Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 42 דקות, Derish כתב:

על רקע תנופת המחזור בישראל בעשור האחרון

על מה אתה מדבר?

בבניין ממוצע בישראל, אם יש פחים נפרדים למחזור, הם מלאים בכל סוגי הפסולת כי אנשים לא יודעים מה צריך לזרוק בכל פח, או פשוט מתעצלים למיין. או שפשוט הפחים האלו מתמלאים בקצב הרבה יותר מהיר מהריקון.

וזה אחרי שנים של חינוך הציבור ופקדונות על בקבוקים וכו׳.

הפרדת שמן? אולי בעוד עשור יתחילו לדבר על זה.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)
לפני 53 דקות, Derish כתב:

מפתיע לקרוא את זה על רקע תנופת המחזור בישראל בעשור האחרון.

לא יודע על מה אתה מדבר. 

 

פעם הייתי מתאמץ לשים במיחזורית סוללות. עד שיום אחד באתי וראיתי שזה פרוץ ועקום - ולקחו את הסוללות כנראה. מהמתקן, הכלוב הזה.

 

אותו הדבר עם בגדים שרציתי לשים בביגודית. יום אחד באתי וראיתי שזה מעוקם ככה ששדדו את כל הבגדים שאנשים השאירו שם. 

 

הדבר היחיד שאני היום מתאמץ למחזר זה הקרטונים שאני הולך לשים בכלוב הזה. מהאריזות של המשלוחים של אמאזון. 

 

סטארט אפ ניישן. 

 

ושכחתי לדבר על מכונת כביסה או מוצרים שפתאום דורשים ממך כסף לפנות את המוצר הישן. מה שפעם אני זוכר שפשוט היה חוק שלוקחים ממך תנור או מכונת כביסה ישנה או מדיח ישן בלי שום עלות.

 

אז פעם אחרונה כשהייתי צריך לזרוק את הספה הישנה (נכון, לא מוצר אלקטרוני, אבל זה הרעיון שיעבוד מבחינתי בעתיד) פשוט פירקתי אותה לחלקים בודדים כך שאצליח לקחת אותה לאט לאט לפח הזבל. 

 

מאוד אהבתי את הרעיון של ביו-דיזל. לישראל יש עוד המון מה ללמוד. 

עריכה אחרונה על ידי saar5555
ושכחתי לכתוב על מוצרים אלקטרוניים

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

מה שאתם מתארים פה, להפריד את הטונה מהשמן זה משול בעיני להפרדה של השוקולד במילקי מהקצפת שלו. מה, אתם זורקים את הקצפת ואוכלים רק את השוקולד?

  • מצחיק 1
פורסם

תנופת המחזור בארץ מאוד תלויה איפה אתה גר.

אני לא מכיר את כל המקומות בארץ, אבל ממה שאני כן מכיר:

בתל אביב - המצב עלוב. צריך ממש להתאמץ כדי לאתר פחים נפרדים.

בירושלים - המצב טוב מאוד במרבית השכונות. פרישה מלאה של פחים טמוני קרקע,

פחים ייעודיים לזכוכית, אריזות קרטון, אריזות פלסטיק, מכשירי חשמל ישנים, בגדים ועוד.

 

אני מנחש ששאר הארץ נעה בסקאלה.

לפני 33 דקות, saar5555 כתב:

ושכחתי לדבר על מכונת כביסה או מוצרים שפתאום דורשים ממך כסף לפנות את המוצר הישן. מה שפעם אני זוכר שפשוט היה חוק שלוקחים ממך תנור או מכונת כביסה ישנה או מדיח ישן בלי שום עלות.

אם אתה מזמין מוצר חדש, המוביל של המוצר החדש מחויב לפנות את המוצר הישן, בלי אגורה נוספת.

מי שדורש עובר על החוק.

  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 2 דקות, hans כתב:

מי שדורש עובר על החוק.

מכיר מקרה של מקרר שהיה צריך להילקח, עשו פרצופים וביקשו כסף. אז תודה אבל לא תודה. בסוף העפנו אותו בעצמנו. 

 

ולא מעניין אותם כנראה שהם עוברים על החוק. לא נראה לי שאוכפים את זה. 

