Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 19 דקות, saar5555 כתב:

מזכיר לי שיחה שפעם מישהי סיפרה לי שהם בדיוק חזרו מחו"ל וחיפשו דירה, הם עשו סיבוב בשכונה וקנו בית פרטי לפי המכוניות בחניות, כמה שהן היו יותר יקרות וחדשות.

ואני מדבר על ב"ש. 

איפה קנו בסוף? 😂

פורסם (נערך)

מצטער לשמוע שהקדמה עוד לא הגיעה לכל מקום. אולי הייתי צריך לכתוב 'על רקע תנופת המחזור בקריית נורדאו, נתניה, אזור השרון' ליתר דיוק.

 

לגבי מוצרים כבדים יותר, המודל בברצלונה והפרברים די פשוט - צריך לתאם תאריך איסוף עם העיריה, להוריד לבד לרחוב, והם ישלחו משאית בטווח שעות מסויים כדי לפנות את הרהיט או את מכשיר החשמל למזבלה התעשייתית. בפועל - הם יכולים לבוא גם באמצע הלילה, ורוב האנשים פשוט משאירים את הזבל ליד אזור הפחים כי תוך מספר ימים מישהו (העיריה או האפריקומנים) כבר יאסוף את זה לבד.

 

אפשר גם לבוא ישר למזבלה עם כרטיס תושב אם יש לך מסחרית, ולדברים קטנים יותר יש משאית איסוף שחונה שעתיים בשבוע בפינת רחוב ספציפית לפי לו"ז שכונתי. מתקני איסוף לפלורסנטים, סוללות וכד' יש בכניסה לכל סופר ולפעמים גם במשרדים. אמנם ברור לכולם שלא הכל באמת ימוחזר, אבל השאיפה היא פשוט למנוע השארת זבל רנדומלי ברחוב.

 

עריכה אחרונה על ידי Derish
  • מעניין 1
פורסם

אין לי תשובה לפותח השרשור. אבל ביו דיזל היה גם בישראל. חושב לפני 15 או 20 שנה.

רק שחיסלו את זה. על ידי מס בלו. וככה חיסלו תכדיות של זה.

היו אוספים שמן ממסעדות. פלפליות. וכל מקום אם שמן בישול.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם
לפני 51 דקות, sperial כתב:

לפי חוק מקרר אסור בתכלית להשאיר ברחוב. החוק נחקק בעקבות מותם של שני ילדים שנלכדו במקרר נטוש. במקרה אחת מהן היתה איתי בגן.

אתה כנראה חי בשנת 65.

איפה תמצא מקרר עם נעילה כמו פעם?

בכל מקרה הוא לא אוסר, רק אומר שלא תהיה נעילה.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם

 

לפני 28 דקות, גולדן191 כתב:

איפה קנו בסוף? 😂

איפה שהוא ברמות. אני כבר לא זוכר.. רחוב עם שם של ציפור לדעתי. 

לפני כשעה, גולדן191 כתב:

בשכונות היותר טובות איך זה הולך לדעתך? גם אין מודעות?

יש מודעות בכל מקום. היום מדברים על איכות הסביבה וטביעת רגל פחמנית בכל בית ספר. 

 

 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לפני 19 דקות, car_me כתב:

אתה כנראה חי בשנת 65.

איפה תמצא מקרר עם נעילה כמו פעם?

בכל מקרה הוא לא אוסר, רק אומר שלא תהיה נעילה.

העובדה היא שגם בשנים האחרונות היו מקרי מוות של ילדים שנחנקו במקררים נטושים (בדקתי לפני שעתיים, כי היה דיון דומה בוואטסאפ השכונתי). לא כל ילד, בוודאי צעיר, יהיה מסוגל להתגבר גם על הסגירה המגנטית, בוודאי במצב הלחץִ בו הוא מוצא עצמו פתאום סגור בתא חשוך ואטום.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני כשעה, Derish כתב:

לגבי מוצרים כבדים יותר, המודל בברצלונה והפרברים די פשוט - צריך לתאם תאריך איסוף עם העיריה, להוריד לבד לרחוב, והם ישלחו משאית בטווח שעות מסויים כדי לפנות את הרהיט או את מכשיר החשמל למזבלה התעשייתית.

בירושלים אפשר לתאם במוקד פינוי גזם וגרוטאות.

באופן מעשי אצלי בשכונה הטנדר של הגרוטאות מסתובב 3 פעמים ביום אז גם להתקשר לא טורחים :)

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני שעתיים, גולדן191 כתב:

כי אתה לא נלחם במשקל שנים כמו פותח הפוסט ;)

אז פותח הפוסט צריך לדעת שלא כל מי שהוא מתכתב איתו בפורום הוא מי שהוא נדמה שהוא. 

