Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הייתי בפנצ'רייה לצערי לא היה להם את Dynaxer HP5 SUV

המליצו על Michelin Pilot Sport 4 SUV במחיר של 750 ש"ח לצמיג לא כולל מע"מ וזה לפני הפחתה של 2 הצמיגים של חברת הליסינג, נראה על פניו דיל ברייקר, המחירים של הצמיג הזה יותר יקרים ממה שהוצע לי
https://www.tiredeal.co.il/html5/ProLookup.taf?_function=details&_ID=56197&PF=&did=1120&G=&lang=HE&SM=&PAGE=100
הבנתי שהצמיג הזה פחות שקט מהDynaxer HP5 SUV אבל טוב יותר באחיזת כביש


אשמח לשמוע את דעתכם

עריכה אחרונה על ידי Dani_cohen
פורסם (נערך)

הי, מנסיון על ה CX5 הקודמת לא ממליץ על ה Michelin Pilot Sport 4 SUV.
הם קשיחים יותר (לטוב ולרע), מכוילים יותר לספורטיביות ופחות לנוחות.
הייתי עושה מאמץ לאתר את ה Dynaxer בצמיגיה אחרת.

עריכה אחרונה על ידי BassDriver
  • רעיון טוב! 1
פורסם

מה שכן, המחיר מצוין למישלין. 

אבל טיירדיל לא קנה מידה טוב להשוואת המחיר (אם כי גם השאר עם מחיר גבוה ביחס למה שהוצע כעת). הם באופן שיטתי יקרים יותר מרוב המקומות. 

פורסם (נערך)

מצרף מבחן עדכני שכולל את הגרסה הרגילה (לא SUV) של הקלבר HP5 והמישלין PS5 (ולא PS4):

https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/2026-Autobild-Summer-Tyre-Test.htm

 

למרות שלכאורה הקלבר כמעט במקום האחרון בכללי, חשוב לציין שמרבית שאר הצמיגים שם מכווני ביצועים יותר ממנו (קטגורית ultra high performance לעומת premium touring) בדומה למישלין. וגם ההבדלים האבסולוטיים קטנים יחסית. 

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם (נערך)

תודה רבה על ההסבר, זה מחזק את ההחלטה להישאר עם Kleber Dynaxer HP5 SUV
האם יש עוד צמיג באותה רמה או יותר שהייתם ממליצים בדגש על צמיגים שקטים, במידה והמוכר יטען שאין לו איך להשיג אותם, אני מזכיר שאני אמור לקבל ממנו זיכוי על 2 צמיגים סיניים אז באיזשהו מקום אני כבול אליו....

אשמח להמלצתכם 

עריכה אחרונה על ידי Dani_cohen
פורסם

אלו מאותה הקטגוריה שהוזכרו בשרשור שקישרתי אליו בהתחלה.

פחות או יותר: גודייר אפישנטגריפ פרפורמנס 2 SUV, קונטיננטל פרימיום קונטקט 6, קלבר דינקסר SUV (הדור הקודם).

יתכן ובפועל קיימים צמיגים אחרים מעבר למה שמפורסם באתרים השונים או שהוזכרו קודם, למשל: מישלין פרימסי 5, טויו פרוקסס קומפורט (לא הצמיג המקורי R36 של טויו שלא בהכרח עדיף), הנקוק וונטוס פריים 4 (K135) ואולי אף אחרים.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

מחזק @Tom_22 לגבי פרימסי 5 (אם יש). הצמיגים המקוריים היו טויו פרוקסס R36 והוסרו מהר לטובת הדיינקסר.
יכול להיות שלצמיגיה שלך אין Dynaxer HP5 SUV, ויוכלו להשיג עבורך Dynaxer SUV.

