Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 38 דקות, פינדר כתב:

הייתי צריך להרעיב אותו כמה ימים עד שהוא חזר לאכול בלי זה ומאז אני לא מוסיף כלום לאוכל שלו.

 

אצלנו ברוסיה סובייטית השיטה הזאת עבדה היטב גם עם ילדים, ולימדה אותם לא להיות חזירים קפיטליסטים מפונקים. 

 

  • מצחיק 3
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
בתאריך 3.4.2026 בשעה 20:03, davemustaine87 כתב:

כן, 

לגרום לילד לאכול עוף מכובס וכוסמת, יש צורך באותם טכניקות של אוכל לכלבים. 

 

אשכרה, נראה לי שאוכל רוסי זה האוכל היחידי שיכול להשתפר אם תשרה אותו בשאריות שמן של טונה.

 

  • מצחיק 3
פורסם
בתאריך 24.3.2026 בשעה 08:42, ezuf כתב:

1.לכיור בעת שטיפת כלים עם כמות נאה של סבון

 

שמן טיגון מהצ'יפסר לעומת זאת,האישה מרכזת בבקבוק פלסטיק שאין עליו פקדון (חלב נניח),ולפח השכונתי.

נפט ודלק

 

 

פייר אם אתה באמת אבל באמת רוצה להועיל לסביבה וגם לעזור למישהו להתפרנס. בהרבה עסקים בכל עיר יש בסמוך חבית לאיסוף של שמן בישול. הם מחוייבים להשליך את השמן שם. חברה מגיעה לשאוב את השמן והוא הולך למיחזור וניקוי ומשמש לתעשיות שונות. אתה יכול לשפוך את השמן שלך שם. זה לא שיש שומר שובדק שאתה שייך לצוות המסעדה. החברה שמפנה את השמן בדרך כלל מקבלת אותו חינם תמורת הפינוי והיא מקבלת כסף בעבורו.

 

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

מהניסוח שלך משתמע, שלהכנס לשטח המסעדה עם מיכל של שמן ולשפוך אותו למיכל המיחזור מבלי לבקש רשות זה לגיטמי... שהרי אין שומר.

אתה גם קבעת, שזה (כנראה) לא עולה כסף לבעל העסק, דבר שלא מדוייק. כנראה שבתקופה שבה היה ’ביו דיזל” יותר מקובל, זה היה פופלארי, אני לא בטוח שכיום.

פורסם

זה לא להיכנס לשטח המסעדה. החביות איסוף שמן נמצאות ליד פח הזבל בדרך כלל. אם אתה כל כך מתעקש אני יכול לצלם לך שתראה. 

 

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם (נערך)

מה הבעיה? זאת בסך הכול חומצה סטארית

https://www.sgalgal.co.il/product-page/חומצה-סטארית

 

ככל שתעלה בכמות כך יהיה זול יותר.

 

אפשרות אחרת זה לערבב עם סודה קאוסטית (הרבה יותר זול) וליצור סבון בניחוח... טונה. שמן סויה ושמן קנולה הם לא אידיאליים לסבון אבל זה יעבוד. אין לי פיתרון סביר לריח 😅

עריכה אחרונה על ידי hans
  • מעניין 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 5 דקות, hans כתב:

סבון בניחוח... טונה

מאד לא מומלץ לבעלי חתולים. 

אתה עלול להפוך לנשיך.

אני תמיד אומר שאני לא הנשיך הפרסי, אבל אני גם לא נשיכת דיסני.

  • מצחיק 3

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 9 שעות, Cerebral Cortex כתב:

פייר אם אתה באמת אבל באמת רוצה להועיל לסביבה וגם לעזור למישהו להתפרנס. בהרבה עסקים בכל עיר יש בסמוך חבית לאיסוף של שמן בישול. הם מחוייבים להשליך את השמן שם. חברה מגיעה לשאוב את השמן והוא הולך למיחזור וניקוי ומשמש לתעשיות שונות. אתה יכול לשפוך את השמן שלך שם. זה לא שיש שומר שובדק שאתה שייך לצוות המסעדה. החברה שמפנה את השמן בדרך כלל מקבלת אותו חינם תמורת הפינוי והיא מקבלת כסף בעבורו.

 

רעיון נחמד,אבל כנראה לא בכל עיר (אני גר ביישוב קהילתי בכלל)

מודה שמעולם לא נתקלתי,אבל בכמות שלנו זה זניח וללא מביא חשק לשנע במיוחד את זה (לא מטגנים הרבה,אולי פעם בחודש,וגם זה לסירוגין שניצלים\קובות)

לרוב כמות של 1 ליטר ובדכ פחות (לא בכל טיגון זורקים את השמן)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם (נערך)

הזכרתם סביבה אז נזכרתי - אצלי השמן מושלך לקומפוסט, ומשם אחרי הבשלה של 6 חודשים לפחות - לגינה. שמן לא מומלץ בערימות קומפוסט קטנות או בחביות המגוחכות האלה שמוכרים ביוקר, אצלי מדובר באיזה קוב שלם אז אין בעיות, אין ריח ואין מפגעים. השבוע הפכתי את הגינה, אדמה מעולה ומלאה בשלשולים (תולעי גינה).

עריכה אחרונה על ידי hans
  • רעיון טוב! 2

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

בדירה הנוכחית 8 שנים ואוכלים בבית טונה בשמן לפחות 2-3 בשבוע, תמיד שופכים לכיור ופעם אחת לא הייתה סתימה.

זה הזמן לרשום חמסה חמסה חמסה 🪬🪬🪬🪬🪬

יש הרבה דגים בים....אבל הכל תלוי באורך החכה שלך :wink:

פורסם
לפני 2 דקות, amit_a כתב:

בדירה הנוכחית 8 שנים ואוכלים בבית טונה בשמן לפחות 2-3 בשבוע, תמיד שופכים לכיור ופעם אחת לא הייתה סתימה.

זה הזמן לרשום חמסה חמסה חמסה 🪬🪬🪬🪬🪬

הצנרת שלך חדשה או ישנה?
מברזל או PVC סוג של?

  • מעניין 1
×
×
  • תוכן חדש...