Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיויק VTI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זאת אחת הכתבות היחידות שקראתי ממש עד הסוף...:wink:

מ=ר=ג=ש!

אגב,

הכתבה מתאריך 3.3.94. קראתי אותה בבית ספר.

ב-3.3.2000 קניתי לי אחת...

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אחלה כתבה . נהנתי ליקרוא אותה ולהעשיר את הידע שלי,

באיחוד בתור חולה על הספורטוויות של הונדה ( nsx ,perlude, crx ,civic coupeו ועוד ועוד..)

 

בכלל חבל היום שלמכוניות של הונדה יצא שם כזה "ערסאותי" , כי לפי דעתי המכוניות שלהם פשוט מצויינות ..

 

אבל הכי מפליא זה המחיר , שימו לב, 100k ש"ח !!

המקבילה שלה היום עולה ה type r עולה מחיר כפול משלה , ואני בספק אם תוספת המחיר העצומה הזאת מוצדקת.

המחיר נשמע מפתה אבל באותה תקופה משפחתית שהיום עולה 130000 ש"ח עלתה אז 70000 ש"ח...

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
VTI לא קשורה לצורת המרכב , יש גם ב3 דלתות וגם ב2 דלתות ( קופה )

 

VTI זו הגירסא החמה של ההונדה סיוויק מדור מנועי הB של 92-95

מנוע 1.6 תזמון שסטומים משתנה עם קאמשפטים לוהטים שהוציא 160 כ"ס בתור חדש , ביצועים מדהימים ממנוע כזה קטן ו0 ל100 מצוין ( מה שבא לרוב על חשבון נתון מומנט )

 

אני ראיתי ( ולא שמועות או השתלות ) 3 כאלו על כבישי ישראל , 2 מכוניות שלוש דלתות וגירסאת קופה אחת

 

ליביו

למה תמיד חושבים ככה..על המומנט, יש לה 17 קגם ב 7000.. נתון מומנט שאין לאף 1600.

ו 15.5 קגם יש כבר ב 4500 סלד..כמו כל המנועים האטמוספרים 1600 שנחשבים טובים.

 

אז מה בא על חשבון המומנט ?..כלום...

 

כנל ל S2000 .אומריןם שאין מומנט,,, נו באמת ! 23 ב 7700..אבל יש גם 20 מ 4800...שזה אפילו מה שאין ל אף 2000 אטמוספרי אחר.. (חוצמקליאו..) לכל המנועי 2000 יש בשיא שלהם 19.5.. גם כן ב 4500- 4800... אז מה השוני..

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
כל ה VTI הזה שווה לתחת

 

תאמינו לי , רק סרדין עשה בשכל.

 

הונדה פרילוד - 2.2 180 כ"ס , מהממת ביופיה, קופה, מהממת שוב, מהירה (7.2 ל 100?) ..... ורק להוסיף טורבו :D

 

אה וגיר ידני ..

 

אבל אתם מבינים ;)

 

בקיצור... שום VTI לא שווה כמו הפרילוד :)

אם זה ככה אז הרכב שלי מאיץ ב 7 שניות ל100:lol: .

אורן ידידי , פרילוד 2.2 שהייתה בבעלות חבר שלי משום מה נשארה מאחור ... (אוטומתית) , הנתונים שזורקים לך במגזין לא תמיד קולעים (ע"ע פולו GTI- 8.5 בפועל ולפי מגזין AUTOCAR - 10.5...) .

106 ראלי - 9.6 בפועל ולפי AUTOCAR 8.5 ...

מצטער אבל הפרילוד לא מהירה כמו שחשבת... הילוכים ארוכים ורכב כבד !

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
אני לא מבין איך בכתבה הכתב מציין שהמכונית לא תחליף לרכב משפחתי ושוכח לציין שגם בתור שופל היא לא משו....

 

אה כן, אין אף מילה על התנהגות הכביש. מקצועיות, מיקצועיות...

מילים כדורבנות.

 

מוטי.

פורסם
אחלה כתבה . נהנתי ליקרוא אותה ולהעשיר את הידע שלי,

באיחוד בתור חולה על הספורטוויות של הונדה ( nsx ,perlude, crx ,civic coupeו ועוד ועוד..)

