Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כשאתה קונה איבולטיס ודומהם שמכרו יחידות בודדות, איך בעצם אתה מטפל ברכב בשנים שיבואו? מאיפה אתה מוצא חלפים? איזה מכונאי מכיר את הרכב? אתה חייב תמיד לתקן במוסך יבואן? וגם שם כמה אנשים מכירים את הרכב?
 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

מעניין להשוות את הטיויטה היילנדר לסובארו,

מבחינת גודל הם די זהות (הטויוטה יותר גבוהה), את הטויטה אני מכיר לא רע וזה רכב נהדר, מרווח ואפילו לא שתיין.

עריכה אחרונה על ידי llaavvii
פורסם

ההיילנדר צפוף בשורה השלישית, נראה שהאיוולטיס בקטגוריה אחרת. העיצוב החיצוני מבלבל! 

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)

היי, 

 

תודה רבה לכל המגיבים!

 

נשארתי בעיקר עם השברולט טראוורס והקיה קרניבל בגלל שהן היו במקומות הראשונים מבחינת הגודל. אני רוצה שיהיה בגאז׳ סביר בגודלו לנסיעות של כמה ימים וגם שיהיה מקום לילדים הגדולים יותר. 

הגדולה שלי בת 9 וכמה חודשים והשני בן 6 וחצי ואף אחד במשפחה לא קטן... ואני רוצה לקנות רכב ל5 שנים הקרובות פחות או יותר ולכן חשבתי שכדאי שהשורה השלישית תהיה גדולה, לכן פסלתי את כל ה 5+2 כמו הקודיאק והצ׳רי טיגו 8 והסורנטו.

 

יכול להיות שהאיוולטיס, הפליסייד הרקסטון וההיילנדר כן יהיו מספקות בשורה השלישית וגם בבגאז׳.

האמת שבינתיים ראינו פיזית רק את השברולט פשוט באולם תצוגה דגם 2024 וקרניבל ישן, בטח בן 13-15 בערך.

כרגע השלב הבא זה באמת לראות את כולן פיזית, להחליט מה כן בא בחשבון מבחינת גודל ומה לא.

 

יש לכם רעיון למגרש גדול ורציני שיש סיכוי טוב שמחזיק חלק נכבד מהדגמים האלה ביחד? אחרת אני לא רואה איך אני אוכל להשוות ברצינות.

 

עוד תהיה כללית, בשורה השלישית בפרט ובמרחב מחיה בכלל, האם יש יתרון משמעותי לקרניבל על הטראוורס?

 

@farkash7 כמה ילדים יש להם ובאילו גילאים אם לא איכפת לך שאני שואל? נהנים מהאיבולטיס מבחינת מרחב מחיה ובגאז׳?

 

 

@ntd האיוולטיס והשברולט טראוורס והפורד אקספלורר היית קורא להם 5+2 או שהם כבר 7 מקומות לאנשים בוגרים?

 

תודה רבה לכולם :) 

עריכה אחרונה על ידי orbarya
פורסם

רק לתשומת לב, בקרניבל החדשות 7 מקומות הסידור הוא 2,2,3 , כלומר 3 בשורה האחורית,  אצלינו שתמיד רבים מי לא ישב מאחורה, זה סידור מבאס.

פורסם
לפני 18 דקות, nglancer כתב:

רק לתשומת לב, בקרניבל החדשות 7 מקומות הסידור הוא 2,2,3 , כלומר 3 בשורה האחורית,  אצלינו שתמיד רבים מי לא ישב מאחורה, זה סידור מבאס.

כן זה הסידור האידיאלי מבחינתי, אני לא צריך 8 מקומות ומושבי קפטן בשורה השנייה משאירים מסדרון נוח למעבר אחורה.

פורסם
לפני שעתיים, orbarya כתב:

כמה ילדים יש להם ובאילו גילאים אם לא איכפת לך שאני שואל? נהנים מהאיבולטיס מבחינת מרחב מחיה ובגאז׳?

