Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

רכשתי Mazda CX-5 שנת 2022, בבדיקה התגלה ש2 הצמיגים האחוריים פגומים ודרוש להחליפם, מכייון שרכשתי את הרכב מחברת ליסינג הם התחייבו להחליפם, נתמו לי 2 אופציות, הראשונה להחליף בצמיגים סיניים ללא עלות או לקבל זיכוי (אין לי מושג כמה) ולרכוש צמיגים כרצוני, 
בגדול אני נגד צמיגים סיניים, ואולי אני טועה
נוסע כ7k - 8K בשנה


אשמח לשמוע את דעת המומחים פה

עריכה אחרונה על ידי Dani_cohen
פורסם

לאחד הבנים שלי היה סיפור דומה - לקח את הזיכוי, הוסיף מכיסו והתקין מישלין. לא היה שום היסוס.

 

אם הצמיגים הקדמיים אינם איכותיים שקול להחליף כבר את כל הארבעה.

  • רעיון טוב! 4
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

קח את הזיכוי ורכוש צמיגים נורמליים. 

יכול לקבל כיוון מהשרשור הזה ו/או לציין מה המידה המלאה כרשום ברשיון הרכב, מגבלת תקציב והתנאים שהצמיגים צריכים לעמוד בהם מבחינתך. 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

ממבט באתרי הצמיגים השונים, לא נראה שיש שינוי ממשי מלפני שנה, מהשרשור שקישרתי אליו קודם. כל אלו שעלו שם מומלצים, אך יתכן וכבר מעל לתקציב.

אולי הקלבר דינקסר SUV HP5 (שגם הוזכר שם, אבל בסוף נרכש ע"י @BassDriver דגם ה-SUV הקודם) כבר יותר זמין כעת, ונראה שכן נכנס בתקציב.

 

כמובן בדוק מה מגבלות הזיכוי שלך, מבחינת הערך שלו אבל גם מבחינת היכן תוכל לממשו. לא בטוח שזה יצא זול באותו מקום לעומת רכישה ממקורות אחרים (או שתדרוש השוואת מחיר).

בכל מקרה, בדוק זמינות ומחירים לצמיגים שעלו בעבר או הצעות אחרות וחזור להתייעצות אם יש צורך.

בעת ההתקנה, בדוק במו עיניך שכל הצמיגים הם מהדגם ששילמת עליו והוא הנכון, ושתאריך הייצור עד כשנה.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
  • רעיון טוב! 2
פורסם

הייתי לוקח זיכוי ובוחר בעצמי את הצמיגים. 

כמו שהמליצו לך תבדוק את ארבעת הצמיגים שמתקינים לך ותוודא תאריך יצור ודגם. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

הי, אני מהשרשור ש @Tom_22 הפנה אליו :-)

במבט של שנה אחרי הרכישה, אני שבע רצון מהבחירה ב Kleber Dynaxer SUV.
הייתי אומר שהוא צמיג מאוזן מבחינת התכונות שלו, והמחיר לדעתי מצויין לקטגוריה סביבות 3,200 לרביעיה.
האינדיקציה - אם הייתי צריך לקנות הייתי קונה שוב אותו דבר/את הגרסה המעודכנת שלו.
לשאלתך - שקט ואוחז. הייתי מציע אותו כמתחרה בתואר של Falken כחביב הפורום.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

הדינקסר SUV זה מה שהוא רכש. 

אני (ובשרשור ההוא) התייחסתי לדינקסר HP5 SUV שהוא דור קדימה. 

מופיע למשל פה או פה. אבל התמחור בפועל עשוי להיות שונה בצמיגיות השונות (זול יותר לעיתים). 

 

בכל מקרה, לא כל האתרים מבטיחים זמינות או מחיר מדוייקים. בדוק בפועל מול צמיגיה כזו או אחרת.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם
לפני 6 דקות, Tom_22 כתב:

דינקסר HP5 SUV שהוא דור קדימה. 

 

 

 

כדאי להתעקש על הדור קדימה אני מניח, ולגבי זמינות הצמיג אברר מול הפנצר'ייה בתקווה שיש להם במלאי

פורסם

עד כה מסתמן שהוא עדיף. אם כי גרסאת ה-SUV שלו עדיין ללא ביקורות/מבחנים של ממש. 

 

בסה"כ אם תוכל לקבל בהנחה משמעותית את הדור הקודם (אבל לא מתאריך יצור ישן), זו עדין יכולה להיות בחירה טובה. 

  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...