 

בכלל חבל היום שלמכוניות של הונדה יצא שם כזה "ערסאותי" , כי לפי דעתי המכוניות שלהם פשוט מצויינות ..

 

אבל הכי מפליא זה המחיר , שימו לב, 100k ש"ח !!

המקבילה שלה היום עולה ה type r עולה מחיר כפול משלה , ואני בספק אם תוספת המחיר העצומה הזאת מוצדקת.

ומה תגיד על זה ש-BMW 520 עלתה בשנת 1992 בערך 130K והיום מעל ל-300K

 

מחירים יחסית עולים כל שנה

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

שאלה לי אליכם

 

 

כמה מכם נהג , על הונדה סיוויק VTI :?:

 

דעות יש מכאן ועד הירח....

 

מישהו מכם נהג על הסיוויק VTI, חווה את תחושת ה 7,000 סל"ד שלה ?

ויותר מכך,לנהוג בה באותן השנים? כלומר 1994.היה תענוג של ממש-מנסיון.

( הסיוויק VTI הלבנה, שמופיעה בכל המבחנים,שייכת לחבר שלי-עד היום היא אצלו

הוא יד ראשונה-וממש לא מוכר אותה.)

 

זכרו בשנת 1994, האימפרזה טורבו, היתה רק שמועה,וגם זה רק למביני עיניין

בודדים במיוחד-ואולי לאלה שקראו על כך באחד מתצלומי הריגול במגזין אוטו.

 

לקח לסובארו קרוב לשנה + , עד שהאימפרזה GT נחתה כאן-ואף אחד לא שם עליה

קצוץ-חוץ מבודדים (מבינים)עד אף אחד.וה VR6 שלטה כאן ביד רמה עד מאוד.

 

ארצה הגיע הVR6 בייבוא סדיר ב1994 , והיתה למכונית הספורטיבית החזקה ביותר.

אמת מידה /קובעת הרף אם תרצו. כפי שכיום האימפרזה והEVO.

 

המכונית המקבילה יחסית לבונזאי בדמות VTI, היתה הסיטרואן ZX16V.

שנחשבו למכוניות חזקות,ומהנות לנהיגה-עד היום כמובן.

אך מחירן עמד להן לרועץ- מזכיר לכם משהו :?:

 

אז בבקשה קצת כבוד-ותכניסו את עצמכם לפרופורציות.

 

 

עוד על ספורטיביות עיינו ב:

 

היסטוריה ספורטיביות בישראל - מאת : אילן פייביש

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=55470

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם
למה תמיד חושבים ככה..על המומנט, יש לה 17 קגם ב 7000.. נתון מומנט שאין לאף 1600.

ו 15.5 קגם יש כבר ב 4500 סלד..כמו כל המנועים האטמוספרים 1600 שנחשבים טובים.

 

אז מה בא על חשבון המומנט ?..כלום...

 

כנל ל S2000 .אומריןם שאין מומנט,,, נו באמת ! 23 ב 7700..אבל יש גם 20 מ 4800...שזה אפילו מה שאין ל אף 2000 אטמוספרי אחר.. (חוצמקליאו..) לכל המנועי 2000 יש בשיא שלהם 19.5.. גם כן ב 4500- 4800... אז מה השוני..

 

ה"מומנט" שאתה מדבר עליו ומומנט שאנשים אומרים שחסר בהונדות זה דברים שונים. השני הוא מושג חשוב, לראשון אין שום חשיבות. אני מקווה שמישהו הולך להסביר את זה כאן בצורה יותר מפורטת

פורסם

יש כמה הצבקים ישנות 94-95 ישנן 9 כאלה אחרי קצה שלידה ורק כ3 נשארו ללא תאונות

חלק מהם עם מנוע ה170 כ"ס(B16A2)

 

הנה תמונה של ה VTI סדאן שהיתה בעבר של שגרירות מצריים וכיום בבעלות פרטית ואפילו גודשת :wink:

 

picture6148pi.th.jpg

זאת הגריסה VTI שנת 92 היפנית(4מושבים)היחידה בארץ

+ בודי קיט MS דיזיין+ טורבו כ400כ"ס

חלומות נועדו בשביל להגשים אותם . . . 8)

אסקורט דור1 רפליקת RS (היעד - 150כ"ס אטמוספרי חזק)

סיוויק Eg6 סדאן/האצ'בק (מנוע B18c5 + מגדש על 320כ"ס)

ER-edition. . .ויש כאלה שאומרים שיש לי הרבה חלומות :lol:

פורסם

לא יודכ כמה ממכם נהג\נסע עם מישהו ב-VTI ...

