Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 6 דקות, BoazB11 כתב:

גם במזגן אנחנו כמעט ולא משתמשים , (רק לעתים רחוקות בקיץ כשבאים אורחים).

זה גם אני... 

רק בימי הקיץ הכי קיצוניים, אני מדליק מיזוג. 

 

באוטו נוסע בלי מזגן. 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לפני כשעה, BoazB11 כתב:

 

זה כבר הארד קור.

אכן המזגן זה הארד קור.

 

אבל אצלי משמש בעיקר לחימום.

 

והמדיח חוסך גם זמן וגם הרבה מים. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

זה פורום מכוניות פה! שואלים על איך להיפטר משמן מנוע ונוזל בלמים משומש..

את השמן של הטונה זורק לפח בלי שום טקסים מיוחדים. משתמש בשקיות זבל יקרות ומחליף כל יום. 

אבל למדתי מהשירשור הזה, שמכיוון שאין לי מדיח ואני שוטף כל יום כלים בכיור עם מים חמים, לא סובל מסתימות. מקפיד להשתמש במסננת. בכיור.

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

אני מזמין חומר מקריש שמן, לא לטונה, יותר לטיגון. שמים 3 כפיות וזה הופך את השמן לגוש שנזרק לפח בלי בעיה ובלי חשש מנזילות. 

מאמין שיעבוד גם עם טונה. 

אני אישית פשוט זורק כמו שזה לפח, לא קרה משהו מיוחד בינתיים. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 18 שעות, גולדן191 כתב:

1. בכיור אחרי ערבוב טוב עם סבון כלים ומים, הרבה מים

2. שקית 10 אגורות של סופר עם נייר סופג ואז לקשור ולפח שלא יסריח

3. לפח רק עם נייר סופג

4. לפח בלי נייר סופג ובלי שקית

5. לשירותים (מוזר אבל נראה לי יש כאלה שעושים את זה)

 

אני עושה את 2 למרות שזה מרגיש לי מטורחן.

1. איגוד האינסטלטורים הישראלי מודה לכל מי שמשתמש בשיטה 1 ומספק לחבריו עבודה.

2. הפתרון המנצח משתמש בשקיות הירקות אבל רק אחרי שווידאתי שהן אטומות (ניפוח כמו בלון) וקושר אותו היטב (לא קשר סבתא)

3. ואז הפח מסריח מטונה ודורש שטיפה יסודית עם אקונומיקה

4. כנל

5. ראה 1+3

 

לפני 7 שעות, ezuf כתב:

חודר גם חודר ידידנו,יעיד הפח שכמה וכמה פעמים הרמתי את השקית ומצאתי שלולית קטנה בתחתית.

כי או שהשתמשת בשקית לא אטומה או שלא קשרת היטב.

לפני 4 שעות, yohai71 כתב:

למה לשפוך? הולך יחד עם הטונה לתוך הסלט. 

כי רוצים לאכול סלט ירקות עם טונה בתיבול שמן ולא שמן בתיבול ירקות וטונה.

לפני 3 שעות, גולדן191 כתב:

מישהו כאן עושה סודה קאוסטית עם מים רותחים לתחזוקה? 

כן אבל רק באמבטיה כשיש סימנים להאטה בזרימה ובזהירות. אתה לא רוצה לחזור לכאן עם סיפורים בסגנון נהג הלילה. לפעמים לוקח כחצי דקה של שקט מוחלט ואז הר געש קטן מתפרץ.

אף פעם לא מסתכלים לתוך הכיור לדי לראות למה זה לא עובד

לפני 3 שעות, hans כתב:

לא מצליח להעביר שם קפיץ. במטבח מעביר קפיץ. תמיד עדיף לשחרר פיסית כמה שניתן.

קפיץ בסיפון? קפיץ מכניסים לקופסת ביקורת. את הסיפון יספיק לפרק את החלק התחתון ולשטוף את הצנרת העליונה בהרבה מים.

לפני שעתיים, BoazB11 כתב:

לגלות לך עוד משהו? לא רק את המדיח הדחנו...

גם במזגן אנחנו כמעט ולא משתמשים , (רק לעתים רחוקות בקיץ כשבאים אורחים).

זה כבר הארד קור לעומת מדיח.

