Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

1. בכיור אחרי ערבוב טוב עם סבון כלים ומים, הרבה מים

2. שקית 10 אגורות של סופר עם נייר סופג ואז לקשור ולפח שלא יסריח

3. לפח רק עם נייר סופג

4. לפח בלי נייר סופג ובלי שקית

5. לשירותים (מוזר אבל נראה לי יש כאלה שעושים את זה)

 

אני עושה את 2 למרות שזה מרגיש לי מטורחן.

פורסם

לקומפוסט או לפח הרגיל

אחרי כמה מלחמות קשות עם הצנרת של המטבח בשבת בבוקר אני לא לוקח סיכונים יותר...

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

עם שקית בפח. בלי נייר סופג

למרות שלפני כמה שנים עברתי לקנות טונה במים בדיוק בגלל הסיבה הזאת. את השמן אני מוסיף לאחר ריקון המים. קצת שמן זית איכותי

  • רעיון טוב! 1

.

פורסם

טונה פחות. מת על סרדינים. מחסל 4-6 קופסאות בשבוע...

 

השמן לכיור ולא לפח כי שמן חודר שקיות ניילון.

 

מדי פעם שופך לכיור מים רותחים, ומדי פעם אקונומיקה. הכל תקין.

פורסם

לא יודע איזה שמן יש לך בסרדינים

שמן מאכל לא חודר שקיות ניילון.

גם שמן טיגון אני שם בשקית בפח. לא היו בעיות (אלא אם כן יש חור בשקית)

  • אהבתי 1

.

פורסם

חודר גם חודר. ברמה של הזעה, לא ממיס את הניילון.

לפני 4 דקות, om2 כתב:

לא יודע איזה שמן יש לך בסרדינים

5W30... אלא מה?!

 

שמן טיגון הולך לפח בתוך הבקבוק שלו (או אחר).

  • מצחיק 1
פורסם

1.לכיור בעת שטיפת כלים עם כמות נאה של סבון

 

שמן טיגון מהצ'יפסר לעומת זאת,האישה מרכזת בבקבוק פלסטיק שאין עליו פקדון (חלב נניח),ולפח השכונתי.

לפני 29 דקות, om2 כתב:

 

שמן מאכל לא חודר שקיות ניילון.

 

חודר גם חודר ידידנו,יעיד הפח שכמה וכמה פעמים הרמתי את השקית ומצאתי שלולית קטנה בתחתית.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ישירות מהפחית לפח.

בחיים לא ראיתי ששמן חדר את השקית. מצד שני אני משתמש בשקיות זבל מוסדיות.

שמן של טיגון אני סופג מהמחבת עם נייר ולפח.

שומן שיוצא מהכנת המבורגרים וכאלה אני שופך מהמחבת לכוס חד פעמית וכשזה מתקרר ומתקשה זורק לפח.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 7 דקות, SlowRide כתב:

בחיים לא ראיתי ששמן חדר את השקית.

ניסיתי עכשיו כדי להיות בטוח...

זה אחרי קרוב לשעה.

 

Unti369tled.jpg

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

משתמש בפח בשקיות כאלה, אף פעם לא דלף.

 

PXL_20260324_084643751.LONG_EXPOSURE-02.ORIGINAL~2.jpg

  • מעניין 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...