אבל אני כן ויש לחבר שלי אחת כזאת והיא מטורפת.!!!

יש לה שאסי אחורי אומנם.... אבל היא תוקנה בצורה מקצועית ביותר...

ואני הרגשתי מזה אוטו שדוהר ב-9500 סל"ד שזה להידבק למושב!!!

האוטו עם מנוע סטדרטי עם 170 כ"ס ועוד שיפורים (בלי טורבו עדיין) ומגיע לבערך 190 כ"ס

אפילו קצת יותר ....

אם אתם רוצים לדעת אז הוא לקח פרילוד וגם סובארו אימפרזה GT ....

וכמובן עוד ועוד...

WWW.TURBO-JET.CO.IL טורבו ג'ט- פיתרונות בלחץ מים גבוה-ניקוי מחליפי חום, הסרת בטון, קילוף טיח וציפויים, חידוש אבנים לסוגיהם ופריצת קווי מים וצנרת.
פורסם

זאת הגריסה VTI שנת 92 היפנית(4מושבים)היחידה בארץ

+ בודי קיט MS דיזיין+ טורבו כ400כ"ס

400 כ"ס !!:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

 

שמעתי רק על סיויק אחת מטורפת כזאת בארץ

ושיש לה בכלל מנוע של אינטגרה 1.8!!

 

מה שמוכיח את פוטנציאל השיפורים העצום של הונדה

 

תמיד אמרתי את זה ותמיד אומר:

 

הונדה מציתה את הדמיון!!:twisted:

פורסם
זאת הגריסה VTI שנת 92 היפנית(4מושבים)היחידה בארץ

+ בודי קיט MS דיזיין+ טורבו כ400כ"ס

400 כ"ס !!:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

 

שמעתי רק על סיויק אחת מטורפת כזאת בארץ

ושיש לה בכלל מנוע של אינטגרה 1.8!!

 

מה שמוכיח את פוטנציאל השיפורים העצום של הונדה

 

תמיד אמרתי את זה ותמיד אומר:

 

הונדה מציתה את הדמיון!!:twisted: שתי הסיוויק החזקות הן מאותו הבית.

 

זו שהיא vti היתה של שגרירות מצריים והובאה לכאן מיפאן וסבורני שהקיט שלה מקורי.

 

מנסיעה אישית ברכב הוא היה מדהים גם לפני הטורבו אחריו טרם ניסיתי...

 

ההישג המרשים ביותר בטכנולוגיה של הונדה הזו הוא היכולת לנשום היטב בטורים גבוהים.

 

ההונדה נסעה על הילוך 3 שפשוט לא רצה להיגמר והטורים רק עלו ועלו.

 

turbo- בשנת 1995 לחבר טוב שלי היה אימפרזה gt ומבחינת הפנים שלה היא היתה ספרטנית וזו עוד מחמאה. לכן ניתן להבין למה העדיפו את הגולף "המפוארת" לזמנו.

 

בזמנו גם איש לא ידע מה זה האוטו הזה(האימפרזה) ואני זוכר גם ששאלו אותנו את השאלה הזו בכביש!

 

כאחד מזקני השבט אני זוכר את התקופה של המכוניות הללו ומאז הגעת האימפרזה הכל השתנה.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
זו שהיא vti היתה של שגרירות מצריים והובאה לכאן מיפאן וסבורני שהקיט שלה מקורי.
איזה קיט בדיוק?

TYPE-R זה לא קיט, זה דגם שלם, בדיוק כמו שפונטו HGT זה לא קיט.

 

מוטי.

פורסם
איזה קיט בדיוק?

TYPE-R זה לא קיט, זה דגם שלם, בדיוק כמו שפונטו HGT זה לא קיט.

 

מוטי.

לזה כיוונתי מוטי.

 

כל מה שעל האוטו חיצונית קרי, טמבון וחצאיות בא איתו מהמפעל.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...