 

אני 186 ס"מ. עד גיל 30 הייתי עולה ויורד, כשבגיל 30 הגעתי לשיא - כנראה 120+. אז עשיתי דיאטה, ופחוצ או יותר שמרתי על משקל 86+- לאורך עשרים ומשהו שנה, עד לפני כשנה, שאז הורדתי סופית את המשקל למה שתמיד רציתי להיות, שזה 78 ק"ג. 

 

ושיהיה לך ברור, שזו מלחמה יומיומית - למען הסר ספק, אני רזה לחלוטין אבל בראש אני תמיד אהיה "שמן לשעבר". 

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
פורסם (נערך)
לפני 19 דקות, yohai71 כתב:

אז פותח הפוסט צריך לדעת שלא כל מי שהוא מתכתב איתו בפורום הוא מי שהוא נדמה שהוא. 

 

אני 186 ס"מ. עד גיל 30 הייתי עולה ויורד, כשבגיל 30 הגעתי לשיא - כנראה 120+. אז עשיתי דיאטה, ופחוצ או יותר שמרתי על משקל 86+- לאורך עשרים ומשהו שנה, עד לפני כשנה, שאז הורדתי סופית את המשקל למה שתמיד רציתי להיות, שזה 78 ק"ג. 

 

ושיהיה לך ברור, שזו מלחמה יומיומית - למען הסר ספק, אני רזה לחלוטין אבל בראש אני תמיד אהיה "שמן לשעבר". 

אני לא זוכר מתי הופתעתי מהודעה בפורום, כמו שהופתעתי מזו.

קודם כל, מדהים שהורדת, איך עשית את זה? אני מבין שהתשובה לרוב זה גרעון קלורי, או אירובי מוגבר, אבל איך? ספירה של מינוס 500 ביום? IF Diet?

 

לא ידעתי את זה בכלל, הנחתי שאתה רזה בטבעי.

כי וואלה.. אני לא יודע, לא שקלתי כמה שמן אני מסנן מהטונה, אבל לדעתי זה יותר מ 20 גרם קרי יותר מ 180 קלוריות. אני אשקול פעם הבאה, אכלתי טונה להיום.

שם בשקית סופר 10 אגורות עם 2 ניירות סופגים ולפח. ממש לא רוצה את הקלוריות האלה.

 

אגב, אני כל שישי שבת (כי קשה לי כשאני עובד) עושה* IF Diet 20:4 ז"א לא אוכל כ 12 שעות מהרגע שאני קם, הגרעון הקלורי סה"כ הוא סביב 700-1200 בסה"כ בכל יום כזה, אז 180 קלוריות זה לא הרבה אבל אם זה כל יום, זה מצטבר לרמות האלה.....

*שותה אספרסו, תה, מסטיקים לועס מדי פעם, ולוקח אלקטרוליטים - עוזר.

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם

אני יכול לרשום מה עשיתי, אבל נראה לי שזה לא המקום - לא היה לך שרשור משקל או משהו כזה?

 

פורסם
בתאריך 23.3.2026 בשעה 21:34, גולדן191 כתב:

1. בכיור אחרי ערבוב טוב עם סבון כלים ומים, הרבה מים

2. שקית 10 אגורות של סופר עם נייר סופג ואז לקשור ולפח שלא יסריח

3. לפח רק עם נייר סופג

4. לפח בלי נייר סופג ובלי שקית

5. לשירותים (מוזר אבל נראה לי יש כאלה שעושים את זה)

6. אחר


אני עושה את 2 למרות שזה מרגיש לי מטורחן.

 

אם מדובר בטונה בשמן רגיל - זורק לכיור. המדיח מחובר לטוחן אשפה ומעולם לא היו בעיות של סתימות וכו' (9+ שנים).

 

אם מדובר בטונה בשמן זית, אני מסנן את השמן ושומר אותו בצד בתוך מיכל גדול.

רוב האריזות עם השמן זית עומדת בתקן B71 2297 ואני משתמש בזה פעם בשנה לטיפול (מי שממלא בין הטיפולים יכול להשתמש בזה למילוי בין טיפולים).

  • אהבתי 1
  • מצחיק 3
  • רעיון טוב! 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני שעתיים, Derish כתב:

מצטער לשמוע שהקדמה עוד לא הגיעה לכל מקום. אולי הייתי צריך לכתוב 'על רקע תנופת המחזור בקריית נורדאו, נתניה, אזור השרון' ליתר דיוק.