7, 10, 13 ממה שאני זוכר. הבן 13 די ענק, אני יכול לברר לך כמה נחמד לו במושב האחורי אם זה חשוב פנה בפרטי.
בגדול לא חושב שיש רכב שהוא לא מיניוואן שיוכל להתחרות במיניוואן מבחינת המקום בשורה האחרונה. אין מה לעשות, מיניוואן נבנה קודם כל בתור מיניוואן...
דרך אגב האבולטיס שווק גם בגרסה עם שני מושבי קפטן בשורה השניה, זו הייתה רמת גימור די מיוחדת שעלתה יותר ממה שאני יודע. הרכב גם ככה נדיר אז למצוא אחת כזאת כנראה יהיה קשה אם בכלל נמכרו כאלה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 4 שעות, farkash7 כתב:

7, 10, 13 ממה שאני זוכר. הבן 13 די ענק, אני יכול לברר לך כמה נחמד לו במושב האחורי אם זה חשוב פנה בפרטי.
בגדול לא חושב שיש רכב שהוא לא מיניוואן שיוכל להתחרות במיניוואן מבחינת המקום בשורה האחרונה. אין מה לעשות, מיניוואן נבנה קודם כל בתור מיניוואן...
דרך אגב האבולטיס שווק גם בגרסה עם שני מושבי קפטן בשורה השניה, זו הייתה רמת גימור די מיוחדת שעלתה יותר ממה שאני יודע. הרכב גם ככה נדיר אז למצוא אחת כזאת כנראה יהיה קשה אם בכלל נמכרו כאלה.

זה כתוב בכתבה שדיסקו קישר אליה.

299 אלף ש"ח לגרסת 8 מושבים ו-330 אלף ש"ח לגרסת 7 מושבים.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם (נערך)

כן. לא ראיתי את התגובה של דיסקו... מסתבר שגם על התפלץ הזה הוא נהג.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 18 שעות, orbarya כתב:

 

 

 

@ntd האיוולטיס והשברולט טראוורס והפורד אקספלורר היית קורא להם 5+2 או שהם כבר 7 מקומות לאנשים בוגרים?

 

תודה רבה לכולם :) 

למיטב ידיעתי, אין לי אפשרות לדעת.

צריך לקרוא עליהם ביקורות ולראות מה כותבים על המושבים בשורה השלישית.

אפשר כמובן להגיע ולהתרשם באולם-תצוגה/אצל המוכר.

אני מעריך שהאמריקאיות מרווחות יותר , ויותר יתאימו מבחינת המרחב.

 

אגב, לגבי היילנדר צריך גם לבדוק עלויות ביטוחים, כי גם הרכב הזה נחשב לגניב.

פורסם (נערך)
לפני 23 שעות, nglancer כתב:

כשאתה קונה איבולטיס ודומהם שמכרו יחידות בודדות, איך בעצם אתה מטפל ברכב בשנים שיבואו? מאיפה אתה מוצא חלפים? איזה מכונאי מכיר את הרכב? אתה חייב תמיד לתקן במוסך יבואן? וגם שם כמה אנשים מכירים את הרכב?
 

שאלה טובה.
בגדול זה מנוע בוקסר טורבו של סובארו, לא חושב שיש פה יצור מוזר ומיוחד שמוסכניק נורמאלי לא ידע להתמודד איתו.
פילטרים כנראה הוא חולק עם דגמים אחרים.
בלמים, פה זה קצת בעייתי, ממה שזכור לי אין אופציות ראויות פרט למקורי, אבל אולי משהו השתנה, ובלמים מקוריים הם יקרים יחסית. תוסיף רכב כבד שנוסע מהר וכן זו יכולה להיות הוצאה גבוהה ביחס לרכבים אחרים, אבל מי שפוסל על זה את הרכב סתם מפסיד.
חלקי פח/מראות/פנסים - עושים ביטוח.

חלקים אחרים שמחליפים לעיתים יותר רחוקות לעיתים חולקים עם דגמים אחרים, ולפעמים לא, ואז משלמים על חלק מקורי ובולעים את הצפרדע מפעם לפעם. זה המחיר של לנסוע ברכב קצת מיוחד.

בכל מקרה, יש שלל סיבות לפסול את הרכב הזה, אבל אין פה משהו שיהיה דיל ברייקר מבחינת אחזקה מכאנית של רכב כזה ביחס לאחרים, זו בסוף סובארו, לא אאודי ולא מרצדס.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
בתאריך 6.8.2025 בשעה 14:13, hans כתב:

ההיילנדר צפוף בשורה השלישית, נראה שהאיוולטיס בקטגוריה אחרת. העיצוב החיצוני מבלבל! 

הי

נסעת באחת? בעיניי (יש לחבר טוב) דווקא סביר בהחלט ואני לא איש קטן.

פורסם

מושך את מה שכתבתי ומתנצל, חשבתי בטעות שלהיילנדר הנוכחי יש רק 2 מקומות מאחור - זה היה נכון לפני כמה שנתונים. טעות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...