השלבים הבאים בביתו של בועז:

  • מפסיקים להשתמש במייבש כביסה ותולים על חבל
  • מפסיקים להשתמש במכונת כביסה ומכבסים קצת ביד בגיגית עם טקסטיל שמפו, לכתמים קשים יש סינטבון
  • מפסיקים עם אפיה בתנור ומכינים עוגות על סיר פלא, ובשרים על מנגל פחמים בחוץ
  • המקרר מוחלף בצידניות עם קוביות קרח (או קרחום)

והמנצח בגמר:

  • מפסיקים להשתמש בגופי תאורה וחוזרים לנרות על נברשות בסגנון לואי ה־14 

🤪🤪🤪

 

  • מצחיק 5

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לפני 14 דקות, borsood כתב:

1. איגוד האינסטלטורים הישראלי מודה לכל מי שמשתמש בשיטה 1 ומספק לחבריו עבודה.

בקיצור, למרות שסבון נקשר לצד אחד של השמן, מים לצד שני, עדיין זה גורם לסתימות?

מבאס 

יש רק אופציה אחת, לסגור בשקית כלשהי טובה, סופר 10 אגורות כנראה, ולפח. 

אני זורק זבל כל יומיים, לא כל יום. רווק.

פורסם
לפני כשעה, ArikB כתב:

אף אחד לא נותן קצת מהשמן לחתול? פעם אמרו שזה עושה פרווה רכה. 

זה היה קורה. בהחלט פרווה טובה. היום היא כבר בת 14-15 בקושי אוכלת לצערי. כבר תשושה.  ואני חושש שאאלץ להיפרד ממנה מתישהו. 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

עד לפני מספר שנים צרכתי פחמימות ומעולם לא נתקלתי בבעיה הזו. מרוקן את הקופסה לקערית, מוסיף שום+פטרוזילייה+מלח ומנגב את השמן עם לחם. היום, מרוקן לשקית לפח או משתמש למאכל כתוספת לסלט או לטיגון חביתה כדי להכניס קצת קלוריות לגוף.🙂

 

שפיכת שמן לביוב מקשה מאוד על ההמרה למים מושבים כך שאני נמנע מזה. בנוסף, קצת לפני פסח נוהגים לאטום את הקופסאת ביקורת (סמרטוט עטוף במספר שקיות נילון) ולרוקן מיכל אקונומיקה שלם (בתוספת מספיק מים למלא את הקו) ולהשאיר לשעה. זה ממש מנקה את הקו.

פורסם
לפני 22 שעות, גולדן191 כתב:

אנשים בדיאטה ורוצים להימנע מהקלוריות 😊

אז למה לא פשוט טונה במים וזהו?...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 18 דקות, ברווז כתב:

אז למה לא פשוט טונה במים וזהו?...

זה דוחה אותי גם אם מוסיפים לזה שמן אחר כך, אבל יש מצב שבשילוב אלף האיים לייט, לימון, שמן זית ואולי גם קצת בולגרית זה יעבוד. אעדכן. אנסה את זה כשייגמר לי הטונה עם השמן.

פורסם

תאכל'ס, טונה במים זה המצב הטבעי שלה :lol:

 

איך אומרים הקניבלים, כל אחד והטעם שלו- אני מעדיף את הטונה במים על זו עם השמן, זה "כבד" לי.

אני ממילא מוסיף קצת שמן זית לסלט עם הטונה (ואלף האיים, ולימון). 

  • אהבתי 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אגב. 

המלצה, תרצו- תקחו: 

לסלט- תוספת של קצת אגוזי מלך וקצת זרעי צ'יה. לכל אחד היתרונות התזונתיים שלו. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מפתיע לקרוא את זה על רקע תנופת המחזור בישראל בעשור האחרון. אצלנו באירופה (או לפחות בספרד) הרשויות הכריזו מלחמה על מגבונים לחים ושמן בביוב זה מכבר, ונקטו באמצעים למניעת התופעות האלה. 

 

נכון להיום יש מיכלי איסוף שמן בישול משומש בפריסה רחבה, שמקבלים בקבוקי 1.5-2 ליטר מלאים. המילוי מתבצע עם משפך מיוחד בעל תבריג שאפשר להרכיב על כל בקבוק משקה משומש ונמכר בסופרים במחיר מסובסד. 

 

אני לא אוכל טונה, אבל מייצר הרבה פסולת שמן מהנינג'ה גריל. האיסוף שלו בבקבוקים נוח ומתבקש, ובניגוד לפלסטיק/אריזות וכד' אני יודע שהוא באמת עובר מחזור, משום שמשאיות האשפה העירוניות החדשות מונעות ע"י ביו-דיזל. 

 

לגבי המגבונים, למיטב ידיעתי יש איזו חקיקה של האיחוד האירופי שמחייבת לייצר אותם מחומרים שמתפרקים במגע עם מים. לא בכל מקום ולא 100% אפקטיבי, אבל בשילוב עם קמפיינים פרסומיים לחינוך הציבור נראה שזה עובד לא רע. 

 

  • רעיון טוב! 2
×
×
  • תוכן חדש...