Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 12 שעות, איציק נ. כתב:

אם מדובר בטונה בשמן זית, אני מסנן את השמן ושומר אותו בצד בתוך מיכל גדול.

רוב האריזות עם השמן זית עומדת בתקן B71 2297 ואני משתמש בזה פעם בשנה לטיפול (מי שממלא בין הטיפולים יכול להשתמש בזה למילוי בין טיפולים).

הגיוני, זה תקן רשמי של קבוצת PSA

 

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 14 שעות, yohai71 כתב:

לא היה שרשור משקל או משהו כזה?

נראה לי שאתה מתבלבל עם שרשורי הצמיגים בפורום הטכני :lol:

  • מצחיק 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
בתאריך 25.3.2026 בשעה 15:35, Derish כתב:

על רקע תנופת המחזור בישראל בעשור האחרון

כבר טחנו את זה, אבל במקרה נתקלתי בסרטון הזה היום.

 

 

 

איש חולם אני

וכך היה תמיד

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

למיטב ידיעתי, גם הפחים בצבעים שונים- בסופו של דבר מגיעים לאותה משאית

פורסם

זה לא - יש משאיות ייעודיות לכל סוג מיכל אשפה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני כשעה, פינדר כתב:

כבר טחנו את זה, אבל במקרה נתקלתי בסרטון הזה היום.

 

עם כל הסרקזם שלי, אני חושב שהפעם די ברור שמדובר ב-overflow שהם שמו בפח הרגיל כדי שלא ישאר זרוק ברחוב. הגיוני בהתחשב במה שכבר נכתב פה, על כך שפחי הבגדים לא מרוקנים בתדירות גבוהה מספיק. 

 

מעניין שגם בספרד, אלו שמרוקנים את פחי הבגדים בד"כ נראים כמו פליטים בעצמם. אני לא יודע איפה הקבלן מוצא אותם, אבל הם תמיד באים עם מסחרית מעוכה שנראית כאילו הגיעה מאיזה אי קריבי, והאנשים עצמם לא מגולחים ולא מסופרים ולבושים כמו הומלסים. לדעתי כל הסחורה פה הולכת למרוקו ולאלג'יר, מה שמסביר את הלוק שלהם. 

 

עריכה אחרונה על ידי Derish
פורסם

פחי הבגדים בארץ משמשים לאיסוף חומר לייצור סמרטוטים.

 

ד״א - ה״אופנה המהירה״ מהווה בעיה גדולה מאוד בעולם. מתברר שמדינות מפותחות מייצאות את הבגדים המשומשים למדינות מתפתחות, ושם הם מצטברים ללא שימוש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

סיפר לי בחורצ'יק שהתאמן איתי שמצא עבודה בזה (נער לפני גיוס). הבגדים הללו הגיעו לרשות, לפחות כך היה לפני המלחמה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

כבר דיברנו על זה לפני כמה דפים - זה נמכר בשטחים לפי משקל ומשם ממויין, חלק הולך לסמרטוטים תעשייתיים וחלק לשימוש חוזר אצל האוכלוסיה המקומית. 

 

צודק ספריאל לגבי האופנה המהירה, בעיה מוכרת באירופה שאין לה פתרון באופק. רק פותחים עוד ועוד פריימרקים תחת כל עץ רענן. האנושות הזאת צריכה ריסט ברמה של הפנדמיה, אבל כזה שיגרום להם לחשוב מחדש על הקונספט של צריכה ומה באמת נחוץ לבני אדם לעומת מה 'בא להם'. 

 

פורסם
בתאריך 25.3.2026 בשעה 08:11, Haim_gds כתב:

שפיכת שמן לביוב מקשה מאוד על ההמרה למים מושבים כך שאני נמנע מזה.

דווקא מבחינת טיהור הוא פחות בעייתי (חומרי ניקוי הם בעיה יותר קשה). הוא פשוט סותם צנרת.

 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

בעייתי למדי

 

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

הבעיה שיותר קשה ומגעיל להיפטר מהתוצרים של כלב, משמן של טונה.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 5 שעות, _DownLoaD_ כתב:

אני שומר בכוס פלסטיק וכל פעם מוזג קצת באוכל של הכלב. הוא טורף את זה :)

עשיתי את זה כמה פעמים (טונה במים) כשהכלב המפונק שלי היה גור וסירב לאכול. הבעיה שאחר כך הוא סירב להתקרב לאוכל אם לא שמתי בו קצת מי טונה. הייתי צריך להרעיב אותו כמה ימים עד שהוא חזר לאכול בלי זה ומאז אני לא מוסיף כלום לאוכל שלו.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

×
×
  • תוכן חדש...