורמטיבי נוסף.

 

תוצאות הרייסים ישודרו היום בערב בערוץ 23 במשדר בהנחיית עירית ענבי.

בזאת נסתיימו שידורי שרשור זה. תודה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...