Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, גולדן191 כתב:

אבל זה לא מסריח את הפח די מהר ככה? 

תלוי במשק הבית. אצלי אני מפנה מדי יום שק של 50-70 ליטר.

  • מעניין 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 14 שעות, גולדן191 כתב:

1. בכיור אחרי ערבוב טוב עם סבון כלים ומים, הרבה מים

את זה. בלי הרבה מים. אבל אני חושב שהטבליות למדיח עושות סתימות בצנרת.. (מדיח על השיש) ולכן אחרי שכל חודשיים שלושה הייתי נתקל בסתימה איפה שהוא בקו מים מהכיור לניקוז קניתי פומפה קטנה. וזהו. 

 

Coralpearl Drain Plunger, Small Hand Force Plumber Helper, Little 4 inch Cup Clog Remover, Tiny Rubber Unclogger in 9" Short Handle for Kitchen Sink, Bathroom Toilet, Shower Bath Tub (Blue + Green)

 

לפני 5 שעות, BoazB11 כתב:

טונה פחות. מת על סרדינים. מחסל 4-6 קופסאות בשבוע...

תענה רק אם מתאים לך לשתף, אין בעיה לאכול הרבה קופסאות בשבוע? מבחינת הדיאטה (אני מכיר מיתוסים החל במתכות כבדות, או מלח בכמות גבוהה וכו' וכו')

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

@saar5555יש לי פומפה

אסביר למה פתחתי את הפוסט

עשיתי פומפה כמה פעמים ויצאו כ-4 ליטר מים מהניקוז, לכיוון מרפסת השירות. בעבר זה קרה בגלל קפה שחור, והיה צריך פה אינסטלטור. הפעם השתחרר כשפתחתי את קופסת הביקורת.

 

יכול להיות ששמן טונה מעורבב בסבון כלים ומים עשה לי סתימה? ואז הפומפה שחררה לי את זה ועלו המים?

אתה מכיר תתופעה שתיארתי בבניינים ישנים בב"ש?

 

מזל שיש שואב שוטף היום, שאבתי בפרקים כל פעם חצי ליטר והיה די קל סה"כ ביחס ללפני 3 שנים, שקפה שחור גרם למשהו יותר גרוע (כמובן שלעולם לא שופך יותר לכיור)

IMG-20260323-WA0030.jpeg.png

פורסם
לפני 49 דקות, saar5555 כתב:

אבל אני חושב שהטבליות למדיח עושות סתימות בצנרת

אם התוכנית קצרה מידי או שהטבליות היו בחוץ והתיבשו אז עושה בהחלט. אנחנו עברנו לג'ל למדיח במקום הטבליות. 

  • מעניין 1
פורסם
לפני 40 דקות, saar5555 כתב:

אין בעיה לאכול הרבה קופסאות בשבוע?

הסרדינים הם התאווה שלי כשאני אני חוזר משעתיים רצופות של רכיבת אופניים.

זולל 2 קופסאות במכה... (240 גרם סה"כ)

וזה מהווה את הארוחה העיקרית שלי פעמיים או 3 בשבוע.

 

מבחינת קלוריות אני לא מודאג. שומר על מאזן טוב.

מבחינת מלח בכמות גדולה, אני עדיין חוטא בזה (וגם בסיגריות),

ככה שאם ארגיש בעתיד שצריך מקצה שיפורים נוסף בתזונה, יהיה לי עם מה לעבוד...

 

בתפיסה שלי, אם המערך הכולל של התזונה הוא תקין ומפוקח (בלי קמח לבן, מעט מאוד קמח מלא ופחמימות בכלל)

אז "חטאים" כאלה הם בגדר המותר והסביר.

  • מעניין 1
פורסם

מאוד לא מומלץ, במיוחד אם יש במערכת רכיבים מתכתיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

עושה, לעתים רחוקות. יש בבית איזה 10 ק״ג סודה קאוסטית, כמה סבונים אפשר ליצור בשנה...

משתמש בזה בכיור של חדר האמבטיה, הצנרת שם בזוויות שלא נדע,

לא מצליח להעביר שם קפיץ. במטבח מעביר קפיץ. תמיד עדיף לשחרר פיסית כמה שניתן.

עריכה אחרונה על ידי hans
  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 16 דקות, גולדן191 כתב:

יכול להיות ששמן טונה מעורבב בסבון כלים ומים עשה לי סתימה?

יכול להיות שאתה מזרים מעט מים יחסית בכיור? 

כלומר משתמש במדיח כלים (הוא עוקף את הסיפון של הכיור בד"כ),

ואז גם מעט שמן או קפה שחור יוצרים משקעים שמצטברים ולא נשטפים ביעילות.

 

אצלנו אין מדיח (נמסר מזמן מחוסר שימוש), והכל נשטף בכיור, כלומר שזורמים בו הרבה מים כל יום,

ובנוסף, מלקחי העבר, פעם בחודש בערך אני מזרים בכיור 2-3 ליטר של מים רותחים, ובין לבין גם אקונומיקה,

וכבר יותר מעשור שאני נוהג כך ואין שום בעייה או סתימה או ריח מה"ונטיל".

כמובן מקפיד על רשת שמונעת חדירה של מוצקים לצנרת.

לפני 9 דקות, גולדן191 כתב:

מישהו כאן עושה סודה קאוסטית עם מים רותחים לתחזוקה? 

תיזהר מזה!

יש לי קרוב משפחה שהיום הוא תימני דלמטי... (שחור עם כתמים ורודים),

חולה ניקיון שהשתמש פעם אחת לא נכון בסודה קאוסטית שקפצה לו לפנים וגרמה לו כוויות שלא נדע.

  • מבאס 1
פורסם
לפני 26 דקות, גולדן191 כתב:

בעבר זה קרה בגלל קפה שחור, והיה צריך פה אינסטלטור. הפעם השתחרר כשפתחתי את קופסת הביקורת.

 

קפה שחור גם אצלי עלול לסתום את הכיור. בעיקרון, החלפתי סיפון ודברים הסתדרו. 

 

יש לי גם את הקפיץ הענק הזה (5 מטר) אבל מעבר לזה, המכונה לפתיחת סתימות של RIDGID זה החלום 😁

לפני 3 דקות, BoazB11 כתב:

אצלנו אין מדיח (נמסר מזמן מחוסר שימוש),

אחת ההמצאות שאני לא רואה את עצמי חי בלעדיה. 

לפני 13 דקות, גולדן191 כתב:

מישהו כאן עושה סודה קאוסטית עם מים רותחים לתחזוקה? 

אינסטלטור נוזלי כזה. פעם ב.. 

 

וכן, סודה קאוסטית זה הגושים האלה שעם מים רותחים פותחים את הסתימה.. (?) 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לפני 3 דקות, saar5555 כתב:

אחת ההמצאות שאני לא רואה את עצמי חי בלעדיה.

לגלות לך עוד משהו? לא רק את המדיח הדחנו...

גם במזגן אנחנו כמעט ולא משתמשים , (רק לעתים רחוקות בקיץ כשבאים אורחים).

זה כבר הארד קור לעומת מדיח.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...