 

לגבי מוצרים כבדים יותר, המודל בברצלונה והפרברים די פשוט - צריך לתאם תאריך איסוף עם העיריה, להוריד לבד לרחוב, והם ישלחו משאית בטווח שעות מסויים כדי לפנות את הרהיט או את מכשיר החשמל למזבלה התעשייתית. בפועל - הם יכולים לבוא גם באמצע הלילה, ורוב האנשים פשוט משאירים את הזבל ליד אזור הפחים כי תוך מספר ימים מישהו (העיריה או האפריקומנים) כבר יאסוף את זה לבד.

 

אפשר גם לבוא ישר למזבלה עם כרטיס תושב אם יש לך מסחרית, ולדברים קטנים יותר יש משאית איסוף שחונה שעתיים בשבוע בפינת רחוב ספציפית לפי לו"ז שכונתי. מתקני איסוף לפלורסנטים, סוללות וכד' יש בכניסה לכל סופר ולפעמים גם במשרדים. אמנם ברור לכולם שלא הכל באמת ימוחזר, אבל השאיפה היא פשוט למנוע השארת זבל רנדומלי ברחוב.

 

גם בתל אביב. 

 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

בחיפה יש ימים קבועים להוצאת גזם ואשפה גדולה - פעמיים בשבוע - אבל גם סיירת זבל שעוברת כמעט כל יום.

 

הבעיה היא הפרדת האשפה - ברחוב שלי, למשל, סילקו את מיכלי איסוף הנייר והשאירו רק 1-2 מיכלים לאיסוף אריזות, מה שמחסל את המוטיבציה להפרדת אשפה. מי שלא גר בקצה הרחוב, סמוך לפח הכתום, לא מפריד ונקודת איסוף זכוכית - דווקא חומר מצויין למחזור - יש רק אחת בשכונה ואשפה אלקטרונית בנקודות בודדות בעיר, מה שמונע, למעשה, את המיחזור.

בחיפה יש ימים קבועים להוצאת גזם ואשפה גדולה - פעמיים בשבוע - אבל גם סיירת זבל שעוברת כמעט כל יום.

 

הבעיה היא הפרדת האשפה - ברחוב שלי, למשל, סילקו את מיכלי איסוף הנייר והשאירו רק 1-2 מיכלים לאיסוף אריזות, מה שמחסל את המוטיבציה להפרדת אשפה. מי שלא גר בקצה הרחוב, סמוך לפח הכתום, לא מפריד ונקודת איסוף זכוכית - דווקא חומר מצויין למחזור - יש רק אחת בשכונה ואשפה אלקטרונית בנקודות בודדות בעיר, מה שמונע, למעשה, את המיחזור.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 7 שעות, sperial כתב:

בחיפה יש ימים קבועים להוצאת גזם ואשפה גדולה - פעמיים בשבוע - אבל גם סיירת זבל שעוברת כמעט כל יום.

 

הבעיה היא הפרדת האשפה - ברחוב שלי, למשל, סילקו את מיכלי איסוף הנייר והשאירו רק 1-2 מיכלים לאיסוף אריזות, מה שמחסל את המוטיבציה להפרדת אשפה. מי שלא גר בקצה הרחוב, סמוך לפח הכתום, לא מפריד ונקודת איסוף זכוכית - דווקא חומר מצויין למחזור - יש רק אחת בשכונה ואשפה אלקטרונית בנקודות בודדות בעיר, מה שמונע, למעשה, את המיחזור.

בחיפה יש ימים קבועים להוצאת גזם ואשפה גדולה - פעמיים בשבוע - אבל גם סיירת זבל שעוברת כמעט כל יום.

 

הבעיה היא הפרדת האשפה - ברחוב שלי, למשל, סילקו את מיכלי איסוף הנייר והשאירו רק 1-2 מיכלים לאיסוף אריזות, מה שמחסל את המוטיבציה להפרדת אשפה. מי שלא גר בקצה הרחוב, סמוך לפח הכתום, לא מפריד ונקודת איסוף זכוכית - דווקא חומר מצויין למחזור - יש רק אחת בשכונה ואשפה אלקטרונית בנקודות בודדות בעיר, מה שמונע, למעשה, את המיחזור.

פוסט מעניין, אבל לא עד כדי כך שחייבים לקרוא פעמיים.

יכלתי להרוויח עוד כמה דקות שינה 😉

×
×
  • תוכן חדש...