פורסם

פניתי לבעל הפנצ'רייה הוא ממש כעס איך אני טוען שהמילשין לא טובים (לא אמרתי את זה) ומתקינים אותם במרצדס וזה צמיג הכי טוב בעולם ואלה שאמרו לך לקחת קלבר לא מבינים...בקיצור סיטואצייה לא נעימה

קלבר אין לו, מצד שני אני לא מעוניין להשקיע על צמיג שהנסיעה איתו תהיה יותר רועשת "מאחר שהמאזדה CX-5 ידועה בבידוד רעשים שהוא לא תמיד מושלם, הקליבר עשוי למעשה להפוך את תא הנוסעים לשקט יותר מהמישלן הספורטיבי " מתוך Gemini

הצאט המליץ על 
Michelin Primacy 4+ (או Primacy 4)
או 
Bridgestone Turanza T005 / QuietTrack
או 
Goodyear EfficientGrip Performance 2


מה הכי מומלץ כחלופה לקלבר ?
אני די כבול, לקחת 2 צמיגים סיניים "ולמשוך" איתך עוד שנה ואז להחליף את כל ה4 בפנצ'רייה שמחזיקה את הצמיג או לנסות לבדוק אם יש לו מותג אחר ?

אשמח להמלצתכם

 

פורסם
לפני 21 דקות, Dani_cohen כתב:

הצאט המליץ על 

לא קיימים במידה, בארץ/אירופה לפחות. 

כתבתי קודם מה מומלץ וקיים או אולי קיים. 

 

אופציה א' - לך על המישלין. לא מדובר בצמיג רע, רק פחות תואם לכאורה את הדרישות שלך. והמחיר מצוין. רק תבדוק בשבע עיניים שאתה מקבל צמיגים טריים, במידה הנכונה והדגם הנכון.

אופציה ב' - תשאל מה יש לאותו צמיגאי להציע חוץ מהמישלין ושאינו סיני. חזור להתייעצות. 

אופציה ג' - בדוק מה יש לצמיגיות אחרות להציע ובאיזו עלות כבר עכשיו, בלי קשר לזיכוי שאתה אמור לקבל. ציין אזור בארץ למספר המלצות.

 

החלפת רביעיה עדיפה בכל מקרה, אבל הייתי אומר במיוחד אם הולך על המישלין, שאז יהיה פער ביצועים משמעותי יותר ביחס לשניים האחרים - מה הם אגב ומה מצבם? 

 

פורסם

המלצה רביעית - ענו לך פה בשרשור בסבלנות ואריכות. וקיבלת המון מידע מנסיון אישי ועתיר שנים.
הדיון הזה ארוך לטעמי יתר על המידה.
אני לא רואה לנכון מצידי להמשיך לדון בנושא כשהצ'אט מעורב. זה כאילו להתחיל מהתחלה.

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
בתאריך 15.3.2026 בשעה 19:31, Dani_cohen כתב:

אשמח להמלצתכם 

 

קח את המישלנים ותרכיב אותם מאחורה. זה מחיר מעולה וגם אם הצמיג טיפה על הצד הקשיח והספורטיבי, במחיר הזה מה כבר תמצא? גרוע הוא לא יהיה...

 

מה מורכב מקדימה? 

 

מה שבטוח, אל תגע ב- RIKEN

 

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
פורסם
לפני 16 דקות, פריג'י כתב:

קח את המישלנים ותרכיב אותם מאחורה.

זה הדיבור ההתחלתי ממילא.

בתאריך 13.3.2026 בשעה 16:45, Dani_cohen כתב:

בבדיקה התגלה ש-2 הצמיגים האחוריים פגומים ודרוש להחליפם

אבל, התקנת צמיגים אוחזים יותר מאחור (טרם הוזכר מה מותקן מקדימה כעת) יעצימו נטיה לתת-היגוי וחוסר איזון כללי (לא שזה יורגש בנסיעה מנהלתית).

ולכן כמובן שעדיף רביעייה זהה, מה שמשתמע לדעתי בהמשך ההודעות, לפי התקציב שהוגדר.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...