 

 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

בב"ש יש מה שמוגדר "השכונות"

שזה א, ב, ג, ד, ה, ו, ט, י"א

ויש מה שמוגדר כביכול "השכונות הטובות"

שזה נווה נוי, נווה זאב, נחל עשן, רמות, פלח 5, פלח 7, 

 

מתוך מה שמוגדר "השכונות" ברוב המקומות האלה לא קיימת מודעות למחזור בכלל אצל אנשים לדעתי, בחצי מהשכונות האלה גם יש לכלוך ברחובות ברמה שלא ראיתי בחיפה בחיים

 

@saar5555בשכונות היותר טובות איך זה הולך לדעתך? גם אין מודעות?

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, saar5555 כתב:

ולא מעניין אותם כנראה שהם עוברים על החוק. לא נראה לי שאוכפים את זה. 

מצער לשמוע. נפלת על חצוף.

מהניסיון המועט שלי כולם עושים פרצוף אבל עד כה כולם פינו.

 

 

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 9 דקות, hans כתב:

 

אם אתה מזמין מוצר חדש, המוביל של המוצר החדש מחויב לפנות את המוצר הישן, בלי אגורה נוספת.

מי שדורש עובר על החוק.

זה נכון - בתנאי שהפינוי במעמד המסירה.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני מקפיד להגיד כבר כשמצלצלים אלי לקבוע את המשלוח שיש לי מוצר ישן ושלפי החוק הם מחוייבים לקחת אותו, קיצר שואל \ מוודא.

עוד לא קרה שאמרו לי לא (וגם לא יכולים, זה בניגוד לחוק והשיחה מוקלטת).

מה שכן רוב אם לא כל המוצרים הלבנים אצלי בבית הם דרך יבואן רשמי אז אולי זה גם משפיע.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אם יש מעלית אז שמים ברחוב ביום איסוף, תלוי בעיר, יש ערים שצריך להודיע מראש. באה משאית ולוקחת. ספות מקררים וכדומה.

אתה משלם ארנונה גם עבור שירות פינוי.

אם יש מדרגות אז זה בעיתי יותר.

 

 

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם
לפני 14 דקות, גולדן191 כתב:

מתוך מה שמוגדר "השכונות" ברוב המקומות האלה לא קיימת מודעות למחזור בכלל אצל אנשים לדעתי

PXL_20230104_085854492.thumb.jpg.dba36ce975793642af262107331ed6a8.jpg

צילמתי ב"שכונות" בבאר שבע. נראה שיש מודעות למיחזור 😄

  • מצחיק 5

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 2 דקות, car_me כתב:

אם יש מעלית אז שמים ברחוב ביום איסוף, תלוי בעיר, יש ערים שצריך להודיע מראש. באה משאית ולוקחת. ספות מקררים וכדומה.

אתה משלם ארנונה גם עבור שירות פינוי.

אם יש מדרגות אז זה בעיתי יותר.

 

 

לפי חוק מקרר אסור בתכלית להשאיר ברחוב. החוק נחקק בעקבות מותם של שני ילדים שנלכדו במקרר נטוש. במקרה אחת מהן היתה איתי בגן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 27 דקות, גולדן191 כתב:

שזה נווה נוי, נווה זאב, נחל עשן, רמות, פלח 5, פלח 7, 

שכחת את נאות לון. 

לפני 8 דקות, sperial כתב:

לפי חוק מקרר אסור בתכלית להשאיר ברחוב.

 טוב לדעת. מפורק לחלוטין? דלת, דלת וכו'? 

לפני 27 דקות, גולדן191 כתב:

מתוך מה שמוגדר "השכונות" ברוב המקומות האלה לא קיימת מודעות למחזור בכלל אצל אנשים לדעתי, בחצי מהשכונות האלה גם יש לכלוך ברחובות ברמה שלא ראיתי

טוב, מבקש לא להכליל. הקרטוניה אצלנו בשכונה מלאה - כנראה שכולם קונים באונליין.  לגבי הלכלוך מקבל את מה שאמרת בחלקו. 

לפני 27 דקות, גולדן191 כתב:

יש מה שמוגדר כביכול "השכונות הטובות"

שזה נווה נוי, נווה זאב, נחל עשן, רמות, פלח 5, פלח 7, 

 

מזכיר לי שיחה שפעם מישהי סיפרה לי שהם בדיוק חזרו מחו"ל וחיפשו דירה, הם עשו סיבוב בשכונה וקנו בית פרטי לפי המכוניות בחניות, כמה שהן היו יותר יקרות וחדשות.

ואני מדבר על ב"ש. 

עריכה אחרונה על ידי saar5555
  • מצחיק 1

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

×
×
  • תוכן חדש...