Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיויק VTI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אילן מה חשבל שהפסקת לעדכן משנת 2001...

 

מה עם ההמשך? אתה לא עובד על זה?

 

 

_________________________________________

 

איציק

 

אני עובד על ההמשך,וזה לא פשוט -זה ממש פרוייקט.

וישנם כאלה, שלא מעריכים את זה.

 

למי שלא יודע (עדיין),אני ואיציק מדברים על:

 

היסטוריה ספורטיביות בישראל מאת:אילן פייביש

קישור:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=55470

 

 

______________________________________________________-

 

בקשר ל HONDA CIVIC VTI

 

ובכן:

 

בשנת 1994, נרכשו רק 9 יחידות מדגם הונדה סיוויק VTI מתוכן שרדו רק 3 מכוניות.

כולן בגרסת האצ'בק. לישראל לא יובאה מעולם בייבוא סדיר גרסת הסדאן של הסיוויק VTI

*ישנה הונדה סיוויק VTI סדאן יחידה שהגיע ארצה ששימשה את עובד שגרירות מצרים,ונרכשה לבסוף ע"י אזרח ישראלי.

 

 

 

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
פגשתי בחור עם סיויק קופה ירוקה, שטוען כי באוטו שלו ישנו מנוע VTI מוגדש. הרכב היה במקור 1600 רגיל עם גיר אוטומט. הוא החליף ל- VTI , החליף גיר הוסיף טורבו וטוען שיש לו כיום מעל ל- 200 כ"ס. האם זה הגיוני ?

 

עקרונית,זה הגיוני ויכול להיות.

לפרטים נוספים,ראה את תשובתו של אישפוז. :lol:

 

VTI מקוריות שרדו רק כמה בודדות.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
אני פגשתי בחור שטוען שיש לו חייזר בתחת שעוזר לו לעוף בלילות מעל הכותל ולדבר עם המשיח.

אותי שחררו הביתה עוד באותו יום, אבל הוא הועבר לבידוד.

לא יודע אם הסיפור שלו נכון או לא, עד שהוא לא יוריד מכנסיים ויתכופף אין דרך לדעת.

אותו דבר לגבי סיוויקים.

אחת מהתשובות היותר יפות בפורום הזה. אהבתי..

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

אחלה כתבה . נהנתי ליקרוא אותה ולהעשיר את הידע שלי,

באיחוד בתור חולה על הספורטוויות של הונדה ( nsx ,perlude, crx ,civic coupeו ועוד ועוד..)

 

בכלל חבל היום שלמכוניות של הונדה יצא שם כזה "ערסאותי" , כי לפי דעתי המכוניות שלהם פשוט מצויינות ..

 

אבל הכי מפליא זה המחיר , שימו לב, 100k ש"ח !!

המקבילה שלה היום עולה ה type r עולה מחיר כפול משלה , ואני בספק אם תוספת המחיר העצומה הזאת מוצדקת.

פורסם
אחלה כתבה . נהנתי ליקרוא אותה ולהעשיר את הידע שלי,

באיחוד בתור חולה על הספורטוויות של הונדה ( nsx ,perlude, crx ,civic coupeו ועוד ועוד..)

 

בכלל חבל היום שלמכוניות של הונדה יצא שם כזה "ערסאותי" , כי לפי דעתי המכוניות שלהם פשוט מצויינות ..

 

אבל הכי מפליא זה המחיר , שימו לב, 100k ש"ח !!

המקבילה שלה היום עולה ה type r עולה מחיר כפול משלה , ואני בספק אם תוספת המחיר העצומה הזאת מוצדקת.

אף אחד לא אומר שהמכוניות של הונדה לא טובות.

השם הרע שיצא להונדות יצא בגלל הנטייה של אנשים מסוימים לשים על הונדות כונסים,ספוילרים של אימפרזות (:x),נאונים,מדבקות,שפריצרים כחולים ושאר "קישוטים" זוועתיים.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

כל ה VTI הזה שווה לתחת

 

תאמינו לי , רק סרדין עשה בשכל.

 

הונדה פרילוד - 2.2 180 כ"ס , מהממת ביופיה, קופה, מהממת שוב, מהירה (7.2 ל 100?) ..... ורק להוסיף טורבו :D

 

אה וגיר ידני ..

 

אבל אתם מבינים ;)

 

בקיצור... שום VTI לא שווה כמו הפרילוד :)

פורסם

למה לשפר 1.6 מסריח שאפשר לשפר 2.2 עצבני :D

1)להגיע להספק גבוהה ממנוע פצפון זה כבוד.

2)עדיף מנוע 1.6 עם 160כ"ס ולא 2.2 עם 180 כ"ס.

 

-VTI לוקחת פרלוד בכל רגע נתון.

 

 

נ.ב.

B16B2 = 182HP

קו---------------------------------------

פורסם

אני לא מבין איך בכתבה הכתב מציין שהמכונית לא תחליף לרכב משפחתי ושוכח לציין שגם בתור שופל היא לא משו....

 

אה כן, אין אף מילה על התנהגות הכביש. מקצועיות, מיקצועיות...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מושיק היקר,

 

קודם כל אין לי מושג אם VTI לוקחת פרילוד

 

2. כבוד או לא כבוד .. מנוע ה 1600 מוגבל , ולא יעזור לך כלום (מישהו שאני מכיר כבר נתקל בזה עם ההונדה שלו)

3. מהמנוע הזה אפשר להפיק יותר כוח מאשר מה 1.6 וזה עניין ידוע ובדוק.

4. שום VTI מכוערת לא תהיה יפה כמו פרילוד שחורה ורעה.

 

נ.ב

למי אכפת.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...